Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Deliaå, får vi se!!! lykke til!
Hehe.. lykke til på kjæretimen WZ!!!![:D][:D][:D]
Her er vi ennå hjemme da mini spydde atter en gang går kveld. Og nå er han så sår i stumpen at han nekter å gå på do[&o] Stakkars minien min[&o][&o]
Men ja han vet å utnytte det og... han er jo MYE bedre form nå. Og i morges brukte han en time på å grine og hyle på at jeg måtte komme opp og bære han ned for han var så sulten og sliten!!![8D][8D][8D] EN timen tok det før han kapitulerte og kom ned trappen med dynen dragende etter seg siden han er syk!![8D][:D]
Kryss fingrene for meg jenter... DEN flotte leiligheten som kom ut på finn i går. Helt ny og litt dyr, men jeg kjenner at jeg ikke er klar for en gammel haug av en leilighet. Er liksom ikke 18 lenger og flytter for første gang[8D] VIL HA DEN LEILIGHETEN!!![:D] Skal på visning klokken 1700, men snakket med han i går og han sa det hørtes lovende ut, men sa og det var mange som hadde ringt på tross av at jeg ringte halvannen time etter den var lagt ut!!![&o] *håpe, håpe, håpe* Må komme meg ut nå, irriterer oss mer og mer begge to...