FREDDA 28.MAI:D

MaRtE:)

Gift med forumet
JADDA, det er fredag[:D][:D]

åååå, så deilig å vite at det er helg kl 15[:)]

i helga skal vi mulig kjøpe trampoline, håper det! ellers lite nytt her.

ha en strålende fredag, damer[:)][:)]

Nå er det helg gitt[:)] Ikke så fint vær men håper det kommer seg. Mini har startet opp med kravling etter å ha ålet seg lenge...Så nå er det liv i heimen gitt[;)]

I dag blir det en tur til Stavanger, skal nemlig ha bilen på rep...Håper ikke det blir for dyrt

Ellers så meg jeg nok ha en shoppingrunde til tuppene mine for dem skal nemlig ta barnehage bilde på mandag[:)][:)]Og jeg fikk ekstra peng denne mnd så jeg skal faktisk kjøpe klær til meg selv[:)][:)] Det er lenge siden det har skjedd gitt

så håper jeg jo på å få trene i dag[:)]

Måtte opp for å sjekke om det er noe streik på gang her i byen, men det var det ikke..
Så da kan jeg levere begge kidsa i barnehagen og så rett på trening. Veiedag på mandag! har Juksa litt og trena på Wii Fit, så da har jeg sett vekta. Hvis den stemmer overens med den jeg veier på på mandager så har jeg klart delmål 1, nemmli ned TI kilo!

Bra jobba WZ!!!! [:D] Jeg blir så misunnelig på dere som klarer å gå ned 10 kg på kort tid! Jeg har bare klart 6 kg siden slutten av januar/starten på februar...

God morgen jenter! [:)]

Tobias våkna kvart på 7, da hadde han mista smokka si og trodde han hadde bæsja. Det var feil, så vi to la oss i storsenga og kosa litt. Men det ble for tidlig for han, for han er trøtt. Begge ungene holdt det litt gående i går kveld nemlig... Ida er også trøtt og sur.
Skal snart på step&styrke, jeg og ungene. Eller, de skal ikke trene da. Etterpå skal vi bare hjem og kose oss. Tenkte å få bada de to i dag, og klippe tåneglene deres. Det kommer til å ta hele dagen, for de vil aldri opp av badekaret, og begge to er livredd for å klippe tånegler, så da bør vi egentlig være to. En til å tviholde, og en til å klippe. Og aller helst skulle vi vært en til, for å underholde.

Ha en fin fredda! [:D]

Oh lord for en morgen[X(] N sov til kvart over åtte og burde våknet i strålende humør. Men den gang ei...alt har var feil i morges. Når mamma i tillegg da er jævlig kvalm og forkjølet med rennende nese, vondt o hodet og hals - ja et bedre utgangspunkt for å bli uvenner skal man lete lenge etter gitt[:D]

Men nå er udyret levert og jeg spiser frokost. Snart skal det leses og trenes kanskje...ja ja.....

I går fikk Hannah seg nye Hello Kitty Crocs med en betingelse om at hun skulle være stor og flink jente og slutte å krangle så sinnsykt rundt kveldsstellet. Hun er vedlig snill når det er bare en av oss hjemme, men hvis begge er her så klikker hun fullstendig![&:]
Men hun klarte jo ikke å styre seg og skoene ble inndratt inntil hun klarer å oppføre seg. Men hun skjønte ikke helt alvoret før vi kom i barnehagen i dag og da lurte på hvor skoene hun skulle vise frem var.... Så det var ei slukøret jente som ble levert ja. Hun får jo en ny sjanse i kveld til å vise at hun kan være snill.
Kansje litt strengt tiltak men jeg må gjøre noe for vi kan ikke ha den der rabiate oppførselen over noe så teit som tannpuss![8|]

Nå skal jeg snart dra på treff med jan2010 gjengen, så jeg må vel snart vekke Sivert.[:)]

Ha en fiiin fredag jenter!

