Freddan!

Åååå, endelig en natt med sammenhengende søvn! [:D] Da vi la oss i går, fikk sambo beskjed om at alt av lyder som kom fra barnerommet var hans ansvar, så jeg har sovet gooooodt. På tide!! Våkna kl 6 da, da var det så kaldt på soverommet også hadde jeg tydeligvis ikke ligget under dyna, hehe.
Blir småtravel dag i dag også, men det får bare gå. Jeg stikker på trening kl 9, på Step og styrke. Sambo skal legge sammen litt klær og henge opp ei ny vask imens, samt tømme oppvaskmaskinen. Begge ungene blir hjemme fra bhg i dag, Ida fordi vi skal på sykehuset og få svar på prøvene og bildene kl 12, og Tobias fordi. Rett og slett fordi, hehe. Lettest å ha dem begge hjemme egentlig, så slipper vi å stresse med å hente han etter sykehuset, og før jeg skal på jobb i ettermiddag. Mamma kommer og er her mens vi er på sykehuset, så får lillemann sove duppen sin og sånn, i fred og ro.
Blir spennende å se åssen jeg klarer meg på jobb i dag, merker hodet er litt bedre, kan være fordi jeg har sovet godt. Jobber til kl 19, det er litt bedre enn 20. Så da kan jeg spise litt pizza når jeg kommer hjem. Må ha litt junk i dag, da jeg har rast litt vel mye ned i vekt denne uka...

Ha en fin dag jenter! [:)]

God morgen! Jeg må ut på redningsaksjon for hagestolene. Mannen skulle ta det når han gikk på jobb i dag, men hva har han gjort? Jo tatt de som var blåst vekk og satt de på plass. Er det mulig[:@] Så nå har de blåst til pokker i vold. Var ute i stad og kikket, den ene var det hull i og. Hadde bare morgenkåpe (ingen naboer som kan se meg nei[:D]) på så må kle meg før jeg tar fatt på oppgaven.

Ellers er lillemor hjemme i dag siden hun spydde i går.

Ha en fin dag. Du må oppdatere oss etter sykehuset Skrållan!

Skrållan: her raser og kiloen av, og jeg liker det[:)]

Hjemme med begge to i dag. Jeg og N har dusjet. Straks skal vi til oldemor.

Josephine sov fra 00.30 til 06.10 i morges, puppet og sov videre til 10.30[:)][:)]

neeeeei. bilen min må på verksted.
Satte meg i den for å kjøre idag, og den sa klunk klunk. Stoppet bilen og gikk ut. Joda, den var alvere over et framre dekk.
Da er det vel en fjær som har røket eller noe da. Grrrrrr.
Heldigvis har vi ikke fått solgt den andre bila enno, så jeg kom meg på trening.
Så no må vi bare få fraktet den bila til verksted på et vis. Kan ikke kjøre den dit, så den må på en henger.

Fin start på helga gitt.

Heldige dere som det renner av[:D] Tre stoler er reddet. De andre tre kommer ingen veg, så de får ligge til mannen.

Ida har lungebetennelse hun. Legen hørte det ikke ved å lytte på henne, men det vistes på røntgenbildene. Derfor fastlegen ikke har funnet ut av det. Mest sannsynligvis en bakteriell type, siden hun har gått med det så lenge. Så nå har hun fått antibiotika og ventoline, så om en ukes tid er hun forhåpentligvis bedre! [:)]

Men herregud, enn det da! Ungen har gått med lungebetennelse i flere måneder!! Jeg har jo sendt henne i bhg og ditten og datten, og så har hun vært i såååå dårlig form?!

