Fredagssnop

lan77

Elsker forumet
Sambo skal på julebord i dag, drar om en time. Å fort han er ute av døren skal jeg blande meg dip, og finne frem potetchipsen. Ingen planer om å dele med meg nemlig xsmile9

hihi, kjenner til den ja! handla meg en diiiger pose smågodt, julemarsipan og chips i dag - alt til meg selv, har ikke lyst å dele med noen!! skal jammen meg lage meg dipp også! :D

Ååååååå det vil jeg og ha!! Akk.. Nå må jeg ut å grave frem bilen før jeg kan kjøre til butikken.. :-/ men er glad i snøen likevel da, bare ikke på bilen :-P

Godt at jeg kan være til inspirasjon: xsmile8
nå har jeg stått å sett ut vinduet å prøvd å tenke bort snøen.. Skremme snøen litt med tankene mine, men det funker ikke :-(

Ostepop og julebrus! :-D

Åååååå,julebrus. Må ringe mamma og pappa for å be dem ta med litt grumsete julebrus fra trio hit inn i mrg( fra Porsgrunn til Oslo )

Ikke for å gni det inn,men jeg spiser nå chips, dip, kålrabi, snop og drikker brus! Herlig med fredag :-)

Åååååå,julebrus. Må ringe mamma og pappa for å be dem ta med litt grumsete julebrus fra trio hit inn i mrg( fra Porsgrunn til Oslo )

Grumsete julebrus på Meny på Løren! ;) De har tatt den inn. Mannen min er i ekstate, telemarking som han er!

Og jeg kjøpte også potetgull i dag. Med holiday dipp og iste :D

Back
Topp