Freddan!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Ja da var det endelig freddan, og jeg har FRI! [:D]
Fikk levert en barsk brannmann og en veldig søt liten kanin i barnehagen i dag.. [:D]
Planen er å vaske huset, men jeg sitter nå godt planta i sofaen enda.. [8|]
Ellers så har vi ingen planer i helga.. Jeg skal bare gå å minne sambo på at det faktisk er morsdag på søndag.. [:D] Han husker nemlig aldri sånt.. [8D]
Det er nydelig vær, snøen ligger hvit og det er 2 minusgrader.. Herlig!
Hvilke planer har de andre septemberjentene i helga da?

Jo vi skal forresten på kino på søndag! "Pelle Politibil går i vannet!" [:D]
Blir første gang for Sindre.. Spennende..

Deilig med fredag ja. Har hatt en god natt (bortsett fra at frøkna tisset på seg stakkar, hun blir jo så lei seg når hun tisser i senga), og August og jeg lå og dro oss til over ni i morges!!

Nå sover knerten, jeg har spist frokost, støvsugt og satt igang maskin med sengetøyet til johanna. Skal ut og handle mat senere, ellers har jeg ingen planer - annet enn taco i kveld.

Johanna og G var og så Pelle forrige fredag og likte den - men hun elsker å gå på kino da

Lurer på om G husker at det er morsdag - han burde, for jeg har presisert at jeg har kjøpt gave til mamma og sendt i posten, spurt hva han skal kjøpe til moren sin, i tillegg til at jeg har fortalt han at det er morsdag på søndag sikkert fem ganger. Husk at det er Valentinesday og Fastelaven også da

God formiddag.

Jeg har sovet dårlig i natt, sovnet ikke før sambo dro på jobb i natt, og sov te halv 8, Marcus ville se barnetv i senga sammen med meg, og da sov jeg noen timer te. Sto opp halv 10, kledde på oss og vasket oss.

Marcus har spist frokost, og han er hjemme med meg i dag, ville ha en kose dag med mamman sin i dag

Planer i helga? Nei egentlig ikke, være hjemme og kose meg med gull gutten, besøke pappa, gå ned te vannet her og kose oss litt, ta noen bilder. Bake noen boller på søndag. Jeg har lyst te å ta med Marcus på kino i helga, men trur jeg skal vente med det te sambo er hjemme neste helg.

Sambo skal på kurs igjen i helga, gleder meg te han er ferdig med det kurset og er litt mere hjemme med oss.

Hallois

Ja, da var omsider helgen jeg har gledet meg og gruet meg til her, barnedåpshelga. Vi får huset smekkfullt av folk. Det kommer sju stk som skal bo her fra og med i kveld. Det betyr for min del, nesten ikke noe søvn. Stor søvnmangel oppå et kaotisk fullt hus og mye som skal ordnes til dåpen er en dårlig kombinasjon både for bekken og psyke. Men ellers gleder jeg meg til at barna mine skal møte besteforeldre,oldemor, onkler og tanter, noen for første gang. Jeg gleder meg også til dåpen, for den var kjekk sist gang. Nå er det vel på tide å få ut fingeren slik at det blir tid til et par timer hvile før huset fylles opp til randen.[;)]

God helg alle sammen!

hei dere.. [:)][:)]

nå sover julie her, og jeg sitter her og tar en pust i bakken før jeg skal sette i gang å vaske gulvene her.. det er så deilig med rent hus til helgen.. også må jeg sette framn litt ting som vi trenger i helga vi skla til foreldra til m med jentene.. så skal vipå fest hos monica.. [:)][:)][:)]yeah.. det blir herlig å komme seg ut litt sammen.. [:)][:)][:)][:)][:)]

så etterpå skla jeg ut å handle gave.. om jeg ikke tar det i morra.. jeg får se.. [:)]
morsdagen/valentine har vi null planer for.. (liker ikke slike dager jeg[&:])

God dag, damer!

