Freddan!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle tre. Jeg vil gjerne klones i 3 i dag, jeg har for mange ting som foregår til at jeg klarer alt alene... Først er det påskefrokost i bhg, men den blir mamman min med på, sammen med Tobias. Ida holdes hjemme i dag, hun MÅ til legen. Jeg tror lungebetennelsa er tilbake for fullt, bare i går hosta hun til hun spydde 2 ganger, og hun har gjort det litt innimellom de siste ukene også... I tillegg er det aller siste fredagsstep-timen noensinne i dag, men den må bare utgå...
Kl 15 skal jeg på jobb, håper bare jeg rekker det...

Ha en fin dag alle! [:)]

God morgen.

Travel dag her og. Skal avdelingen til Håvard har påskefrokost, på jobben skal vi ha påskelunsj med alle elevene, etter jobb er det påskekaffe på avdelingen til Magnus, kl 17 skal vi ha besøk til (påske)taco [8D] og så er det PÅSKEFERIE!!!!!! [:D][:D][:D]

Jeg må pakke i kveld, for i morgen tidelig flyr vi østover [:)] Gleder meg til en uke hjemme hos mamma og pappa!

Ha en super dag alle sammen!

Skrållan: Håper virkelig de får tak på den lungebetennelsen hennes snart altså [&o]

god fredag..

Jeg har påskeferie[:)]jobbet siste dagen igår.. vi tar en liten rolig start på dagen(selvom vi ar vært oppe siden 0615[:'(])
Vi reiser inatt så da må huset få en vask og jeg må pakke ferdig..David skal en liten tur i b.hagen mens Pia blir hjemme med meg.
Må en tur til byen å kjøpe solkrem,caps til Pia og en lys genser og en mørk genser til David..og prøve å finne noen sandaler til meg..

gleder meg til å komme til sol og varme nå ja[:)]
Ikveld blir det norske talenter før jeg finner seng må få noen timer på øyet,,reiser herfra i to tiden så..

ha en fin dag alle sammen..

*Perlemor*: Så mye koselige påskerier dere skal i dag da! [:D] Og ja, håper virkelig de får bort lungebetennelsa nå snart... om det er det, så har hun jo hatt det i et halvt år! [&o] Jeg har egentlig trodd hele tiden siden hun ble ferdig med medisinen sin sist at det ikke var borte, var jo til og med på etterkontroll... og hun har hosta litt jevnt og trutt hele tiden, men ikke sånn utprega lungebetennelseshoste. Men altså, det forklarer jo en del da, om hun har det fremdeles. Hun spiser fint lite, hun har lett for å sovne i sofaen... sånne småting liksom.

peca: God tur! [:D] kos dere i varmen, det hørtes knalldeilig ut! [:D]

Tok bare 30 min å komme igjennom på telefon til legesenteret, men Ida fikk heldigvis time i dag! Laben kl 11.20, og legen kl 11.40 [:)]

Hallo hallo....

Her har vi vært på påskefrokost i bhg i dag,var koselig...
Så nå er vi hjemme å har pakket en del å vasket litt her...for i morgen reiser vi til skjolden[;)] gleeeeder oss alle sammen,mikael snakker om sjååååålden hele tiden,hehe[:D]

snart kommer gubben hjem å da skal vi avgårde å handle,hente reiseseng,pakke ferdig, se norske talenter,spise litt så natta[;)]

Ønsker dere alle sammen en riktig god påske...

God påske jenter[:)]
Her blir det litt handlings snart, og så skal vi kose oss med kamp og litt norske talenter ikveld[:)]

HEI JENTER :)
i dag har jeg vært hjemme med 2 små syke unger.
at dem aldri kan bli frisk.!
no ser odd andre på handy manny oh kim-thomas leiker på gulvet.
endelig påskeferie :)

i kveld kommer lillebror fra trondheim så skal kose oss med taco og norske talenter.
mannen er på jobb og er ikke ferdig før i natt engang :(
satser på fint vær i morgen slik vi kan kose oss masse ute :)

ha en fin helg alle sammen og ikke minst ha en fin påske:)

Back
Topp