Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ida_83
Stolt av meg selv nå.. bakt ca. 150 kanelboller, så da er jeg klar for barselbesøk [:D][:D]
Så nå skal jeg forte meg å legge meg litt på sofaen mens snuppa er nede å leker på rommet sitt.
Ha en fin fredag alle sammen.
ORIGINAL: Looney
Jeg så fint bilde av McBabys to små søte barn i lokalavisens nettutgave i dag da jeg tittet på bilder av nyfødte[:)]
ORIGINAL: SillyDilly
Jepp jepp! Fredag - våknet opp av en sur gammel damejævelskap som stod i gangen min, for hun hadde vekket Christoffer og han hadde lukket opp, sikkert ringt på i 20 min eller noe, så der sto jeg i trusa og t-shirt! Driiiit HAPPY!!! Klage, klage, klage!!! Jeje...
Dro å spiste lunsj med Looney - hyggelig som alltid, og må legge til at hun så smashing ut og har kjøpt seg en ny bh[:D][:D] Hahahah... Men så virkelig bra ut
Nå har vi spist middag, og jeg venter på at mormor skal komme hjem for hun skal nemlig passe Christoffer inatt! Vi får litt besøk og skal pilse litt (MERK: alle untatt meg)[8D] Så det blir kos!