Freddan!

Actrine

Forumet er livet
I dag har jeg tatt Solveig fri fra bhg. Vi skal ut og kjøpe gaver i dag! Så blir det en tur på cafè også!!! Gleder meg!! Aslak sover urolig pga luft i magen å han er passe trøtt nå!

Solveig sitter oppslukt og ser tv! [:D] Pleier ikke å se på tv om morgenen når hun skal i bhg så dette er ekstrakos når man har fri!

Ser sola på en blå himmel.. litt tåke-skyer (askeskyer er det vel)

God morgen!
Ja, nå er ungene levert i barnehagen, og jeg har spist en deilig ketolysefrokost.. [:D]
I dag blir det å rydde litt ferdig etter i går, og så gjøre seg klar til å gå på jobb.. Skal jobbe heeele helga, så man gleder seg mest til mandag.. [8D] Seinvakt både i kveld og i morgen.. Så tidligvakt på søndag.. Da går det i ett.. Men men! Det må gjøres, og det helt greit når det pågår, men litt kjedelig sånn rett før, for alle andre skal ha fri.. [:D]

Kos dere på kafé i dag Actrine.. [:D]
Her skal sambo, Sindre og broren min på guttetur til Haugesund i morgen.. [:D]

Her våknet vi til hvit plen... og nå snør det [:@]. Har vært opp emed Johanna i natt, hun hostet sånn, så hun hostet opp litt slim og ble redd og trodde hun spøy. Var i tipp-topp form i dag, så hun fikk dra i barnehagen - det er astmaen som gjør det antar jeg

Jeg er skikkelig sliten om dagen, og merker at jeg tar til tårene for det meste. Lå våken i natt og tenkte bare at jeg orker ikke å trene i dag, jeg orker ikke - jeg ahr ikke lyst å stå opp i det hele tatt... men jeg kom meg opp, og jeg har trent også. Etter trening (som ble forkortet med to minutter for da holdt ikke August ut lenger) ble det en kjapp dusj og så ut med August. På vei ut i garasjen falt jeg i trappa, med August på armen, og fikk helt panikk. Fikk ikke tatt meg for, for jeg måtte sørge for at han ikke slo seg - jeg falt ned steintrappa (bare tre trinn da) og ned på grusen med steinheller og en stor malaysiapotte... han kom fra det uten en skramme, mens jeg har vondt både her og der - har ikke turt å dra ned strømpebuksa for å se hvordan leggene og knærne mine ser ut - det er vanskelig å falle uten å bruke hendene gitt

Nå er det frokost og kakao - August sover på trappa, og jeg håper han sover litt mer enn 40 minutter, for nå har han fått grøt til frokost. Når han våkner skal vi ta oss en tur ned i Volda - skal på apoteket og hamstre medisiner til vi reiser til Spania, og så har jeg et secret shopper-oppdrag på Vinmonopolet (og jeg får handle en flaske vin som jeg får igjen penger for - liker sånne oppdrag!!). Skal vel innom den ene barnebutikken (de selger ikke barn altså, men alt til barn; klær, utstyr, leker) og kikke... August kunne trenge litt av hvert, særlig litt sommerlige klær til sydenturen

Uff så trasig at du er så sliten, Lenemor, og enda mer trasig å ramle så ille [&:] Bra du klarte å hiundre at August slo seg, men ikke kjekt at du slo deg masse [:(]

Her er ungene dratt til barnehagen etter en "rolig" morgen, Raphael ser ut å ha kommet i en trassperiode eller en overgansfase eller ett eller annet, det er iallefall mye NEI!!!! for tiden.... I går beit han Alannah for første gang på lenge også. Så er noe som plager gutten, håper det går over snart, blir tullete og så sliten av det....[:)]

Ellers skal jeg på jobb litt senere i dag, men skal dra litt før (er stjørdalsjobben) og kjøpe en dåpsgave og et par andre ting...

Ha en fin dag[:D]

Au au au, lenemor[:o] *blåååååååsepå* det hørtes vondt ut!

Her skinner sola - hadde noen regnbyger i dag morges men kan se ut som om dagen skal bli fin[:)] Skal på jobb om et par timer, og muligens går jeg idag - får se hva jeg gidder[8D] Mannen min skulle egentlig ha vært i Tyskland med arbeidskollegaer - avreise igår - men slik gikk det jo ikke[&:] Så han skal uansett hente ungene.