Har en slapp dag hjemme i dag, for både Mari og jeg er ikke helt i form. Så nå satser vi på å bli helt friske før avreise på mandag.

Jeg fikk ånden over meg i stad, og har dermed støvsuget første etasje, tørket støv, vasket vinduskarmer og kjøkkenskapene utenpå, vasket over skyvedæørsgarderoben i gangen(speil), vasket doen nede, og generelt fått ryddet og ordnet. Deilig.

Når M kommer hjem så skaljeg ut på en ørliten shoppingrunde. Må handle inn en liten valentine-gave og innom apoteket. Og så kommer noen naboer over på kaffe og lek. Og i kveld blir det en stille kveld hjemme med gullrekka tror jeg. M har fått bestemme mat i dag, for jeg merker jo ikke om jeg spiser papp eller mat, hehe.

I morra skal ungene til svigers for da er det bursdags-quiz her. Koselig. Trillemor og mannen kommer også, så det blir toppen. Tror vi blir mellom 25-30 mennesker her jeg. Artig!

Ønsker dere en fin fredag!!

Klem

Fredag og siste dag i permisjonen min!
Vi forsov oss i dag.. noe som er et godt tegn på at ting går riktig vei! MEN det passet litt dårlig i dag, jeg hadde avtale med den nye sjefen min ang kontraktskriving og sånt. Heldigvis så måtte hun på et møte og måtte utsette avtalen halvannentime! SÅ jeg og Aslak fikk handlet før vi trillet ned til bhg. Helt fantastisk vær!!! Og snøen smelter i solen! NYDELIG! Det viser seg at jeg stiger i gradene til høsten. Planen var å ha stilling som ekstra førskolelærer! Jeg mente at det ville passe bra med tanke på Aslak og lite søvn. MEN så fikk jeg fast ped.leder stilling fra høsten av! NICE.. så har jeg noen mnd med mindre ansvar! Er veldig spent på hvordan det kommer til å ordne seg med bhg plass til Aslak.

Tilbake til Aslaken! Han er ikke i form i det siste. Men i natt våknet han kl 00.30 og sov igjen til halv seks! SÅ det må da være et godt tegn! Ikke fullt så bra at foreldrene sovner fra gutten slik at han sover fornøyd i senga vår! Planen er liksom å venne han av med det.. hm[8|]

I dag kommer søstern min med familie på pizza!!! mmmm gleder meg![:D]
Godt at det er slike dager som idag hvor solen skinner og alt virker bra!! Enn så lenge.. men lever lenge på det!

Tror man får ta en ting av gangen jeg Actrine, og nå er vel søvn viktigere enn hvor man sover... håper virkelig det går rette veien for dere nå (og dere fortjente å forsove dere litt!)

Høres supert ut med quiz monicabebe, sånn skulle jeg gjerne arrangert også!

ORIGINAL: lenemor

Tror man får ta en ting av gangen jeg Actrine, og nå er vel søvn viktigere enn hvor man sover... håper virkelig det går rette veien for dere nå (og dere fortjente å forsove dere litt!)

Høres supert ut med quiz monicabebe, sånn skulle jeg gjerne arrangert også!

vi er effektive og utolmodige og tar alt med en gang. gutten hadde sovet i egen seng dersom foreldrene ikke hadde sovnet [8|]

ORIGINAL: Actrine

vi er effektive og utolmodige og tar alt med en gang. gutten hadde sovet i egen seng dersom foreldrene ikke hadde sovnet [8|]

Sånn har jeg holdt på de siste dagene også - dårlige netter gjør at jeg ikke klarer å holde meg våken gjennom nattammingen, og våkner en time senere... og vet at han snart skal ha mat igjen så jeg lar han bare ligge [8D]

Har vært ute lenge jeg og August nå - var i butikken og så har jeg måka litt igjen, ryddet litt i garasjen, hele tiden mens jeg gikk og rugget på vogna, for han truet med å våkne konstant. Da jeg bestemte meg for å gi det opp og gå inn sovnet han som en stein - og han sover fremdeles, nesten en time senere (har sovet og halvsovet tre timer i vogna nå!)

