FrEdAgSsNaKk

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er jeg og Tobias oppe, Ida sover enda. Natta her har vært som vanlig, helt perfekt. Spørs om ikke Mette-Marithysteriagreia er over! [;)]
Tobias skal i bhg i dag, Ida har jeg tatt fri. Hun blir med meg på trening nå kl 9, jeg skal på Step&styrke, og hun får leke litt imens. Kl 11 skal hun nemlig på etterkontroll hos legen, med lungebetennelsa si. Den er ikke helt bra enda, hun hoster litt innimellom, så spørs om vi ikke ender opp på røntgen igjen. Håper det går kjapt og smertefritt, jeg skal nemlig på jobb 15-20, så det kan bli travelt dette...

Ha en finfin fredag dere! [:)]

Go morgen!

Har vært oppe i mange timer allerede,Tomine syns det var okei å skulle stå opp før fuglene idag[&:].
Men har vært effektiv da. Strøket gardiner,ordna med lammelåra vi skal ha til dåpen på søndag,ordnet litt med kjoler o.l.,vaska klær,rydda kjøkken,fått mann og barn ut døra osv osv. Andrine sover ennå så jeg nyter internettet og en kopp kaffe[:D]

Idag kommer mamma,søster og bror-det blir kjempe kos. Gleder meg veldig til dåp på søndag[:)].

12 minus og masse vind,så dvs at jeg holder meg inne.

Go helg alle sammen!!!

God morgen [:)]

Jeg har barnefri denne helga så jeg fikk sove lengre enn til kl 7 idag og det var deilig hehe [8D]
Skal snart på skolen og være der par timer og så til ei venninne etterpå [:)]
Å i kveld blir det fylla og byen [:D]
Huff er blitt sånn annen hver helg alkis hehe [8D]
Men fy så morro jeg har det [8D][:D]

Dere får ha en kjempe fin helg snupper [:D][:D]

var tidlig påan her ..oppe i 07-tiden..stellte litt unger..ga de frokost før vi gikk bort til bhg..
så var det hjem igjen å trene 30ds og nå duller jeg med baby..
skal trene pilates når hun skal ha seg en hvil etterpå:)
gubben er bortreist i helga, så kan tenke meg det blir ei travel helg her i hus..hihi:)
no plans!

Ida er friskmeldt fra lungebetennelsa, i allefall inntil videre! [:D] Det ligger litt smårusk der enda, men vi skal se det an.
Nå skal jeg hoppe i dusjen, og så skal jeg og Ida pakke sekkene til henne og kompisen vår, de skal nemlig sove hos mormor og bæss i natt! [:D] Galskap, enn å være ungefri på en fredag da?! Synd jeg skal på jobb, ellers kunne vi jo dratt på kino...

Back
Topp