Freddan!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Fikk ikke sove i går kveld, så jeg er litt trøtt og susete i dag. Tobias våkna med litt feber i dag også, har ikke målt den, men kjenner han er litt varm. Han er litt mannfolksjuk også da, sukker på hvert utpust og synes synd på seg selv [;)]
Sambo har tatt seg fridag i dag siden han har så grassalt mange fritimer etter Oslo-reisinga, så gutta skal være hjemme og kose seg. Regner med jeg kommer hjem til bomba hus og en gubbe som bare har ligget på sofaen i dag, selv om det er mye som bør gjøres her...
Ida skal i bhg, og jeg skal på Step&Styrke kl 9. Siste treninga på senteret der det ligger nå, i morgen er det nyåpning i Trønderhallen!
Kl 15 skal jeg på jobb, må vel ta bussen i dag. Ute er det MASSE snø, og mere skal komme i dag, så det er liksom ikke sykkelvær... dritt altså!
Har lovt Ida å se Dyrepasserne med henne kl 19.30 i kveld, så flaks at jeg slutter kl 19. Får løpe hjem i snøkavet for å rekke det!

Ha en finfin dag! [:)]

Guuuud mårning!

Sent i gårkveld klarte jeg å bæsje kjempe masse!! Det var så hinsiden vondt, jeg gråt vist så sårt at selv Perlefar fikk tårer i øya [:(] MEN magen min kjennes mye bedre i dag, ikke så hard og oppblåst. Fremdels mye drit inni der, men ikke så spendt som i går. Værsågod for deilkat avføringsinfo på morgenkvisten liksom [8D]

Jeg har allerede vært å handlet og kjøpte med meg noen minipåskeliljer og fioler som nå er planetet ut i potter utenfor døra vår. Selv om det var snøfnugg i luften, og fingrene mine ble ganske blåfrossene av det fikk jeg litt vårfornemmelse [:D]
Etterpå skal jeg ut og finne bjørkekvister og prøve meg på et sånt bjørkehjerte som er så popis. Og nei, jeg er overhode ikke inpsirert av jentene på interiørforumet [;)]

Ellers må jeg ta fredagsrydden og vasken. Helst før kl 13 for da skal Magnus til øre/nese/hals legen. Håper virkelig drenene har falt ut så vi kan begynne å bade i basseng igjen! Har lyst at han skal ta en hørselsjekk og nesesjekk også, synes han fremdeles snakker veldig nasalt.

Perlefar skal til Oslo med to kamerater i dag, Top Gear i morgen. Julegaven fra kjærestene [:)] Så i kveld har jeg invitert bestejentene på filmkveld. Gleder meg!

Dere må ha en super fredag!

God formiddag...

her er det lite planer på tapeten i dag,formen er helt lost,måtte ta litt for mye smertestillende i går[:(]usj asså,for noe dritt...
men gleder meg til helg å kos med mann å lillegutt[;)]
ha en fin dag alle sammen..

Hurra for knallgode drittnyheter Perlemor!! [:D][:D] Når det er sååå gode nyheter, så får det bare være med delikat info altså, vi tåler da såpass! [:)] Håper magen fortsetter å bedre seg!

sandra22: Huffa meg, håper formen din blir bedre snart!

Irriterte meg grønn over et blondt nepehue på treninga, som hadde parfymert seg (sikkert brukt hele flaska og) med verdens kvalmeste lukt! [:'(] Hadde jeg vært gravid hadde jeg spydd på henne! [:'(] Sa fra til instruktøren etterpå da, så nå skal det bli en slutt på det der parfymetullet.
Etter step'en ble jeg med ei av de andre som trena bort til det nye senteret, vi ville bare se, finne ut hvilken dør det er, og sånn... så vi hang i vinduene og titta inn, mange som jobba der inne så oss, men we don't care! [:D] Ser i allefall kjempebra ut der, blir spennende å ta det i bruk i morgen!

Nå dusje, før lunsj og fikse seg til jobb. Tobias er kosemann, litt redusert enda.

Back
Topp