Freddan!

Skrållan

Forumet er livet
Åååå, endelig en natt med sammenhengende søvn! [:D] Da vi la oss i går, fikk sambo beskjed om at alt av lyder som kom fra barnerommet var hans ansvar, så jeg har sovet gooooodt. På tide!! Våkna kl 6 da, da var det så kaldt på soverommet også hadde jeg tydeligvis ikke ligget under dyna, hehe.
Blir småtravel dag i dag også, men det får bare gå. Jeg stikker på trening kl 9, på Step og styrke. Sambo skal legge sammen litt klær og henge opp ei ny vask imens, samt tømme oppvaskmaskinen. Begge ungene blir hjemme fra bhg i dag, Ida fordi vi skal på sykehuset og få svar på prøvene og bildene kl 12, og Tobias fordi. Rett og slett fordi, hehe. Lettest å ha dem begge hjemme egentlig, så slipper vi å stresse med å hente han etter sykehuset, og før jeg skal på jobb i ettermiddag. Mamma kommer og er her mens vi er på sykehuset, så får lillemann sove duppen sin og sånn, i fred og ro.
Blir spennende å se åssen jeg klarer meg på jobb i dag, merker hodet er litt bedre, kan være fordi jeg har sovet godt. Jobber til kl 19, det er litt bedre enn 20. Så da kan jeg spise litt pizza når jeg kommer hjem. Må ha litt junk i dag, da jeg har rast litt vel mye ned i vekt denne uka...

Ha en fin dag jenter! [:)]

Se her var skravle-tråden ja[:D]hehe
Vart så opptatt med den kjøkkenvasken att jeg ikke så den her[:)]

Back
Topp