Da var vi kommet hjem fra by turen[:)]minsten sovna på vei hjem så hun la jeg bare i senga når vi kom hjem så får hun heller spise når hun våkner tenker jeg[:)]

Fikk shoppa masse fint til ungene så nå er dem klare til barnehage bildet[:D]

Jeg fant ut at jeg mangler bleier til minsten[&:] eller har bare en igjen så etter maten blir det trilletur ut igjen

jaja kjekt å være på shoppingtur[;)]

Var på herlig trening!  Hun er så flink hun instruktøren som er der på fredager. Etterpå dro vi hjem til dusjen, før vi dro opp til bestis og jenta hennes. Ungene lekte seg, og mødrene synda med is  Nå ligger minstemann og sover, han var skikkelig trøtt i dag! Ida ser barne-tv og slapper av litt, og jeg burde spist lunsj. 

McBaby: Støtter skoinndrainga, jeg har også begynt å inndra diverse når hun blir rabiat for ingenting... funker jo ikke med time-out, så følte jeg måtte prøve noe nytt. Så langt virker det!

Da er lånepapirene levert og det lånet vi vil ha er garantert ikke noe problem. Min venninne er og rimelig sikkert for at leiligheten vår blir solgt fr mer en prisantydninggen også så da blir det mer egenkapital. Dette kan jeg like[:)][:)]

det er helg[:D]

og jeg har tatt med 2 kyllinger hjem fra jobb, jubel i heimen da ja[:D][:D] har hatt ett ruge/kylling-prosjekt på jobb og snart skal de leveres tilbake. så da får vi prøve hvordan det er å ha kjæledyr[;)]

trmpolina ble innkjøpt i dag så ungene er virkelig i hundre i dag! er ute og skal montere den nå, må vel luske etter jeg å snart.

looney; spennende tider i møte, nesten moro å selg bolig[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Bra jobba WZ!!!! [:D] Jeg blir så misunnelig på dere som klarer å gå ned 10 kg på kort tid! Jeg har bare klart 6 kg siden slutten av januar/starten på februar...

Flinke jenter!
Jeg er nå på 7,8kg. Er stolt over meg selv, for jeg trener ikke slik som dere.

har ikke vært her på en stund. Er mye sliten og dårlig form. Fibroen er ikke snill for tia.
Er hekta på you tube også, ser på serier.
Og så strikker jeg mye. Den siste tia, sånn ca 2-3 uker så har jeg strikket 3 babyluer, skjerf, babyvotter, og nesten en babyvest. holder på med den siste no.

Fredags roen er i ferd med å senke seg i Looney sin heim. N ser på Scobi doo, gubben og jeg skravler vås. Helg er godt for kropp og sjel[:)][:)]

WZ, gratulerer så mye med vekttap, og til skrållis også!! og fruern også!! flinke dere er!!
ja da har jeg endelig fått satt meg ned med bv.
har vært masse ute i dag, og gått til senteret her, og besøkt butikken til Suki.

ORIGINAL: ~Fruen~

Flinke jenter!
Jeg er nå på 7,8kg. Er stolt over meg selv, for jeg trener ikke slik som dere.

har ikke vært her på en stund. Er mye sliten og dårlig form. Fibroen er ikke snill for tia.
Er hekta på you tube også, ser på serier.
Og så strikker jeg mye. Den siste tia, sånn ca 2-3 uker så har jeg strikket 3 babyluer, skjerf, babyvotter, og nesten en babyvest. holder på med den siste no.

Veide meg i dag, er visst nede i -7 kg jeg og [:)] Du har vært kjempeflink fruen! [:)][:)]
Koselig å se deg her igjen forresten, håper du blir i bedre form snart! [:)]

Ja, 10 kilo på en mnd er slettes ikke værst altså!
Er rettelig så stolt over meg selv.
Godt å se hvor mye riktig kosthold gjør for kroppen!

Jobbing i morgen, varetelling søndag. Jeg MÅ knekke foten eller noe, orker ikke tanken på den jævla tellinga!

Hvorfor er det bare crap på tv??

ORIGINAL: Looney

Fordi det er helg. I morgen blir utvalget enda verre!

ORIGINAL: Looney

Fordi det er helg. I morgen blir utvalget enda verre!

Ja, da har vi virkelig noe å glede oss til da

Back
Topp