Freddan!!

Sienna3

Gift med forumet
Hvilke planer har dere for dagen da jenter? [:)] Noen middagstips kansje? [:)]

I dag skal vi på barselgruppe [:)] Også skal vi gå en tur i dag å.

Til middag trur jeg det blir enchiladas i dag (nam nam).

Lille gull til mamma sovnet igjen han....så her sitter jeg, dum som jeg er, burde jeg vel egentlig gått å lagt meg igjen[;)] I dag skal vi støvsuge, legge sammen klær, og vaske mer klær, trille en tur og ellers bare kose <3 Til middag trur jeg det blir tomatsuppe med brød. Lage noe mer godt til kvelds tenker jeg[:)] (er stemor til en som digger tomatsuppe[:D])

Her er pappa`n hjemme med oss i dag
Vi skal nok bare kose oss, handle litt og besøke bestefaren min på sykehjem[:)]

Ha akkurat bestilt oss langhelg i Tr.heim[:D] Blir herlig, besøke gamle venner og shoppe litt[;)]

Ha en fin dag jenter

I dag skal jeg og mini på shopping[:D] Vi må se og få kjøpt inn litt dill dall til dåpsinvitasjoner, bordkort osv[:)]

Også har jeg fått besøk av tanta i underetasjen i dag[:@] Fryktelig unødvendig! Blir litt sinna faktisk[8D]
Jeg ammer jo minst 7-8 ganger i løpet av døgnet, selv om han får litt tillegg. Så jeg syns besøket kunne latt være å komme på noen måneder..

Ellers slutter pappa'n tidlig i dag og vi skal bare kose oss hjemme[:D]

Ha en fin fredag jenter[:)]

Her er det fredagsvasken som står på planen... Startet på en skikkelig brettesammenklær jobb i går som jeg aldri ble ferdig med for det var en liten søtnos som var oppmerksomhetssyk... Så da får jeg fortsette med den jobben i dag også.

Skal på Kiwi å kjøpe pepperbiff!! Hurra for Go`helg tilbudet på Kiwi. Så det blir deilig ovnsbakte poteter og grønnsker og fløtesaus til mat i dag;)

Ingen planer her i dag [8|] hmm... Storebroren ble med i barnehagen da sambo dro på jobb, så vi har bare latet oss på morgenen. Vasket litt klær og nå har jeg akkurat lagt Aurora i vugga så hun får seg en dupp. Da sover hun sikkert en stund så jeg får vel hive meg rundt, være litt flink og ta helgavasken kanskje? [:)] Gikk tur med hunden i morges da så har fått litt frisk luft iallefall! [:D]

Til middag blir det nok kylling, ris og salat. [:)]

Her har vi hatt en super natt (begynner å gå seg til) [:)] så overskuddet er på topp ;)

Har vasket og styra i heimen og kl 12 blir det venninne kaffe / lunsj hos meg! Noen
venninner som har fri fredager, så da blir det til at vi møtes hver uke [:D]

Ellers kommer sambo hjem i dag [:)] det blir godt siden jeg har vært alene hele uka!
Blir enten taco eller pizza her til middag tenker jeg !

Ønsker dere alle en fin fredag [:D]

Her er jeg igang med 3 maskinen med klær,
og har vasket kjøkken og stuegulv.. nå skal jeg ta meg en kjapp dusj før
gullklumpen våkner og skal ha mat..

Planen var å gå lang tur med ei venninne idag, men her blåser det ISkald
vind og regner litt innimellom, så det blir absolutt innedag idag, ja [:)]

Middagen ikveld blir det samme som evaa  [8D][:D]

Ha en fin dag og GOD HELG!

Her har snuppa sovet 8,5 t sammenhengende i natt, så jeg var nødt til å stå opp og pumpe meg. Skal prøve å gi flaske for første gang i kveld - spennende [:D] I dag skal vi til foreldrene mine, så hva det blir på menyen i dag er usikkert.

God helg alle vakre desembermammaer

Her er det legen og psykologen snart..
Så kommer søstra mi med kjærsten og ei venninde, de skal væe her til Mandag![:)]

Jeg skal lage italiens pizza på stein plate i dag, med parma skinke, spekeskinke, pepperoni, salami, kjøttdeig, forskjellige oster, og litt grønt[:D]
Og lage hjemmelaget rømme dressing[:)][:D]

Storebror er febersjuk og heime med oss på dag nr to, så her blir det sofaliv. Litt klesvask er det einaste som blir litt variasjon fra det. Ellers har me snekker her og får satt inn ny ytterdør :)
Middagen som er fullkornslasagne og salat blei laga klar mens Oda hadde frokostkvilen sin ;) Så den står klar i kjøleskapet og skal berre steikast når det nærmar seg middagstid :)

ORIGINAL: *AnjaElise*

Her er det legen og psykologen snart..
Så kommer søstra mi med kjærsten og ei venninde, de skal væe her til Mandag![:)]

Jeg skal lage italiens pizza på stein plate i dag, med parma skinke, spekeskinke, pepperoni, salami, kjøttdeig, forskjellige oster, og litt grønt[:D]
Og lage hjemmelaget rømme dressing[:)][:D]

Mmmmmmm.... eg kjem gjerne på middag hos deg :)

I dag er det hjemme dag [:D] Vært på farten HELE uken. Til middag blir det nok biff fra kiwi [8D]

Idag skal jeg være med min kjære storesøster og to venniner [:D][:D]
Vi skal kose oss med noen øl og go mat, før turen går til byen for å på konsert med denne karen:

Denne dagen har jeg gledet meg til i mnd vis og endelig er den her [:)]  * woop wopp *
(Ja, jeg har fortsatt sånn fjortis-forelskelse for Atle [8|] hehehe)

Back
Topp