Fredagssnacks!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Oh, jeg er så glad i ostepop om dagene, og jeg har gjemt vekk en pose til snuppa etter skulle legge seg. MEN nå har jeg jo laga oreokake og ostekake, så har gått og småspist på kjeks, krem, sjokolademousse og ostekrem. Helt sprengt (og kvalm) :D

Tror vi sparer ostepoppen! :D

Haha! Kjenner meg igjen der! :p åå nå fikk jeg lyst på Ostepop og! :) det blir koden i morgen tror jeg!

Ostepop er godt ja:-) :-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Åhh no fekk eg lyst på ostepop:D men eg har nett pussa tenna så tørr ikkje helt tenke på korleis de vil smake då.. så eg får spise i morgen:D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Ostepop? Æsj. :p

Uansett, kjenner følsen når du har gått og smakt på alt du har bakt. Da blir man ikke bare LITT mett og sprengt. Prøver og helle nedpå masse vann, men det pleier ikke og hjelpe:p

Oh, jeg er så glad i ostepop om dagene, og jeg har gjemt vekk en pose til snuppa etter skulle legge seg. MEN nå har jeg jo laga oreokake og ostekake, så har gått og småspist på kjeks, krem, sjokolademousse og ostekrem. Helt sprengt (og kvalm) :D

Tror vi sparer ostepoppen! :D

Koffor har du vbakt så mykje foresten? :p bare fordi du er gravid? :p hehe

Koffor har du vbakt så mykje foresten? :p bare fordi du er gravid? :p hehe

HIHI, nei, men kunne vært ;) Stor 60-årsdag for min far i dag. Har leid lokale og blir mange gjester :)

HIHI, nei, men kunne vært ;) Stor 60-årsdag for min far i dag. Har leid lokale og blir mange gjester :)

Ååå ja men då må du jo bake:D var det du som kjøpte treningstøy? *dårlig husk*

Ååå ja men då må du jo bake:D var det du som kjøpte treningstøy? *dårlig husk*

HIHI, ja jeg har gjort det nylig, men er nok ikke meg du mener :D

HIHI, ja jeg har gjort det nylig, men er nok ikke meg du mener :D

Hehe var en annen som lurte på ka ho sku kjøpe i 60års gave til faren.. ho endte opp med treningstøy;) men ikkje deg altså:p hehe

Hehe var en annen som lurte på ka ho sku kjøpe i 60års gave til faren.. ho endte opp med treningstøy;) men ikkje deg altså:p hehe

Hihihi! Ammetåke allerede :D den koblet jeg ikke! Joa, det var meg. Gikk kjempefint. Var en hit :D

Hihihi! Ammetåke allerede :D den koblet jeg ikke! Joa, det var meg. Gikk kjempefint. Var en hit :D
Hehe det var deg ja:p hehe ikkje grett med den ammetåken som kommer snikende;) bra det var en hit;)

Ææææsj :p hater ostepop :p det lukter for vondt til at jeg klarer! ^^

Back
Topp