Fredagsskravvel!

Papillon

Elsker forumet
Nå er det straks helg og for å slippe å scrolle så mye, oppretter jeg en ny skravletråd!

Litt hektisk her akkurat nå, siden jeg ditchet barnehagen til fordel for hjemmedag i dag. Det blåser så ille ute at de uansett ville vært inne hele dagen i barnehagen, så da holdt jeg de heller her. Det blir lett litt kaos i naturbarnehagen når alle avdelingene skal være inne, for vanligvis alternerer de litt på spising og innelek, siden bygningene egentlig ikke er store nok for å ha alle inne samtidig. Så da gjorde jeg alle vikarene en tjeneste også...hihi (Det bare renner over av vikarer akkurat nå, mange av de faste er sykemeldt samtidig...) 

Vi har lagd pannekaker til lunsj og skal snart dra på kjøpesenteret å handle inn til helga. Snakkes senere i kveld!

Skikkelig uvært hos deg om dagen... Usj. Men kos å ha barna litt hjemme også. Her har vi vært max uheldige, Victor rullet ned fra sofaen og slo seg. Han og mammaen gråt om kapp her en liten periode til vi begge skjønte at det hadde gått bra. Men ringte til legen med en gang da. Uff, føler meg som verdens verste mamma nå...
Men da jeg skulle legge han litt, lå han og fjaset og lo, og han virker til å være helt normal.

Nå skrev jeg akkurat i den forige skravletråden, men får vel skrive her også da :)
Vi har funnet ut at vi skal ønske knøttet sandkassematerial og snekkerhjelp av svigers i navnefestgave, så nå holder jeg på å lage en liten modell av hvordan jeg vil den skal se ut :) Lenge siden jeg har laget modeller nå, men det er jo så gøy :)

Høres ut som en fin dag med barna hjemme Papillon, hender knerten er hjemme han også, men ikke alltid like vellykket ;) Her blåser det jo også voldsomt, var uten strøm i nærmere 9 timer i natt, men vi sov jo heldigvis det meste av tiden. Barnehagen til knerten ligger litt lenger ned enn her vi bor så der blåste det ikke like ille så de hadde vært ute et par timer i dag.

Lucmam+Vic, man føler seg forferdelig når sånt skjer, men godt at det ikke ble noen skader og at lillingen er like blid :) klemmepå mamman :)

God kveld, folkens!
Jeg har ikke kommet meg innom her mer i dag, det ble for hektisk rett og slett. Ikke bare bare å ha alle tre hjemme hele dagen. Men vi har hatt pannekakelunsj og fikk gjort unna det meste av helgehandelen før de surnet... hihi. Tre små og en stor på matbutikken kan bli i meste laget, selv for meg. Mellomste nektet å duppe i dag, så han var segneferdig i firetiden da vi skulle handle. Men nå sover de to store godt i samme seng, lillebror fikk sove over hos storesøster og det var stor stas.

Ulempen med å ha alle hjemme på en fredag er at huset er mer kaotisk enn noensinne idet vi starter helga... Nå sitter jeg og tenker på at jeg burde rydde og vaske på kjøkkenet...  

Stakkars Victor og mammaen! *klem*

Deilig med fredag.. mannen ligger på sofaen og sover og jeg har på konsert på tv og surfer.. eller for å være helt ærlig, har rota meg inn på ebay.. ikke lurt! :)

millemari skrev:
Stakkars Victor og mammaen! *klem*

Deilig med fredag.. mannen ligger på sofaen og sover og jeg har på konsert på tv og surfer.. eller for å være helt ærlig, har rota meg inn på ebay.. ikke lurt! :)

Hehe, klarte du å holde på lommeboka? Hører det der er skumle saker, så jeg har foreløpig holdt meg unna...

Luc&Vic: jeg har også vært tilsvarende uheldig med en av ungene og kan skrive under på at man føler seg som en dårlig mamma og det som verre er når sånt skjer. Gikk helt fint med vår også, men vi var innom sykehuset, mest for å roe en bekymret mamma med dårlig samvittighet.. Håper det går bra med dere alle!

Tusen takk, alle for oppmuntrende ord og klemmer!

Utpå ettermiddagen var det som om det aldri hadde skjedd, og han stod på fanget mitt og ropte " dæ, dæ, dæ" av sine lungers kraft og blottla fullstendig sine to tenner

Back
Topp