FREDAGSSNAKK:)

MaRtE:)

Gift med forumet
MÅRNINGS!

nå er det snaaart helg[:D]

i dag har jeg fredagskosen på jobb så jeg har bakt sjokkiskake og skal på rema og kjøpe pottis snart[;)]

ha en fin dag!

Heia! [:)]

Nå har jeg og Tobias tatt en dusj, mens Ida fikk kose seg litt mer i senga. Hun har feber i dag også, skal det aldri ta slutt? Så hun må nok bli hjemme fra bhg i dag også. Mamma skal passe dem, jeg skal jo jobbe 10-15.
Typisk nok så har jeg ligget hele natta med hoste og feber... [&o] er dødstrøtt og helt kake i kroppen. Men det må bare gå, egentlig. Får ta med noen paracet, og håpe på det beste. Men i morgen håper jeg hun andre er frisk igjen [8|]
I kveld skal jeg på lillesøs sin russerevy! Får bare ta paracet da også, hehe. Typisk at jeg skal bli småsjuk sånne dager...

Ha en fin dag alle sammen!

JO, også hopper jeg litt over at jeg har gått ned 1,5 kg på ei uke - og denne uka har jeg knapt fått trent! [:D][:D]

Dette var foreløpig en kort skravletråd ja. EN god natt hos oss, og N har ikke vært våken en eneste gang tror jeg. Jeg har i allefall ikke hørt han. Han hoster enda værre i dag men jeg sendte han i bhg allikevel for han har gledet seg så masse til OL skidag i dag, og han er jo ikke i dårlig form sånn bortsett fra stygg hoste. N skal til pappaen  i helgen så da får bare papapen ta han med til legen om han ikke blir bedre i løpet av helgen. Så det så...

Jeg er på skolen og det er akkurat passe kjedelig. Vi driver og jobber med en forelesning vi skal ha for resten av klassen neste uke. Jeg tenker mest på helg, og hva den skal brukes til. Gubben klaget noe over vond hals i morges. Hørte det så vidt for jeg gikk ut døra.....mannfolk og sykdom altså!

Vi skal egentlig male gangen vår i dag. Tror vi går for eggehvit også en aldri så liten tur på Ikea for å handle div nytt pyntestæsj til gangen. Ellers ingen planer tror jeg[:)][:)][:)][:)]

Snart helg og barnefri - det skal blli godt å sove lenge og bare være meg!

N skal visst stå slalom med pappaen denne helgen også så de kommer nok til å kose seg masse de og!!

Jeg så fint bilde av McBabys to små søte barn i lokalavisens nettutgave i dag da jeg tittet på bilder av nyfødte[:)]

Koser meg på soafen med skolearbeid i dag og jeg[:)] Skal på middagsdate med kjæresten i ettermiddag før jeg skal ut på byn med en venninne!!!![:D][:D] Ja.. mini er hos faren i helgen!![;)][:D]

Gleder meg til mars utbetaling... da er jeg endelig ovenpå igjen etter jul[X(] Ferdig med lisenser og årsavgifter og de dyre tingene.. [:'(] Ikke sikkert penger hadde gjort meg lykkelig, men hadde definitivt gjort det lettere!![8D][:D]

Skrållan: Er det kosten og eller bare trening??

Looney: God bedring med mannesjuken i heimen![8D] Og var det før og etter bilder du sa???[;)][:D]

ORIGINAL: Skrållan

JO, også hopper jeg litt over at jeg har gått ned 1,5 kg på ei uke - og denne uka har jeg knapt fått trent! [:D][:D]

se der ja! Heldig du[:D]men fortjent[;)]

god bedring til de syke, og grattis skrållan med vektnedgang!
Jeg har trent i dag, fornøyd med det, ellers vakser jeg klær og spiser..mm
lillemor sover nå, så da skal jeg sløve litt og rydde litt!!

Nest siste dag på level2 av 30 day shred....spent på level 3 ....mulig jeg svimer av om det er like stort sprang som fra 1-2.....[:-]
MEEEEEN skal gjennomføre...er det mye tyngre tar jeg noen dager eksra på level 2...

Stolt av meg selv nå.. bakt ca. 150 kanelboller, så da er jeg klar for barselbesøk [:D][:D]

Så nå skal jeg forte meg å legge meg litt på sofaen mens snuppa er nede å leker på rommet sitt.
Ha en fin fredag alle sammen.

Delia: skal se om vi kan fikse det ja[:)]

Endelig hjemme fra skolen nå, og kaster innpå noe lunsj. Eller egentlig frokost for jeg har såvidt spist tidligere i dag. Så skal jeg på storsenteret på litt shopping før henting av lille-sjef i bhg og levering på pappaens jobb. N må være der litt på ettermiddagen for pappaen jobber til fem. men N synes det er såå stas så det er ikke noe problem. Bør vel kanskje pakke med noe klær osv til helgen og, det har jeg nemlig glemt...

ikke snakket med gubben i dag så vet enda ikke hva kvelden bringer[:D] kanskje jeg skal trene? Eller blir det maling tro?

