freddan!!!

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!!

ja, da var det helg igjen!

skal straks på jobb, må bare spise først. uten mat og drikke duger ikke jeg lenge for å si det sånn!

skal på helsestasjon kl 13, skal ha samtale med helsesøster jeg og mannen. M har utstående ører og vi vet ikke hva eller når vi evt skal gjøre noe med det. er helt klart noe hun selv kommer til å merke etterhvert og vi er redd for mobbing og dårlig selvtillit. så får vi høre litt da hvertfall.

fin fredag!

God morgen! [:)]

Her er jeg og ungene oppe, de sitter og spiser frokost, og snart skal de i bhg. Jeg stikker på Step&Styrke kl 9, litt spent på det mtp ryggen, men jeg får heller bare gå igjen om jeg merker det ikke går. Er jo ikke verre!
Etterpå må jeg gå hjem, det tar jo sin tid siden senteret har flytta. Må pakke inn en gave som Ida skal ha med i bursdag i ettermiddag, og ellers skal jeg sove litt. Blir så himla trøtt av dopet mitt, og det å gå rundt med konstante smerter. Det er mer slitsomt enn jeg trodde.
Som sagt skal Ida i bursdag kl 17, en gutt i bhg som feirer. Sambo skal bli med henne, jeg regner med hun vil at han skal være der hele tiden, så da sender jeg han istedet. Ryggen min orker ikke sånt i dag. Jeg og Tobias koser oss hjemme alene imens [:)]
I kveld blir det Dyrepasserne sammen med ungene før de legger seg, skikkelig fredagskos det! [:D]

Ha en fin dag dere, og ikke tro på alt dere hører i dag [;)]

MaRtE: Håper dere får noen gode tips hos HS!

Hjalp å grine av seg i går ja[8D] Bedre humør i dag, og gleder meg litt til å komme i hus!![;)]

Men først er det helg og jeg er stuptrøtt etter en natt med dårlig søvn og en liten kar med mareritt. Han krangler på ALT for tiden, så slitsomt[X(][>:] Skal slappe av denn helgen, ingen planer utenom skolearbeid. Så er det en uke med praksis, en helg på hotell med familien[:D][:D][:D] og så er det klar for flytting... skal bli godt å bli ferdig og kjenner jeg...

Oh lord da har jeg shoppet - igjen[:o] De har åpnet ny NameIt butikk på senteret her, og tilbudene gaulet etter meg. Så da ble det bukse og jakke på N, 5 bodyer og 3 luer til Josephine[:)] Og kjole til meg til navnemarkeringen til Josephine. En nydelig hvit kjole faktisk.

Også har jeg shoppet sminke og påskepynt i haugevis.

Egentlig var jeg ute på lunsjing med go-venninnene mine, men vi endte på shopping etterpå[&:]

Samboeren er sjåfør for en kompis som skulle på hytta i dag, og blir der til i morgen. De skal visst drikke vin og skravle om gamle dager[:D] Første natt alene i huset etter vi flyttet. Jeg skrur på alarmen og håper på det beste[:D]
Har invitert mamma hit for å bade og legge de søte små. Også må hun og N gå ned i gata for å hente pizza som blir dagens middag.

Herlig med shopping Looney, og tvi tvi med første natt alene i huset [:)]

Ida har kosa seg skikkelig i bursdag i kveld, godt for henne det. Tobias koste seg hjemme med a mor, vi har spilt masse dyrelotto, for det er han helfrelst i.
Nå er de på badet, og senga roper. Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte noe godis på butikken i dag...

ORIGINAL: Skrållan

Ida har kosa seg skikkelig i bursdag i kveld, godt for henne det. Tobias koste seg hjemme med a mor, vi har spilt masse dyrelotto, for det er han helfrelst i.
Nå er de på badet, og senga roper. Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte noe godis på butikken i dag...

Det har jeg gjort - smågodt faktisk

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Skrållan

Det har jeg gjort - smågodt faktisk

Ja, bare gni det inn du!! [:@][&o][8D][:D]
Neida, jeg tok meg en skive jeg, så nå er det verste godissuget borte.

Au da Shoppis[&o] Han er jo uheldig den lille mannen din[:)]

Mamma har reist og jeg er alene hjemme[:o] Men overlever vel det også vil jeg tro. Har jo aldri brydd meg tidligere så..men jeg har satt på alarmen på huset!

Back
Topp