Jeg skal i alle fall ha en rolig kveld.

Ha en flott dag![:)]

Lenemor: Det hørtes vondt ut[:o] Og ja det er vondt å falle uten å ta seg for med hendene. Jeg har selv snubblet i trappa med Mina på armen, da hun var baby.

Her kom Mina inn ved 7 tiden og jeg var helt i ørska. Kunne liksom ikke skjønne at det var morgen alt[&:] Men det gikk seg til med en dusj[;)] Bada Mina i morres også. Fikk levert henne i bhg og hun elsker bhg sin[:D]

Idag skal jeg intervjue bhg til Mina vedr bacheloroppgaven min og kjenner nå at jeg gruer meg litt[:-] Skal intervjue 5 personer, hvorav 2 pedagogiske ledere, 2 støttepedagoer og 1 spesial pedagog. Levert ut spm som jeg kommer til å spørre, så de er litt forberedt[:)]

I helgen skal vi låne leiligheten til pappa, så vi skal være i Oslo hele helgen. Gleder meg masse, for jeg savner Oslo helt sykt[8D] Besøk litt familie, så det blir koselig. Lenge siden oldemoren til Mina har sett henne, så henne må vi besøke.

I ettermiddag skal vi spise på Egon sammen med en venninne og sønnen hennes. Det er 1 år mellom sønnen hennes og Mina, så tenker de koser seg[:D] Prater mye med henne på msn, så gleder meg til å se henne igjen. Har ikke sett henne siden i fjor sommer faktisk[&o]

Dere får ha en fiiiiiin helg[:)]

Her er det mange plener i dag, men spørrs hvor mange som blir gjennomført!

Lukas sover, og jeg har fått pumpa meg sånn at han har litt kveldsmat.

Huset ser helt forferdelig ut, rot overalt!! SÅ her trengs det det litt rydding ja... så skal jeg lage pizza til middag og jeg skulle ha vært å gjort noen ærend. Mamma fyller femti på mandag, og jeg skal lage kort og lage noen bilde greier til mamma, av ungene. Å så skulle jeg kjøpt en pakke fra ungene. Tenkte et smykke el noe... Jeg og min to brødre har kjøpt terrassevarmer og grill t hu. Søsteren min holder på med et filmprosjekt til henne. Men det får hun ikke før i mai når søs kommer hjem til femtiårsfesten[;)].

Å så må jeg jo trene litt i dag og. Må jo være med denne tråden vår her inne[:D]!!

hallo hallo!![:D]

jeg er så glad så glad!! har etter at jeg fikk ritalin mistet en del søtsug.. og nå gir det endelig utslag på vekten.. ned 1,2 kg.. såå nå gir det motivasjon her... håper jeg er litt til ned fremover.. jeg har ike veid så lite som jeg gjør nå på maaaaaaaaaaaaaaaaange år... erre muli liskom.. selvdisiplin er noe herk!

så skal jeg trene etterpå.. med naboen. tror jeg! han spurte iallfall på face.. såå da får jeg dra meg ned selv om superberta ikke skal på timen.. kjekt med noen som drar deg opp av sofaen.. (for jeg skal jo innrømme at jeg va inne på tanken om å skulke..[&:][8D])

ellers har vi hatt en urolig natt her med en syk julie.. kjempekjedelig! så i dag er det kun hyl og skrik her.. ikke noe mindre kjedelig det! også er det sååå fint vær ute... lunne egentlig tenkt meg å sitte ute i solen.. men.................... får holde oss inne i dag.. så ikke julie får unødvendig mye trekk på seg!

huff.. lenemor.. så kjipt!!! håper du snart kvikner til i formen din..klem

God formiddag.

Sov lenge i dag, deilig, trengtes. Ingen store planer i dag, har satt på en maskin med tøy, tømt oppvaskmaskina. Ellers ingen planer i dag.

Gleder meg te gull gutten kommer hjem.

Strålende sol her i dag og.

Huff lenemor!!!! Godt at August kom fra det uten en skramme. Men håper at dine vondter går over fort!

Back
Topp