Fredagsunderholdning - hva irriterer deg?

Frøgen*

Glad i forumet
Har jo hatt flere runder på dette... Men i dag var jeg i et sånt humør[8D]

Jeg irriterer meg EKSTREMT over den der "Unnskyld at jeg forstyrrer" -reklamen... GUD!
Folk som ikke skjønner bruken av apostrof.. Eks: dèt.. Hvis man skal understreke noe så heter det dét!!
è apostrofen denne veien gjør en kort e og uttales nesten "øh", é denne veien blir eee, gonoré f.eks[;)]
Et annet eksempel på dette er café.. Eller som de har skrevet på en café på Gardermoen: Caffè. GUUD!![:'(]

Jeg blir også irritert av å høre på folk som skal spise skjylling og som syns ting er skjipt og skjedelig... WÆÆÆÆ!!!!!
Og noe av det verste er når noen flytter fra et sted til et annet, og man plutselig begynner å forandre dialekt!
Det er klart man kan tilpasse seg, men vi snakker samme språk da gitt....[&:]

Og folk som luserkjører i venstrefeltet når det er tofelts-vei....

GODT Å FÅ DET UT!!!![:D]

-irriterer meg faktisk mest over folk som blir spreng-sinte av "ingenting". (nok til at jeg kan bli sint av det selv[8D])
-over mannens selvsentriske holdninger.
-over sjefens manglende evne til å oppfatte hva vi faktisk sier.
-over personvekta som bare lyver (dårlig batteri visst)
- flisete negler som hekter seg fast[:@]
- hårstrå i munnen eller nesa
- folk som med vilje er vanskelige, bare for å vær det.
- folk som klager over ting de lett kan gjør noe med, men ikke gjør noe med.
- alt snakket om været..

-at jeg tidt og ofte har følelsen av at det er en annen dag enn det det er (lørdag for meg idag)
-at hjernen svikter midt i en setning når jeg forsøker å si noe viktig.
-at jeg himler med øya hver gang jeg blir oppgitt, og dermed ikke kan skjule det.

[8D]

ORIGINAL: Frøgen*

Har jo hatt flere runder på dette... Men i dag var jeg i et sånt humør[8D]

Jeg irriterer meg EKSTREMT over den der "Unnskyld at jeg forstyrrer" -reklamen... GUD!
Folk som ikke skjønner bruken av apostrof.. Eks: dèt.. Hvis man skal understreke noe så heter det dét!!
è apostrofen denne veien gjør en kort e og uttales nesten "øh", é denne veien blir eee, gonoré f.eks[;)]
Et annet eksempel på dette er café.. Eller som de har skrevet på en café på Gardermoen: Caffè. GUUD!![:'(]

Jeg blir også irritert av å høre på folk som skal spise skjylling og som syns ting er skjipt og skjedelig... WÆÆÆÆ!!!!!
Og noe av det verste er når noen flytter fra et sted til et annet, og man plutselig begynner å forandre dialekt!
Det er klart man kan tilpasse seg, men vi snakker samme språk da gitt....[&:]

Og folk som luserkjører i venstrefeltet når det er tofelts-vei....

GODT Å FÅ DET UT!!!![:D]

Ahhh!! Det som er forskjellen!! hahaha. Jeg bare lar være å bruke det eg.. [;)]

Irriterer meg ikke for så mye akkurat i dag eg.. Kan skrive seinere hvis jeg finner noe... Eller akkurat nå, så er det litt irriterende at sebben bare hyler når han ikke får gjøre ting han VET han ikke får lov til... hehe.

At mannfolk er noen jævlig enkle sjeler......
Folk som ligger 10-40 km UNDER farstgrensa FORRAN meg!!

tja har nok mer, men prøver og være positiv.... kremt...[:D]

Jeg HATER sinker i trafikken![:-] Det er det verste jeg vet, og så er det veldig standard at de ligger 10-20 under farstgrensa - men med en gang det kommer ei slette, DA gasser de fort opp i 10 over så man ikke får kjørt forbi[8|][:@]

Og så irriterer det med at folk spiser shylling og skal på shino. Det høres bare så sinnsykt teit ut[8D]

Og at mannen tror skittentøyet hopper opp i skittentøyskurven av seg selv[;)]

