fredagstråden.

Himmelstøv

Forumet er livet
[;)]Denne tråde skal rett og slett være en prate tråd, en koseli tråd.

Hva har dere gjort, å hva skal dere gjøre ikveld?

Her blir det Norske talenter klokken 8, så skal jeg farge håret til ei venninne av meg iløpet av kvelden.
så skal man spise taco, sent sent ikveld, da min sambo driver med oppussig på jobb, å kommer ikke hjem før sent sent ikveld.

Jeg lurer litt på om jeg skal ta meg en tur ut ikveld... vors også byen... hehe... kan bli ganske kjedelig, men kan jo også bli ganske morsomt... eneste jeg vet med sikkerhet er at det kommer til å bli veldig slitsomt... :D hehe... men har ikke bestemt meg helt ennå...

får besøk av ei vennine og skal bare sitte og kose oss skal spise senere når gubben kommer hjem[:)][:)]

Sofaen for å prøve og roe magen!! Stikker og strammer veldig der i dag så må nok slappe av litt tror jeg! Også skal vi se på bomuligheter til sommerferien!

ORIGINAL: MiniGull

Jeg lurer litt på om jeg skal ta meg en tur ut ikveld... vors også byen... hehe... kan bli ganske kjedelig, men kan jo også bli ganske morsomt... eneste jeg vet med sikkerhet er at det kommer til å bli veldig slitsomt... :D hehe... men har ikke bestemt meg helt ennå...

Du får kose deg vist du drar, å vist du ikke drar, får du kose deg da og :P [;)]

ORIGINAL: surra

får besøk av ei vennine og skal bare sitte og kose oss skal spise senere når gubben kommer hjem[:)][:)]

Koseli [;)]

ORIGINAL: Maja81

Sofaen for å prøve og roe magen!! Stikker og strammer veldig der i dag så må nok slappe av litt tror jeg! Også skal vi se på bomuligheter til sommerferien!

Ja man får prøve å ta det med ro, når man har vondt.
blir vel koseli å se på bomuligheter til sommerferien.
er ikke lenge igjen til sommeren [:D]

Nå sitter snuppa å spiser kvelds, så skal hun i seng rett etterpå. Har vært ute å lekt og ryddet i gården i ettermiddag, deilig når det nærmer seg vår!![:)]

I kveld når snuppa har falt til ro, er jeg usikker på hva som skjer, men det blir avslapping på sofaen med samboeren min.. Enten med film eller spill(FF13)
[:D]

ORIGINAL: MitteMinda

hva er FF13?

Hehe, det er Final Fantasy 13(playstation spill), glemmer meg litt av, ikke alltid jeg tenker over at jeg er innbarka Final Fantasy spiller:P

jeg skal se tw2 cl 8 ,,,manglr noe taster sølte cola på pc argh,,,

ORIGINAL: nr3 ventes på sept!

jeg skal se tw2 cl 8 ,,,manglr noe taster sølte cola på pc argh,,,

Norkse talenter?

ja riiktii :p hehe . . spise ostesmørbrød

jeg har nettopp fått søstra mi på besøk[:)] hun skal være her i helga[;)]

så skal vi spise taco når snuppa er sovna og se x-factor[:)]

Sitter med pottis og norske talenter gitt! Snuppegull sover søtt..

Spennende å se hvor lenge jeg holder ut i dag, sist fredag ble det 21:30... PARTY PEOPLE!!!!

Jeg er alene i kveld så jeg har lagd meg god mat og nå sitter jeg og ser på norske talenter. Har litt godis i skapet også men akkurat nå er jeg så mett så jeg må nok vente litt med det. [8D]

Ikke den mest spennende kvelden men jeg koser meg for det. [;)]
Sitter også og kjenner den lille rører på seg i magen min. [:D]

I dag har vi vært på foreldrekaffe i bhg. Møtte på |*storesøsterT*| og det var koselig[:D]
Ellers har vi vært på BarnasHus å kjøpt inn dress og diverse til neste vinter. 50% på Reflex og Reima dresser [:D]

Jeg og snuppa har pyntet litt til påske og tjuvstartet på påskeegget[;)] ...danset litt rundt til høy musikk og rett og slett tatt livet med ro nå når vi har tatt påskeferie.

Etter hun sovnet så tørket jeg støv og støvsugde huset, og nå ligger jeg utslått på sofaen[8D]

Kvelden bringer nok ikke så mye mer enn å ligge her og bli vartet opp av sambo[;)][:D]

Ha en super fredagskveld, septembersnupper!![:D]

Jeg skal sitte her alene, spise potetgull og glo på det som måtte dukke opp på tv`n[:D] Sambo er på trening å løfter jern[:'(] Boooring[8|] Snuppeline tok kvelden halv sju, så der har det vært stille siden. Katten Cæsar maser og styrer så må vel få litt oppmerksomhet han å vel?

Morro å lese om hva dere andre gjør en fredagskveld[:)] Jeg er vel kanskje "kjedelig", men tror ikke jeg er den eneste som setter pris på en rolig kveld hjemme[;)]

Skal se Norske talenter^^, så blir det nok en rolig kveld med sambo[:D] legge meg tilig, jobb i morgen[&o] hehe. men men snart påske ferie!![:D][:D]

ORIGINAL: Pompi

Har feira bursdagen min med kaker og pakker[:D] Så nå er det soffan og tv resten av kvelden[:D]

Gratulereeeeerer med dagen!!! Hipp hipp!!!!!

Back
Topp