ORIGINAL: Ida_83

Stolt av meg selv nå.. bakt ca. 150 kanelboller, så da er jeg klar for barselbesøk [:D][:D]

Så nå skal jeg forte meg å legge meg litt på sofaen mens snuppa er nede å leker på rommet sitt.
Ha en fin fredag alle sammen.

Så flink du er! Slapp av og nyt dagen[:D]

ORIGINAL: Looney

Jeg så fint bilde av McBabys to små søte barn i lokalavisens nettutgave i dag da jeg tittet på bilder av nyfødte[:)]

Så koselig! [:)] Var i papiravisen på tirsdag.

Etter jeg var hos kitopraktor med Sivert på onsdag så ble han ikke bedre men mye verre!![&:] Han sreik så og si hele onsdag og torsdag så i morges ringte jeg og ba om akutt hjelp. Og jaggu er han mye roligere nå etter behandling. Det kan av og til bli sånn at de reagerer veldig på første behandling. Jaggu glad jeg ringte i dag i stede for å vente til mandag. [:)]

Delia: Vel, er vel hovedsaklig trening. Jeg har spist sunt og fint i flere måneder, uten å ha gått ned. Men det kan godt være en blanding! [:)]
mandy: takk! [:D] var søttan på tide at noe av flesket forsvant da, hehe! Og apropos level 3, så synes jeg den var overraskende lett! [8|]
tutta: takk! [:D]

Supertravel dag på jobb i dag også. Var mye alene i dag også, og så klart klikka bankterminalen 3 ganger. Blir LEI altså!! Nå har jeg og ungene vært hjemme en times tid, deilig å slappe av sammen med dem! [:)] Snart må jeg dusje av meg pappeskelukten også da, siden jeg skal på russerevy i kveld. Gleder meg til det! [:)]

åååå, endelig helg!!! jobba egentlig til 15, men fikk gå halvtime før. til vanlig er det ca 60 unger på jobb, i dag var det vel ca 17-18 og 13 voksne på jobb. fint med avspasering av og til og ikke minst rolige dager før det braker løs igjen[;)]

vet ikke hva kvelden bringer, får besøk i morgen og dåp på søndag så mulig litt husarbeid. liker å ha det rent og ryddig til helga jeg[:)] nesten så jeg gleder meg til å vaske gangen faktisk, ser ikke ut!!

vi har forresten endelig starta på bleieslutt på ordentlig, bruker bare bleie ut i bhg og det syns jeg er bra[:)] håper avvenninga går fort så får vi kjøpt maxi(han kompisen til rorri) for thomas maser veldig[:D]

Jepp jepp! Fredag - våknet opp av en sur gammel damejævelskap som stod i gangen min, for hun hadde vekket Christoffer og han hadde lukket opp, sikkert ringt på i 20 min eller noe, så der sto jeg i trusa og t-shirt! Driiiit HAPPY!!! Klage, klage, klage!!! Jeje...

Dro å spiste lunsj med Looney - hyggelig som alltid, og må legge til at hun så smashing ut og har kjøpt seg en ny bh[:D][:D] Hahahah... Men så virkelig bra ut

Nå har vi spist middag, og jeg venter på at mormor skal komme hjem for hun skal nemlig passe Christoffer inatt! Vi får litt besøk og skal pilse litt (MERK: alle untatt meg)[8D] Så det blir kos!

ORIGINAL: SillyDilly

Jepp jepp! Fredag - våknet opp av en sur gammel damejævelskap som stod i gangen min, for hun hadde vekket Christoffer og han hadde lukket opp, sikkert ringt på i 20 min eller noe, så der sto jeg i trusa og t-shirt! Driiiit HAPPY!!! Klage, klage, klage!!! Jeje...

Dro å spiste lunsj med Looney - hyggelig som alltid, og må legge til at hun så smashing ut og har kjøpt seg en ny bh[:D][:D] Hahahah... Men så virkelig bra ut

Nå har vi spist middag, og jeg venter på at mormor skal komme hjem for hun skal nemlig passe Christoffer inatt! Vi får litt besøk og skal pilse litt (MERK: alle untatt meg)[8D] Så det blir kos!

Thanx!!Undertøyet skal brukes til å lure gubben i løpet av kvelden....[:D][:D]

Og ja, det var kos!!

Begge ungene er i seng, mannen på fest og eg kose meg me ei kald pils[:D] fin avslutning på kvelden[:)]

Den ekstra time til kiropraktoren gjorde susen! Gutten har vært snillere enn noen gang i hele dag!!![:D] Helt sjokkert her jo.

så bra, mcbaby[:)]

heia norge, sier jeg bare! gi oss gull!!!!!!

Back
Topp