Fredagsskravlings :))

Ra2

Glad i forumet
Daaa er det snart helg :)) Blir godt å ha sambo hjemme. Blir mer hvile da, og triveligere dager enn å gå å ruge alene.

I natt har jeg faktisk sovet hele natten!! I stedet for å legge meg i sengen(noe som gir sykt vondt bekken), satte jeg meg i godstolen i stuen, og der sov jeg helt til sambo sto opp kl 6. Er jo helt fantastisk. Første natt med sammenhengende søvn på flere uker. Ser ut til at det ikke blir sengen på meg før lillesnupsen er kommet ut av magen.

Velger å ha storebror hjemme fra barnehagen i dag også. Kanskje vi klarer å styre unna spysjuka som herjer der.... Skal til mamma. Hun skal lage hjemmelaget lapskaus til middag. Blir godt med noe skikkelig til middag. Blir en del lettvindte løsninger, og det er ikke alt av det som er like sunt..

Ha en superduper fredag jenter!!!

Åh, heimelaga lapskaus er så godt!!
No leverer mannen storesøster i BHG og eg skal snart legge meg igjen ;)
Eg står opp med ho når ho våkner i 6 tida, så koser vi oss masse med frokost, barnetv, bøker og tegning (sittestillende aktivitete siden eg ikkje kan noke anna) fram til han står opp 07.30 å leverer ho:)

Tenkte eg skulle bake boller idag:)
det er eineste planen eg har!

Skal være hjemme og slappe av med barna i helga..Idag skal jeg på et møte så er det hjem og gjøre litt,så blir det vel og gjøre litt lekser i løpet av helga :) student se..

Deilig med helg! Her har gubben fri i dag, fri annenhver fredag Vi skal ikke så mye, tenker å vaske litt klær og ta fredagshandelen.  Ellers avslapping på høyt plan! 

I kveld skal lillemor sove hos mormor og morfar så vi er hjemme alene... Sikkert siste gang før fødsel..!. Blir kanskje Varg Veum på kino, spørs når den begynner og hvor trøtt jeg er.. Ellers blir det film og snop

Resten av helgen har vi ikke lagt store planer.. Spørs om jeg kanskje må vie helgen min til å vaske litt hus..

Jeg er barnefri i helga :)
Jeg må si det skal bli veldig godt nå, selv om jeg savner ungene etter noen timer bare ;)  Men får nyte det nå ja.... Pluttselig er det slutt på de barnefri helgene mine når nurket kommer :D   Og han er hjertelig velkommen han nå. Hehe.
Blir bare å slappe av i helga. Gjøre litt husarbeid, og litt skolearbeid. Tenkte kanskje jeg skulle prøve å komme meg en tur til frisøren også. Det trengs absolutt ;)  Og man trenger å freshe seg litt opp i graviditeten også

Ha en fin helg folkens  

Elinms skrev:
Jeg er barnefri i helga :)
Jeg må si det skal bli veldig godt nå, selv om jeg savner ungene etter noen timer bare ;)  Men får nyte det nå ja.... Pluttselig er det slutt på de barnefri helgene mine når nurket kommer :D   Og han er hjertelig velkommen han nå. Hehe.
Blir bare å slappe av i helga. Gjøre litt husarbeid, og litt skolearbeid. Tenkte kanskje jeg skulle prøve å komme meg en tur til frisøren også. Det trengs absolutt ;)  Og man trenger å freshe seg litt opp i graviditeten også

Ha en fin helg folkens  

Frisøren ja....der sier du noe.. Burde virkelig tatt meg en tur! Men her er været så jeg ikke tør ut med bilen. Ikke får jeg skuffet den fram heller. Så pappa henter meg og tilbringer dagen hos mamma og pappa. Mannen skal feire kollegaers bursdag etter jobb og er nok ikke hjemme før sent, så da må jeg ha litt selskap:) 

Hørtes kjempe godt ut med lapskaus:)
Her er ikke magen helt samarbeidsvillig, så i dag blir det at jeg kun er hjemme og slapper av. Kjenner at kroppen min trenger det, gjort noe hver dag. Så her blir det vel tv-titting og strikking på menyen:)

Jeg sov helt til klokken 10 idag! Deilig.. Litt usammengengende vel og merke, menmen.. ;)
Sambo stod opp og kjørte Elias i barnehagen.
Nå sitter jeg å koser meg med en kaffekopp og manner meg opp til å vaske badet. Senere idag skal jeg til legen, klør så fælt på kroppen om nettene så får sjekke opp det. Ellers skal jeg bare kose meg med minisjefen i huset.
God helg

I dag har mannen tatt med seg begge ungene så jeg fikk sovet litt frempå, herlig! Så han har levert på sfo og i bhg, og henter de også med seg hjem igjen senere. Jeg sov til klokka var ti før jeg drog meg i stallen til hestene som syntes jeg var lovlig sent ute! Så jeg er ferdig med stallen, og skal bruke resten av dagen på avslapping! Er nyyydelig vær ute, men bekkenløsningen og kraftige kynnere setter dessverre stopper for turgleden min! I kveld blir det film med noen venninner, får nyte den sannsynligvis siste anledningen på en stund..

Da har jeg fått tatt litt oppvask, tørket støv og vannet blomstene. Så har jeg nettopp satt på en vask med litt babyklær<3 Nå kjenner jeg at jeg kan slappe litt av ja:)

Kjenner eg har salppa litt for masse av idag :)
sov etter at vesla blei levert av mannen i BHG, sov da til 11..
så har eg sløva foran datan og episoder med Grays i heile dag..

det er så nydelig vær ute! bart og blå himmel, 6 grader og sola skinner :)
har så lyst ut å trille tur! så denne babyen kan godt komme ut no.. ellers hadde det vert supert ver å tatt emd vesla på leikeplassen.. men bekkenet holder meg inne.. kan gå rundt i huset men klarer ikkje å følge etter en vilter 2 åring om eg skulle tatt ho med meg ut. skrekk for at ho skal løpe mot vegen og ikkje høre etter når eg ner ho stoppe. for eg tror ikkje eg har fysisk sjangs til å løpe etter ho uansett no..

hadde vert stas å gått på kino eller ut å spise eller noke sont ja. det er lenge siden vi har gjort.
blir nok tv-kveld med pizza og snop (noke som minner om nesten kver kveld egentlig..)

Back
Topp