Fredagssnakk

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Herlig fredagsmorgen med felles frokost:) Selv hadde jeg varme ciabatta med gulost til frokost, mens mannen hadde noen grove rundstykker:p
Mannen styrer på i gangen, i dag er det to strøk med maling og montering av garderobeskap, wee:D
Senere i dag blir det å shoppe glasspanelovner, handle inn til helgen og leie filmer:D I begynnelsen syns jeg den kinoen til gubben i kjelleren var noe harry, men må si jeg liker den mer og mer:D Med stort lerret får man skikkelig følelsen av å være på kino, yeeeah:D
Jeg styrer rundt å rydder litt og tørker støv der jeg føler for:p I tilegg til å lete etter neste vintageskatt selvsagt:p

I dag er the voice:D hurraa!!
Hva har du gjort og skal i dag da?:)

Så koselig med felles frokost! :) Her sto mannen opp kl 6 (som har gjør hver ukdag) og reiste på jobb, så frokosten ble med ungene ;) Ikke klar for å stå opp da, for å si det sånn ;)

I dag har jeg ryddet bilen og pakket litt inni den, vi skal på helgetur med en masse venner (ikke langt her i fra, og faktisk nærmere sykehuset enn hjemme. Fødebagen er med, er jo 40+5, så kan jo skje noe!! Hååååper jo det :P), det blir skikkelig kjekt, gleder meg veldig :) Og det får absolutt dagene til å gå ;) Ellers vasker jeg litt klær, får rydde litt mer inne etterhvert.. Slapper litt av nå :) Minstemann (utenom han i magen) sitter og maler, eldste er med bestefar på sjøen og drar teiner (hummer), så er fredelig og rolig her :)

Herlig med heeeelg :D

Rolig fredag her i heimen.
Lage et par middager (frysern gikk a dundas, så må gjøre noe med alt kjøttet før det kan fryses igjen)
Og middagsgjester i ettermiddag.
Ja, også skal jeg på kafè med ei venninne rundt lunsjtid :)

Verken jeg eller sambo spiser frokost, men hadde en rolig morgen med dattera vår før de dro avgårde til jobb og barnehage. Til vanlig nå i permisjonen har jeg brukt å sove på morgenen fordi jeg er overtrøtt hele tiden, så mannen har tatt seg av morgenleveringen i barnehagen, men i dag slet jeg sånn med kynnere at jeg ikke fikk sove etter en dotur kl.7.

Dagene går til avslapning og ellers eksamenslesing (jeg har to eksamener til jul), og denne dagen er inten unntak. Men merker konsentrasjonen er mer på babyverden, redebygging, vasking og tanker om fødsel enn om fysikk og kjemi :P Jeg må jo ta disse om igjen da det ikke gikk bra nok i vår siden jeg var kjempedårlig med kvalme og holdt senga i flere måneder, så eksamenslesinga gikk ikke så bra da ;)

Verken jeg eller sambo spiser frokost, men hadde en rolig morgen med dattera vår før de dro avgårde til jobb og barnehage. Til vanlig nå i permisjonen har jeg brukt å sove på morgenen fordi jeg er overtrøtt hele tiden, så mannen har tatt seg av morgenleveringen i barnehagen, men i dag slet jeg sånn med kynnere at jeg ikke fikk sove etter en dotur kl.7.

Dagene går til avslapning og ellers eksamenslesing (jeg har to eksamener til jul), og denne dagen er inten unntak. Men merker konsentrasjonen er mer på babyverden, redebygging, vasking og tanker om fødsel enn om fysikk og kjemi :p Jeg må jo ta disse om igjen da det ikke gikk bra nok i vår siden jeg var kjempedårlig med kvalme og holdt senga i flere måneder, så eksamenslesinga gikk ikke så bra da ;)

Jeeez, fysikk og kjemi også da:p Det er virkelig ikke sterke fag her i gården iallefall..:p Hadde kjemi på vgs da:D Skjønner det må være vanskelig å konsentrere seg om nå....du må uansett ha masse lykke til med lesingen:)

Så koselig med felles frokost! :) Her sto mannen opp kl 6 (som har gjør hver ukdag) og reiste på jobb, så frokosten ble med ungene ;) Ikke klar for å stå opp da, for å si det sånn ;)

I dag har jeg ryddet bilen og pakket litt inni den, vi skal på helgetur med en masse venner (ikke langt her i fra, og faktisk nærmere sykehuset enn hjemme. Fødebagen er med, er jo 40+5, så kan jo skje noe!! Hååååper jo det :p), det blir skikkelig kjekt, gleder meg veldig :) Og det får absolutt dagene til å gå ;) Ellers vasker jeg litt klær, får rydde litt mer inne etterhvert.. Slapper litt av nå :) Minstemann (utenom han i magen) sitter og maler, eldste er med bestefar på sjøen og drar teiner (hummer), så er fredelig og rolig her :)

