Her våknet vi til hvit plen... og nå snør det [:@]. Har vært opp emed Johanna i natt, hun hostet sånn, så hun hostet opp litt slim og ble redd og trodde hun spøy. Var i tipp-topp form i dag, så hun fikk dra i barnehagen - det er astmaen som gjør det antar jeg
Jeg er skikkelig sliten om dagen, og merker at jeg tar til tårene for det meste. Lå våken i natt og tenkte bare at jeg orker ikke å trene i dag, jeg orker ikke - jeg ahr ikke lyst å stå opp i det hele tatt... men jeg kom meg opp, og jeg har trent også. Etter trening (som ble forkortet med to minutter for da holdt ikke August ut lenger) ble det en kjapp dusj og så ut med August. På vei ut i garasjen falt jeg i trappa, med August på armen, og fikk helt panikk. Fikk ikke tatt meg for, for jeg måtte sørge for at han ikke slo seg - jeg falt ned steintrappa (bare tre trinn da) og ned på grusen med steinheller og en stor malaysiapotte... han kom fra det uten en skramme, mens jeg har vondt både her og der - har ikke turt å dra ned strømpebuksa for å se hvordan leggene og knærne mine ser ut - det er vanskelig å falle uten å bruke hendene gitt
Nå er det frokost og kakao - August sover på trappa, og jeg håper han sover litt mer enn 40 minutter, for nå har han fått grøt til frokost. Når han våkner skal vi ta oss en tur ned i Volda - skal på apoteket og hamstre medisiner til vi reiser til Spania, og så har jeg et secret shopper-oppdrag på Vinmonopolet (og jeg får handle en flaske vin som jeg får igjen penger for - liker sånne oppdrag!!). Skal vel innom den ene barnebutikken (de selger ikke barn altså, men alt til barn; klær, utstyr, leker) og kikke... August kunne trenge litt av hvert, særlig litt sommerlige klær til sydenturen