freddan 8 oktober skravlis

lille nuppa

Gift med forumet
[:)]

lei av at ungene våkner før 7[>:]
forige uke var bedre, da sov de jaggu til 8[8D]
man blir fort bortskjemt ja

idag skal jeg kjøpe minnekort til kamera også på jobb[:D]

god morgen[:)]

nå skal jeg se om jeg finner noe mat. sulten!!!

fin fredda[:)]

Her er det kongevær[:D][:D][:D] Sol og skyfri himmel og null vind

Vel i dag kom dagen gitt.. Heidi skal til en øre/nese/ hals spesialist. Min lege mente hun hadde store mandler, pluss falske mandler og polypp..Så da får vi se hva denne legen finner ut. Så i dag får oss en bytur[:)]

Ellers lite planer

ORIGINAL: buffi

Vel i dag kom dagen gitt.. Heidi skal til en øre/nese/ hals spesialist. Min lege mente hun hadde store mandler, pluss falske mandler og polypp..Så da får vi se hva denne legen finner ut. Så i dag får oss en bytur[:)]

Ellers lite planer

hvordan merkes det med polyppene??? maria snorker så innmari, snakker litt annerledes å. hun har jo snakket rent siden hun var 2 år så vi merker det godt nå.

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: buffi

Ellers lite planer

hvordan merkes det med polyppene??? maria snorker så innmari, snakker litt annerledes å. hun har jo snakket rent siden hun var 2 år så vi merker det godt nå.

Heidi snorker veldig mye på nettene, puster veldig tungt på dagtid og stopper opp med pusten innimellom på nettene..Men det er sjeldent altså.

Da har vi vært hos legen[:)] Han fant ut at Heidi har store mandler og vann i ørene sine

Så nå venter vi på innkallelse fra sykehuset. Dem skulle sette inn dren i øyrene til Heidi og redusere mandlene.. Skulle ikke fjerne dem bare lage dem mindre sa han

Hannah snorker også helt sinnsykt. Skal ta det opp på 4 års kontrollen.

I dag jobber mannen kveld så da får jeg og småttingene kose oss alene. Hannah har bestilt seg grøt til middag. [:)]

Så bra det går an å fikse buffi! [:)] Håper Heidi får det bedre snart!

God formiddag! [:)]

Ungene var sure og trøtte i morges, så jeg er glad de skulle i bhg, haha. Dro rett på trening etterpå, en god Step&Styrke-time. Stakk innom en gullsmed/parfymeri-butikk i sentrum etterpå, de etterlyser deltidsansatt nemlig, så jeg måtte høre litt om arb.tidene før jeg evt gidder å skrive en søknad. Men det var egentlig litt vanskelig å kombinere den jobben med den jeg har fra før, samt ungene.. Skal jeg jobbe der, MÅ jeg ha barnevakt de timene fra bhg stenger og til vakta mi er over kl 18, og det kan jo fort bli verre enkelte dager... [8|] Er så innmari praktisk når sambo aldri er hjemme altså!!
Jeg skal egentlig vaske hus nå, men mulig det får vente til i morra. Jeg er sliten nemlig... Også må jeg gå til bhg i dag for å hente ungene, og det tar jo faktisk godt over en time. Greit å spare litt på energien til da.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

jobbet, trent, solet,dusjet, kjørt gubben på fest, skal straks til mamma på middag. Så muligens venninnebesøk dersom jeg orker. Har lovet å hente gubben i natt dersom han ikke blir senere enn halv to. Nicholas er på pappahelg og skal kose seg der[:)]

I morgen skal jeg kjøpe seng til bebbis i magen, tenkte jeg[:)]

Back
Topp