Herlig med heeeelg :D

Ohh, god tur:) Kose dere;)

Glemte jo si at i helgen har vi ingen spesielle planer, bare har rolige dager i lag med jenta vår på snart fire år, skal utnytte den siste tida vi tre har i lag alene uten baby :)

Jeeez, fysikk og kjemi også da:p Det er virkelig ikke sterke fag her i gården iallefall..:p Hadde kjemi på vgs da:D Skjønner det må være vanskelig å konsentrere seg om nå....du må uansett ha masse lykke til med lesingen:)

Det er vgs-nivå, tar fag som privatist nå i høst ;) Jeg bare prøver få opp snittet mitt litt, så trenger 6 på begge eksamene. Akkurat nå føles det himla langt unna :P

Det er vgs-nivå, tar fag som privatist nå i høst ;) Jeg bare prøver få opp snittet mitt litt, så trenger 6 på begge eksamene. Akkurat nå føles det himla langt unna :p

Oi, hjelpe meg!! Det hadde jeg virkelig ikke klart, men tall er ikke min greie:) Jeg fikk 3 i kjemi, haha:P
Hva skal du etter dette da? Studere? Utdannelse?:D

Oi, hjelpe meg!! Det hadde jeg virkelig ikke klart, men tall er ikke min greie:) Jeg fikk 3 i kjemi, haha:p
Hva skal du etter dette da? Studere? Utdannelse?:D

Jeg har 5 (fra i vår), så skal bare vippe opp, men føler jeg allerede er i ammetåka og det hjelper jo ikke på konsentrasjonen :P Planene er å studere medisin fra neste høst, men vi får se om jeg kommer inn :) Det er heller ikke mine sterkeste fag, men med iherdig lesing så skal jeg prøve å få det til ;)

Vi sto som vanlig opp kl 7, va en treig mårra her i huset....
Fikk snuppa på bussen da eg innser at eg har glemt å sende me ho busskortet ( buhu følte meg et øyeblikk som værdens værste mor, tenk kor ekkelt før snuppa....)
Men va no onkel'n min som kjørte bussen så satse på det går bra heimover og...
Kjørte poden i barnehagen og dro å handla litt mat, men ska sei det tar på å handle med stor magen og kynnera ;)
Va på apoteket å kjøpte melkeoppsamler til puppen ;)
Før tru meg det trengte eg sist gang :)

Ellers har eg stortsett bærre sløva etter at eg kom heim...
Masse kynnera og rar i undrelivet ( press og svie liksom).....
38 uke i dag og jippi før det :)

I ettermiddag kjem endelig pappakjæresten heim ååå som vi glede oss og kan senke skuldran i forhold te fødsel og avstander ;)

Så blir det selvfølgelig TACO (det har vi kvær fredag, eller en dag før eller etter om ikkje fredag e ledig)...
Så blir det nåkk UNO spilling og kos med storungan og The Voice etterpå ;)

Jeg har 5 (fra i vår), så skal bare vippe opp, men føler jeg allerede er i ammetåka og det hjelper jo ikke på konsentrasjonen :p Planene er å studere medisin fra neste høst, men vi får se om jeg kommer inn :) Det er heller ikke mine sterkeste fag, men med iherdig lesing så skal jeg prøve å få det til ;)

Ja, det er jo ikke akkurat enkelt å komme inn på:P:) Men høres nå ut som det ikke er en umulighet for deg;):D
Veldig greit med en skikkelig utdannelse da! Vernepleier selv:)

Vi sto som vanlig opp kl 7, va en treig mårra her i huset....
Fikk snuppa på bussen da eg innser at eg har glemt å sende me ho busskortet ( buhu følte meg et øyeblikk som værdens værste mor, tenk kor ekkelt før snuppa....)
Men va no onkel'n min som kjørte bussen så satse på det går bra heimover og...
Kjørte poden i barnehagen og dro å handla litt mat, men ska sei det tar på å handle med stor magen og kynnera ;)
Va på apoteket å kjøpte melkeoppsamler til puppen ;)
Før tru meg det trengte eg sist gang :)

Ellers har eg stortsett bærre sløva etter at eg kom heim...
Masse kynnera og rar i undrelivet ( press og svie liksom).....
38 uke i dag og jippi før det :)

I ettermiddag kjem endelig pappakjæresten heim ååå som vi glede oss og kan senke skuldran i forhold te fødsel og avstander ;)

Så blir det selvfølgelig TACO (det har vi kvær fredag, eller en dag før eller etter om ikkje fredag e ledig)...
Så blir det nåkk UNO spilling og kos med storungan og The Voice etterpå ;)