Åhhh, det er så mye mer! Men gidder ikke å skrive mer nå[8D]

Tja, si det[;)] vet ikke om jeg kommer på så mye i farten, men

- irriterer meg over fartsbøller som bare må forbi selv om en ligger 90 i 80 sonen og har en horde med biler foran meg[8D]
- irriterer meg over menn med hatt i trafikken[:D][:D]
- kvinnfolk som ikke kan parkere (leier ut parkeringsplass til skolen[8D] )
- enkelte reklamer, som fruktreklamen med fotballgutta[8D]
- over at når det er fri for reklamer på hellig dager viser de bare tragiske triste reklamer[8D]
- folk som påstår de har rett, når jeg vet at jeg har rett[8D]
- irriterenes folk[:D][:D]
- at jeg glemte mobilen på jobb i dag og måtte kle på småen og gå opp igjen og hente den[:@]
- irriterer meg over at jeg er glemsk[:-]
- at glidlåsen på skogstadkåpen min ble ødelagt i sted[:'(]
- irriterer meg over katter som går og driter i bedet mitt og sandkassene i barnehagen[:-]

Jepp, er visst en irriterenes dag i dag[8D]

Jeg irriterer meg over bilen som var bak meg i køen i dag som blinket med langlysene bare fordi jeg ikke lå i rompen på bilen forran meg, men valgte å holde avstand så jeg slapp å ta cløtsjen (orker ikke finne ut hvordan det skrives)[8D] inn og ut hele tiden[:@][:@][:@][:@][:@][:@] (dust! Han hadde ikke kommet fortere fem uansett! Er det morgen rush så er det morgen rush!
Og så kjente jeg at jeg ble litt irritert over at andre her blir irriterte over at folk sier shylling, shino osv! (ja jeg sier shjøkken!)[:D]
Irritert over at folk lurer meg trill rundt for så å ikke inrømme at de har gjort det!
Irritert over den forferdelige vekkerklokken til sambo som skal ringe ørtenhundre ganger før han står opp

Emm. Ja listen den kan bli lang i dag!

ORIGINAL: Triiny

Jeg irriterer meg over bilen som var bak meg i køen i dag som blinket med langlysene bare fordi jeg ikke lå i rompen på bilen forran meg, men valgte å holde avstand så jeg slapp å ta cløtsjen (orker ikke finne ut hvordan det skrives)[8D] inn og ut hele tiden[:@][:@][:@][:@][:@][:@] (dust! Han hadde ikke kommet fortere fem uansett! Er det morgen rush så er det morgen rush!
Og så kjente jeg at jeg ble litt irritert over at andre her blir irriterte over at folk sier shylling, shino osv! (ja jeg sier shjøkken!)[:D]
Irritert over at folk lurer meg trill rundt for så å ikke inrømme at de har gjort det!
Irritert over den forferdelige vekkerklokken til sambo som skal ringe ørtenhundre ganger før han står opp

ho ho ho!!! Det gjør jeg og[:D][:D] fikk stempel for håpløst tilfelle på barneskolen[8D]

ORIGINAL: oblix

ho ho ho!!! Det gjør jeg og[:D][:D] fikk stempel for håpløst tilfelle på barneskolen[8D]

Nå får jeg endelig spurt...[8D] HVORFOR!??!
Greit nok med barn og ungdom som bare følger trenden, for det er jo blitt en trend det der....
Men hvorfor sier man shylling? Og shjøkken?

Greit nok med barn og ungdom som bare følger trenden, for det er jo blitt en trend det der....

Det lurer jeg også på!! For det irriterer meg faktisk helt forferdelig mye... [8|] Mellomste ungene til sambo sier det, og jeg sitter nesten hele helgen når de er på besøk for å prøve å få de til å si det riktig! Syns faktisk det er litt rart at ikke skolen har tatt tak i det... [:@]

Irriterer meg over sjiiiino og sjylling jeg også, det bare høres så feil ut!