Hmm.barnefri til i morgen..dra på trening ?? hm ja det er kjedelig her uten unger så er vel ikke annet å gjøre[;)]Kanskje ut og spise om jeg får våken han på sofaen etterpå[:)]

Stakkars miniskrållan!![&o][&o] Godt de fant ut av det nå da hvertfall, håper hun kommer seg fort!!![:)][:)][:)]

Og så flink dere er som sier at kiloene raser av da... skulle hatt en av-knapp jeg og[8D][8D] Jeg er så utrolig lite flink altså[>:][>:][>:]

Jejeje... sitter her alene og venter på pizza hjem snart, ja også trøstespise litt smådigg siden jeg føler meg litt småfet!![8D][X(] Finfin tankegang.. nå vet jeg om den, så er det neste å gjøre noe med det!!![8D][8D][8D]

Ja, stakkars Ida-mi! [&o][&o] Men vi er ved godt mot, nå blir hun jo sikkert bedre! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Ja, stakkars Ida-mi! [&o][&o] Men vi er ved godt mot, nå blir hun jo sikkert bedre! [:)]

Sånn har Nicholas gjort også[&o] Følte meg som verdens verste mamma da legen fortalte det. Han var jo i bhg og virket ganske frisk sånn bortsett fra hosten han aldri ble kvitt. Fikk en skikkelig ekkel type penicillin husker jeg, med en grusom konsistens[>:] Men den virket da[:)] God bedring til Ida.

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Skrållan

Sånn har Nicholas gjort også[&o] Følte meg som verdens verste mamma da legen fortalte det. Han var jo i bhg og virket ganske frisk sånn bortsett fra hosten han aldri ble kvitt. Fikk en skikkelig ekkel type penicillin husker jeg, med en grusom konsistens[>:] Men den virket da[:)] God bedring til Ida.

Ja, man føler seg virkelig som årets mamma når man tenker sånn [&o] Men hun har jo virket frisk, med unntak av hosten, og jeg kan jo ikke holde henne hjemme uke etter uke pga hoste!
Litt småekkel konsistens på antibiotikaen til Ida også, men den smaker ganske søtt, for ja, hun forlangte at jeg smakte, hehe. Håper den virker altså! [:)][:)]

Toppers dag i dag. Ble besøk hos barnas oldeforeldre med lunsj, shopping med mamma og snuppa, hjem for å lage middag til samboeren. Middagen ble en nydelig biff med bakte poteter. Nicholas var ute en god stund etter vi kom hjem og fikk brukt litt energi. SÅ badet jeg og han Josephine sammen før han skulle legge seg. Han har ikke sovnet enda, men det er vel ikke så lenge til.

Snuppa ligger her på sofaen med meg og grynter som vanlig[:D] Hun passer navnet Gryntfrid altså[:D] Og der kom det en stor gjesp fra henne gitt.

Korslaget står på tv'en i mangel på noe annet og jeg vurderer finne frem godissen i skapet, eller skal jeg la være.

Stakkars lille Ida! Håper bedringen går fort nå når de endelig har funnet ut hva det er!

Har ikke vært så happy i dag jeg, er det ikke det ene så er det det andre. Men nå har jeg vært ute og gått meg en tur, så nå kjenner jeg det letter litt[:D]

aaah, helg!

Jeg skrev kontrakter så blekka spruta med nye ansatte på jobb i går. Herregud så deilig altså, endelig kan jeg senke skuldrene litt og puste..
Det blir bra, få litt tid sammen med søte små og stor mann [:)]
Jeg også hooooooster og har bestemt meg for å ringe legen i dag.. Men da jeg kom på det så da var det stengt, så da får jeg se på mandag..

Ser på Korslaget, så på Nytt på Nytt, og så Korslaget igjen..
Søtingbarna sover og Mr Medister er på Curling med jobben..

Trøtt og sliten etter litt lite søvn over mange dager....

I morgen er det bursdagsfeiring for Sivert. Først skal Hannah i bursdag til en gutt i bhg, så blir det familieselskap her hjemme for Sivert. Hannah skal faktisk i bursdag neste helg OG helga etter der også.... Blir mye kake fremover gitt. [:D]

Så jeg bør vel komme meg i seng tildig, må jo rydde, vaske og bake i morgen tidlig. Har bakt brownies i går da. [:)]

Jeg farger håret mens snuppa koser hos pappaen sin[:)] En stk stolt hanefar jeg har i hus gitt[:D]

ORIGINAL: Looney

Jeg farger håret mens snuppa koser hos pappaen sin[:)] En stk stolt hanefar jeg har i hus gitt[:D]

Så herlig å høre!!!!![:D][:D][:D]

Back
Topp