Samme termindato vi, så 38 uker her også;) Weeehoo:D
Uno er gøy:D

Ja, det er jo ikke akkurat enkelt å komme inn på:p:) Men høres nå ut som det ikke er en umulighet for deg;):D
Veldig greit med en skikkelig utdannelse da! Vernepleier selv:)

Nei, det krever sitt, men tror det skal gå faktisk. Ja, det er det, og jeg har jo ingen utdannelse, så er på tide ;) Det har vært en drøm noen år å studere, så nå prøver jeg og ser hva som skjer. Vernepleier er jo kjekt da! Kjenner flere vernepleiere og de stortrives med sin jobb, virker jo som en også veldig variert utdannelse med mange jobbmuligheter :)

Har så langt vært en rolig dag. Null og niks søvn i natt, så jeg lå i sengen til klokken 11 i dag.
Hva resten av dagen bringer vet jeg ikke helt. Har to fulle tørkestativer med klær som må brettes samt et kjøkken som må ryddes og vaskes. Frister ikke sånn veldig, men vet at jeg må gjøre det på et eller annet tidspunkt for samboeren kommer ikke til å gjøre det :P

Fikk wallstickers i posten i går som storesøster skal få på rommet sitt, så jeg tror nok jeg setter i gang med det først. Litt koseligere arbeide, og så vet jeg at hun kommer til å bli så glad hvis det er på plass når hun kommer hjem fra barnehagen :D

Har ingen planer for helgen. Jeg kunne igrunn tenkt meg å få ut denne babyen, men det virker ikke som om han er helt med på det :P Håper vi kan finne på noe som gjør at tiden går litt fortere i alle fall. Vurderer Leos lekeland, det hadde storesøster likt. Hun er så til de grader blitt en liten klatremus, så hun hadde hatt godt av å rase fra seg litt et slik sted :)

Nei, det krever sitt, men tror det skal gå faktisk. Ja, det er det, og jeg har jo ingen utdannelse, så er på tide ;) Det har vært en drøm noen år å studere, så nå prøver jeg og ser hva som skjer. Vernepleier er jo kjekt da! Kjenner flere vernepleiere og de stortrives med sin jobb, virker jo som en også veldig variert utdannelse med mange jobbmuligheter :)

Ja,trives veldig i yrket mitt:) Det er en fantatisk herlig og givende jobb:) Har også mange valgmuligheter som du sier, og vil jo alltid ha jobb;) Har 100% stilling i et forholdsvis lite bofelllesskap nå, hvor brukerne er relativt lavt fungerende. Spennende her, men kunne kanskje på sikt tenkt å jobbe med barn/yngre og mer godtfungerende:) Kan heller ikke påstå jeg er noe stor fan av turnusarbeid, så kun jobbe dagtid er for meg en drøm:D:P Lurer på videreutdannelse innen ledelse på sikt også:)

Har så langt vært en rolig dag. Null og niks søvn i natt, så jeg lå i sengen til klokken 11 i dag.
Hva resten av dagen bringer vet jeg ikke helt. Har to fulle tørkestativer med klær som må brettes samt et kjøkken som må ryddes og vaskes. Frister ikke sånn veldig, men vet at jeg må gjøre det på et eller annet tidspunkt for samboeren kommer ikke til å gjøre det :p

Fikk wallstickers i posten i går som storesøster skal få på rommet sitt, så jeg tror nok jeg setter i gang med det først. Litt koseligere arbeide, og så vet jeg at hun kommer til å bli så glad hvis det er på plass når hun kommer hjem fra barnehagen :D

Har ingen planer for helgen. Jeg kunne igrunn tenkt meg å få ut denne babyen, men det virker ikke som om han er helt med på det :p Håper vi kan finne på noe som gjør at tiden går litt fortere i alle fall. Vurderer Leos lekeland, det hadde storesøster likt. Hun er så til de grader blitt en liten klatremus, så hun hadde hatt godt av å rase fra seg litt et slik sted :)

Leos lekeland er artig:D Vært der noen ganger selv:D

Har aldri vært der før, men har hørt det er artig, ja :D
Nå er jentungen ganske liten enda, men regner med det er sånn type "småbarnsavdeling" der?

Ok, dere bør ta turen! Der er noe for alle aldere der...små og store klatrestativer, sånn binge med fargerike baller, sklier, sykler etc. Så får man jo kjøpt mat, godis, drikke:) Så ikke så dumt sette av noen timer der;)
Her er guttungen(som jeg er bonusmamma for) 10år, så han mener selv etterhvert han er for kul og gammel da:p Han var der i barnebursdag for et par år siden:)
Tantebarna mine trives godt der vet jeg, de er 4 og 7år:D

Last edited:
Back
Topp