Freddan!

Fikk ikke sove i går kveld, så jeg er litt trøtt og susete i dag. Tobias våkna med litt feber i dag også, har ikke målt den, men kjenner han er litt varm. Han er litt mannfolksjuk også da, sukker på hvert utpust og synes synd på seg selv [;)]
Sambo har tatt seg fridag i dag siden han har så grassalt mange fritimer etter Oslo-reisinga, så gutta skal være hjemme og kose seg. Regner med jeg kommer hjem til bomba hus og en gubbe som bare har ligget på sofaen i dag, selv om det er mye som bør gjøres her...
Ida skal i bhg, og jeg skal på Step&Styrke kl 9. Siste treninga på senteret der det ligger nå, i morgen er det nyåpning i Trønderhallen!
Kl 15 skal jeg på jobb, må vel ta bussen i dag. Ute er det MASSE snø, og mere skal komme i dag, så det er liksom ikke sykkelvær... dritt altså!
Har lovt Ida å se Dyrepasserne med henne kl 19.30 i kveld, så flaks at jeg slutter kl 19. Får løpe hjem i snøkavet for å rekke det!

Ha en finfin dag! [:)]

mårnings!

ja, hva er egentlig greia med all den snøen NÅ?? det skal jo liksom gå mot vår, ikke ny istid[:@] tidenes snøstorm i går og i dag, snø oppover alle vinduer her nå. neste uke SKAL den bort igjen!!! veldig klar for vår her[:D]

vi å ser på dyrepasserne og norske talenter så klart, syns det begynner å bli så koslig at vi kan sitte sammen hele familien å se på tvunderholdning, ikke bare barnetv også legging.

nå må jeg ha frokost!

fin fredag!

For en stressende dag i går. Først koselig barselgruppe, deretter avlevering av N hos pappaen for så å shoppe med sambo, men han fikk svidd visakortet greit da[:)]

Nå ligger snuppa her ved siden av meg og sutter på fingrene sine, og skal straks sove litt hører jeg[:D]
Ellers hadde jeg en lunsjavtale i dag men den ble avlyst, så jeg lurer på å avtale med ei annen venninne isteden.

Så skal jeg levere Josephine hos svigers frem til samboeren er ferdig på jobb. Jeg skal nemlig på musikal med mamma i kveld, også ut å spise etterpå[:)] Det er vår julegave til mamma nemlig[:)][:)] Samboeren og Josephine drar vel hjem etterhvert så kan jeg kose med de når jeg kommer hjem i kveld.

Alle 3 hjemme i dag, har 2 skikkelig forskjøla gutter her..... vet ikke hvem som hoster værst eller snørrer mest jeg[:-] hoster og snørrer gjør jeg selv, så her er det koslig[8D]
Ute skinner sola, men det blåser da. Synes denne vinden kan gi seg altså[>:]
Så her blir det nada planer i dag. Bare pleie mine syke små[:)] eller jo, jeg skal pakke enda mer i dag[;)]

Ha en flott fredag[:)][:)]

Jeg skal ha kjøretime...! iiiiik!

Hehe.. lykke til på kjæretimen WZ!!!![:D][:D][:D]

Her er vi ennå hjemme da mini spydde atter en gang  går kveld. Og nå er han så sår i stumpen at han nekter å gå på do[&o] Stakkars minien min[&o][&o]

Men ja han vet å utnytte det og... han er jo MYE bedre form nå. Og i morges brukte han en time på å grine og hyle på at jeg måtte komme opp og bære han ned for han var så sulten og sliten!!![8D][8D][8D] EN timen tok det før han kapitulerte og kom ned trappen med dynen dragende etter seg siden han er syk!![8D][:D]

Kryss fingrene for meg jenter... DEN flotte leiligheten som kom ut på finn i går. Helt ny og litt dyr, men jeg kjenner at jeg ikke er klar for en gammel haug av en leilighet. Er liksom ikke 18 lenger og flytter for første gang[8D] VIL HA DEN LEILIGHETEN!!![:D] Skal på visning klokken 1700, men snakket med han i går og han sa det hørtes lovende ut, men sa og det var mange som hadde ringt på tross av at jeg ringte halvannen time etter den var lagt ut!!![&o] *håpe, håpe, håpe* Må komme meg ut nå, irriterer oss mer og mer begge to...

ORIGINAL: WZ

Jeg skal ha kjøretime...! iiiiik!

Da holder jeg meg hjemme[:D]

God bedring alle syke, tvi tvi med leilighet Delia, og lykke til WZ!

Irriterte meg grønn over et blondt nepehue på treninga, som hadde parfymert seg (sikkert brukt hele flaska og) med verdens kvalmeste lukt! [:'(] Hadde jeg vært gravid hadde jeg spydd på henne! [:'(][:'(] Sa fra til instruktøren etterpå da, så nå skal det bli en slutt på det der parfymetullet.
Etter step'en ble jeg med ei av de andre som trena bort til det nye senteret, vi ville bare se, finne ut hvilken dør det er, og sånn... så vi hang i vinduene og titta inn, mange som jobba der inne så oss, men we don't care! [:D] Ser i allefall kjempebra ut der, blir spennende å ta det i bruk i morgen! [:D][:D]

Nå dusje, før lunsj og fikse seg til jobb. Tobias er kosemann, litt redusert enda.

ORIGINAL: Delia

Hehe.. lykke til på kjæretimen WZ!!!![:D][:D][:D]

Her er vi ennå hjemme da mini spydde atter en gang  går kveld. Og nå er han så sår i stumpen at han nekter å gå på do[&o] Stakkars minien min[&o][&o]

Men ja han vet å utnytte det og... han er jo MYE bedre form nå. Og i morges brukte han en time på å grine og hyle på at jeg måtte komme opp og bære han ned for han var så sulten og sliten!!![8D][8D][8D] EN timen tok det før han kapitulerte og kom ned trappen med dynen dragende etter seg siden han er syk!![8D][:D]

Kryss fingrene for meg jenter... DEN flotte leiligheten som kom ut på finn i går. Helt ny og litt dyr, men jeg kjenner at jeg ikke er klar for en gammel haug av en leilighet. Er liksom ikke 18 lenger og flytter for første gang[8D] VIL HA DEN LEILIGHETEN!!![:D] Skal på visning klokken 1700, men snakket med han i går og han sa det hørtes lovende ut, men sa og det var mange som hadde ringt på tross av at jeg ringte halvannen time etter den var lagt ut!!![&o] *håpe, håpe, håpe* Må komme meg ut nå, irriterer oss mer og mer begge to...
å, får vi se!!! lykke til!

Stuptrøtt

Back
Topp