God kveld.

Hatt besøk av mamma, var med på sykehuset en tur og var der i noen timer, hjemme igjen, spist middag, lekt og nå er gutta på badet.

Er litt irritert på sambo, vi får ikke lønn før i slutten av neste uke og han har alle pengene våre, er ikke så mye igjen men det er noen hundre lapper, og jeg kan ikke få en hundrings så jeg klarer meg i helga, men jeg kan heller få gavekortet på AMFI senteret å handle for.

Tviler sterkt på at det går i mat butikker.

Lurer på hva vi skal spise i helga, godt vi har brød men har nesten ikke pålegg.

Er så dritt lei nå.

hva? har samboeren din alle pengene deres, og så får du ikke penger til mat til deg og Marcus?? Fy F**n, hadde mannen min gjort det så hadde han oppdaget at nøkkelen hans ikke lenger passet i døra da han kom hjem tror jeg

Lykke til med dåp namba!![:)]

Her har min lille askepott vært på karneval i dag. Kjmpe vellykket, hun har hatt en flott dag!! Nå har hun lagt seg, nydusjet og trøtt. Måtte vaske håret for å få ut all sprayen. Satte opp håret så det sto av seg selv av spray[:D]!

Jeg har vasket kjøleskap i dag, og laget pizza. Det var det jeg orket i dag[&:]. Gubben har støvsugd hele huset, han er kjempeflink å ta huset nå når jeg ikke kan[:)].

I kveld blir det kos foran tv go strikketøyet godt plantet i hendene. Holder på å strikke dress i str 6mnd, i blått og brunt. Så får vi se om vi får bruk for den selv eller om det blir gave til en vennine som venter gutt[:D]..

hva? har samboeren din alle pengene deres, og så får du ikke penger til mat til deg og Marcus?? Fy F**n, hadde mannen min gjort det så hadde han oppdaget at nøkkelen hans ikke lenger passet i døra da han kom hjem tror jeg

Ja, alle pengene. Ikke en krone får jeg, bare et gavekort på senteret og det kortet trur jeg ikke man får brukt i matvare butikker! Jeg er så lei av å være blakk når han skal bort, virker som om han vil at vi ikke skal kose oss. Det er så mye jeg har lyst te å gjøre ang han. Du skulle bare visst hva jeg har hatt lyst te å gjøre det siste året.

Hjelper ikke så mye å ha lyst, om man ikke gjør noe Anjalef. Må nok sette ned foten, om ikke du skal bli behandlet slik for all tid.. og han planlegger du å overtale til et barn til? 

Hjelper ikke så mye å ha lyst, om man ikke gjør noe Anjalef. Må nok sette ned foten, om ikke du skal bli behandlet slik for all tid.. og han planlegger du å overtale til et barn til? 

Nei jeg vet det, er i tenke boksen hver dag nå. Jeg har ikke planlagt noen ting.

jeg er ganke sikker på at sentergavekort funker i matbutikken.. det har de iallfall gjort på alle de sentrene jeg harnjobbet! så han gjorde det sikker5t slik for at dere skulle ha litt penger hver.

i dag har vi ikke gjort stort her,... var på mosseporten en tur og handlet gave til monica, og litt klær til m og meg.. og litt småting.. fikk vasket gulvene her.. og nå er det tv og snop![:D]

lykke til med dåp namba!

Er sikkert sånn han har tenkt. Da prøver jeg kortet i butikken på senteret her i morgen, Marcus blir sikkert glad for å kjøre buss, han elsker det.

Nei bør finne senga i morgen sånn at jeg er opplagt i morgen.

Back
Topp