Og så irriterer jeg meg over at vi har lite benkeplass på badet og at jeg aldri klarer å holde det ryddig over alt sånn at jeg ikke har plass til å legge fra meg noe når jeg trenger det. [8D]

Jeg kan også fly i flint om jeg legger fra meg noe og det faller ned på gulvet i stedet for å bli liggende. Troooor det fenomenet kalles pms [8D] [X(]

Folk som sniker i køen mister jeg brått all respekt for og da har jeg ingen skrupler med å tviholde på plassen min i køen. Dog takker jeg overstadig dersom noen lar meg gå foran om de har full handlevogn og jeg to ting i armene! (det skjedde i går [:D])

Jeg er ikke en som er så veldig negativ av meg så det irriterer meg veldig dersom noen lar kverna gå om og om igjen på det samme uten å løfte en finger for å bedre saken! [:'(]

Nå kjenner jeg meg irritert så jeg kan være med på denne tråden!

Jeg er irritert over at:
 - mannen sier han ikke er trøtt, for han leker så fint så han ikke skal sove enda. Legger han halv 8 og er da OVERTRØTT. Holdt det gående siden da. Hyyyyyyyling!
- For folk som bor i blokk og ikke eier respekt for andre!
- For naboer som begynner å snekre i hagen sin kl 22 om kvelden
- Idioter som kjører for seint i trafikken, eller som ikke KAN kjøre.
- For hvitløks brød som samboeren ikke har stekt lenge nok så det er fortsatt frossent! (litt morsomt også)
- Kjente også at jeg ble litt irritert over denne tråden også! Ikke fordi det var en dårlig tråd, men nå så jeg mange ting som irriterer meg her i livet[8D] hahaha

Og sist men ikke minst: Jeg blir så forbanna irritert over å ha mensen og humøret deretter!
Så da fikk dere høre det.. Hehe.

Rett og slett fordi jeg ikke klarer å uttale det riktig, og har aldri gjort det[;)] De prøvde på barneskolen å få meg på rett skjøl, men fikk vite at jeg var håpløst tilfelle. Forstår heller ikke hvordan lydene skal uttales og syns det høres tåpelig ut i min egen munn[8D] også er jeg dessuten bergenser[:D][:D] og vi snakker no stygt, og sånn er det bare[8D]

Lang jobbuke og slitsomt med barnehagetilvenning, så her kommer litt irritasjon :
- folk som sier jeg er en dårlig mor fordi jeg har ungen min i barnehagen!
- elever som ikke kan holde kjeft når lærærn snakker (meg)!!
- bilen min som bruker alt for mye bensin!!
- folk som sier, ja nå kan du se.....
- folk som tror de vet alt så mye bedre enn deg!

Men må også tilføye litt som jeg er takknemlig for
- verdens beste jente <3
- verdens beste mann, som hadde vasket til helgen når jeg kom hjem fra jobb i går <3

Enig i den,,, føler meg nesten litt utpekt her av mange he he, for jeg vet jeg skriver feil. Men det er jo egentlig mitt problem..

Ellers hva jeg irriterer meg over

- folk som spør om jeg er sur. Da blir jeg faktisk sur på sekunde.. Skulle vell vert flinkere å brukt brillene så jeg ikke myser så fælt.
- Sur betjening i butikker
- Mødre som lar barna sine hyle og grine spesielt når ungen knapt høres eldre ut en 3 mnd..
- Folk som roter i butikker
- kjente folk som ikke hilser
- at kles butikker ikke får inn flere antall av dem i største str, bruker å være sån 6-7 stk i medium og 1-2 stk i xl osv.. Resultate er da alltid tomt i xl..
- Alt for lite gutte klær i forhold til jente klær[:'(]
- Folk som ikke spiser opp maten sin før dem tar nytt og dermed ikke spiser opp alt...

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Jeg er faktisk av den som irriterer meg over dem som irritrerer seg over at andre skriver feil[8|] Ble det riktig???
Har flere av dem på facebook som mååå kommentere om man har skrevet feil, eller di inne på f.eks generelt... Ja man kan irritere seg over det, men noen har faktisk problemer med å skrive og hvorfor må man nevne det????[:D]

Irriterer meg over folk som sniker i køen eller di som tar handlevogn med slik babybarnesete i fordi det ikke koster en 10 kroning. (da Nikolai var baby)

Folk som kjempe hardt for å komme foran deg i køa med full handlevogn, mens du står selv med ett brød og en melk ...

Folk som må åpne kjeften for alt...

