Fredagstråden

lenemor

Forumet er livet
Ikke misforstå, det er fullt mulig å starte flere tråder på denne fredagen altså... men det er liksom ikke veeeldig mye aktivitet her for tiden

Jeg har sovet som en stein i natt, og det betyr at det har kråka Johanna (hun har blitt skikkelig hes stakkar) og lillebror også har sovet natten igjennom. August våkna riktignok en gang før halv seks, men han gråt ikke noe, bare ropte litt, så ble det stille frem til seks... da måtte jeg gå inn, men seks er nå greit

I dag har jeg fri, men andre etasje trenger sårt litt vask og pleie, så jeg får tråkke med opp trappene med støvsuger, bøtte, klut og diverse og bare få det unnagjort. Så skal jeg sette meg og lage kort til lillegutten til venninna mi, for i dag får jeg endelig reise på besøk - håper jeg. Han har blitt fire dager gammel, og da synes jeg det er på tide å få holde litt altså!!

I kveld blir det gullrekka og noe godt å bite i som vanlig, så er det jobbehelg med seinvakt i morgen og tidligvakt søndag...

Ja litt av en aktivitet her for tiden lenemor. Hihi virker som folk har mye annet å henge fingrene i.
[:D]
Her stod vi opp kvart på sju som vanlig. Har fått alle avgårde nå. Skal snart ta med meg svigermor så hun får handle litt til helga. Kristoffer har barnehagefri idag for kl halv to skal vi i begravelse. Usj.... lika ikke sånt jeg. Men men . Man må jo bare.[8|]
Så er det jobb i kveld og så helg. Det skal bli godt. Har ingen planer for helga. Deilig. Bare kose meg.
Her er iskaldt i dag, så jeg har begynt å få julestemning. Fineste tiden på året det. Er forresten godt i gang med julegavene. Litt greit å være tidlig ute i år hvis det tilfeldigvis skulle skje noe uforutsatt med magen eller noe.

Endelig fredag :-)
Christian er levert i barnehagen og K er på takstmann kurs, Så det er stille og rolig her i dag.
Enetse minus er at jeg har blirr smittet av Christian så nå er det min tur å ha øyekatar.[&:] Heldigvis har vi øyedråper og alt så slipper å dra til legen i dag.

Denne helga er jeg og Christian avleien på dag siden K utdanner seg til å bli takstmann.
Fikk en kjempe stor pakke med ting jeg og christian skal lage julegaver i går så kan henne vi begynner med det i helga.

Ellers ingen store planer.

Ønsker alle en strålende dag

Her startet dagen kvart over seks - da snuppa ropte på meg - og så lå vi å slumra litt til klokka var nesten 8[:)] Nå er frokost inntatt, og de to største barna ligger ennå i senga (tipper de har funnet fram DS'n[:D]). Været er grått og regnfullt - perfekt innevær. Har null planer for dagen, tar det som det kommer.

Ha en fin dag, alle sammen!

Lykke til med rengjøring, lenemor!

God klem til ajasto - begravelser er tøffe å komme gjennom, men av og til må man bare[&o]

Hørtes veldig kjekt ut med slik "forundringspakke" med masse spennende hobbyting, silje - og god bedring med øyekatarren!

*Gjesp*  Litt urolig natt i natt.. så jeg håper å få sovet litt etterpå..

Vi skal snart i bhg, før jeg drar i butikken og handler litt.. Så skal lillebror og jeg bare slappe av tenker jeg.

Bertine skal til bestemor i ettermiddag og sove der til imorgen, fint med bestemor som maser om å få passe.. Gleder meg til vi kan overlevere begge barna samtidig..[8D][:D]

Her våkna vi kl 7 til to sutrende unger.. Sindre var så rar.. Han bare sutra, klagde på vondt i magen og kjentes varm ut.. Men etter en skive med leverpostei og litt melk og spesialagent Oso på tv, var han sitt gamle jeg.. [8D] Men han klager litt på vondt i magen altså.. Men jeg regner med vi skal på 4 års kontroll snart, så vi får ta det da.. [:)] Alt er jo som normalt..
Nå er ungene i barnehagen og jeg har kost meg med en herlig frokost.. Egg og bacon og litt grønt.. Skal vel rydde og vakse litt før jeg skal på seinvakt.. Jippi.. [8D]

Jeg har også sovet godt i natt!! Våknet i ørska av klokka til mannen men det var først da Aslak våknet at det gikk opp for oss at han har sovet i natt!!!!! FANTASTISK! Det kan bety at medisinen virker! yeeeeey!

Vi har hatt en toppers dag i bhg alle tre! Merker at det begynner å bli kaldt om dagene nå, så vi må nok finne vinterklærne på loftet.

Nå er ungene lagt, mannen har fyrt i ovnen.. [:D]

Back
Topp