Folk som må si A på facebook, men B kan man ikke si... " nei jeg kan ikke dele det på facebook"

Lista kan bli lang... humøret er på den rette uka[8D]

ORIGINAL: plutt

Enig i den,,, føler meg nesten litt utpekt her av mange he he, for jeg vet jeg skriver feil. Men det er jo egentlig mitt problem..

Ellers hva jeg irriterer meg over

- folk som spør om jeg er sur. Da blir jeg faktisk sur på sekunde.. Skulle vell vert flinkere å brukt brillene så jeg ikke myser så fælt.
- Sur betjening i butikker
- Mødre som lar barna sine hyle og grine spesielt når ungen knapt høres eldre ut en 3 mnd..
- Folk som roter i butikker
- kjente folk som ikke hilser
- at kles butikker ikke får inn flere antall av dem i største str, bruker å være sån 6-7 stk i medium og 1-2 stk i xl osv.. Resultate er da alltid tomt i xl..
- Alt for lite gutte klær i forhold til jente klær[:'(]
- Folk som ikke spiser opp maten sin før dem tar nytt og dermed ikke spiser opp alt...

Jaaa!!! Blir irritert bare ved tanken!!!

- Dårlig service!
- Likegylidighet.
- Folk som sutrer over egen livssituasjon uten å gjøre noe med det.
- Maria Amelie.
- SV, SP og AP.
- Vg sin sykelige dekning av været! Sibirkulde my ass...[8|]
- Folks generallisering av nordlendinger.
- Nordlendinger som er for mye nordlendinger.
- Folk som klapper når flyet lander.
- Folk som sniker i kø.
- Butikkpersonell som ikke smiler til kunder.
- Folk som kjører altfor sakte.
- Folk som tror de vet alt.
- Pålegg og annet som liksom skal ha en "enkel åpne/lukke funksjon" på emballasjen, men som overhode ikke har det!
- Hysteriske svigermødre.
- Folk som er overivrige med Antibac.
- Folk som "reserverer" solsenger i syden med håndkle sitt.
- Folk som ikke tipser på restaurant (når servicen er bra altså).
- Folk som knipser på servitører.
- Per Sundnes.
- Kristine Koth
- Folk som tror de er morsomme.
- Folk som ikke holder avtaler.
- Trasseanfallene til Hannah.
- At det er så vanskelig å brette skjorter pent.
- At sjokolade er så godt.
- Folk som er kroniske pessimister.
- Røykeslutt kurer/plaster. (det trengs bare vilje)
- Folks om ikke tør prøve nye ting.
- At menn blir "ekstra" syke.

Ja jeg kunne holdt på hele kvelden.......[:D] Jeg er ikke så grinete av meg, stort sett sier jeg ikke i fra når noen irriterer meg. det er kansje irriterende for noen?[;)][:D]

hm... når dere sier dere ikke fordrar shino og shjylling.. så prøver jeg å tenke hvordan jeg sier det.. og tror nok det er sånn som dere hater... men det er jo sånn dialekta er her.... jeg fatter ikke hvordan det skal sies.. for er sånn jeg er blitt lært å si det fra jeg var liten...

- at folk blir irriterte for at jeg sier at de sier noe galt, slik at jeg ikke kan si det til dem flere ganger! [;)] Jeg har faktisk skjerpa meg veldig på dette området, men fytti rakker'n som det koster innimellom!
- sinker i trafikken, selv om jeg selv er ei sinke på glatt og bratt føre....
- jeg irriterer meg over alle lekene som barna fikk til jul, er jo ikke noe sted å ha dem! [:'(]
- at katta står ved verandadøra og skal ut, men når jeg kommer for å slippe henne ut, så løper hun til utgangsdøra på andre sida av huset og skal ut der [:@]
- at bikkja går seg fast rundt samme busk og tre, når hun står i løpestreng, selv om vi har bodd her i over tre år nå
- den jævla svangerskapskvalmen og alt medfølgende drit som jeg har for tida! [:'(]
- at familien min ikke kunne vært flinkere til å tilby seg å hjelpe til ved spes hendelser. I dåpen feks....
- at gubben sier, at han ikke har sovet.....også har jeg hørt han ha snorka osv

Jeg hater folk som kjører helt oppi rompa på meg når jeg er ute og kjører, eller sitter på med folk.. [:@]
Og hater østlands-sleng

Back
Topp