Fredagsskravlings:))

Ra2

Glad i forumet
Hva skal dere i dag da jenter?
Jeg skal dra med gutten i barnehagen snart. Etterpå skal jeg hjem å S - O - V - E!! Er 30% sm og hjemme hver fredag, - da er det "hvile - og ta seg igjen dag". Jordmor mener jeg må bli mer sm, så når jeg skal til lege om 14 dager da tenker jeg det blir 50%.

I dag skal vi ha taco til middag. Blir godt! Mulig svigermor kommer senere og hjelper meg med montering av kjøredressen jeg har strikket til mini:)) Blir artig å få den ferdig!!!

Ha en superduper fredag!!

Hørtes deilig ut å gå å legge seg igjen :) Vært tidlig i seng de siste dagene jeg, men utrolig nok har jeg sovet rundt, så tydelig på at jeg trengte det :)

I dag skal jeg hjem til mor, så skal vi ut og handle litt sammen:) Ellers så reiser samboer vekk på jakt denne helga, så jeg får se om jeg får vasket litt baby klær:D 

Oj, har du begynt å ordne med babyklær....sikkert godt å få det på stell:)) Jeg gleder meg veldig til jeg også skal gjøre det, men tenkte å drøye det litt til (...jeg er av de som er så redd for at noe skal gå galt, men etter ul i uke 28 tenker jeg at jeg kan begynne å ordne litt...  :)).

Sambo skal faktisk også på jakt. Jeg bruker å være med på elgjakta jeg også, men i år har jeg holdt meg hjemme pga formen... Veldig rart å ikke være med, men får komme sterkere tilbake neste år:))

Frokosten er fortært sammen med bv - nå er det senga neste:)

Her er planen avslapping stortsett :) Ha middag klar te min kjære komme heim, å so blir da vel ut å handla litt, tenkte å begynna på nåken julegaver åsso må me nesten ha litt matvarer og :P

God Fredag

Nå er mine 2 gullunger trygt plassert på skolen og i barnehagen ;)
Jeg sitter å slapper av før jeg skal ta bussen ned til byen. Skal ned å slå hånda i bordet på NAV i dag. Makan til surrehoder der nede. Men det er jo ingen nyhet :P
Så blir det hjem å hente unger igjen, før de skal leveres til pappaen. Og jeg skal virkelig slappe av denne helga. Deilig :D

da er det helg igjen! vært sykemeldt i en mnd, så alle dagene går egentlig i ett. men helg betyr at det skjer noe annet enn sofasitting, å det er fantastisk :D

i dag er det ikea å shoppe til lille gull! 10 timer i bil hver vei, men slik er det da man har bosatt seg i finnmark :p ellers så har vi satt inn ei kattedør som vi skulle lært katt å bruke, men den er altså sååå skummel... glegruer meg skikkelig til denne prosessen, spes siden katten bare ser på meg som om jeg er idiot der jeg ligger på bulvet å forsøker "selge" denne praktiske løsningen. noen som har forsøkt lære en voksen katt dette før eller? :p

håper mannfolka kommer hjem med elgemiddag til dere damer! flyttet til et sted der det ikke finnes elg, så her går det i rype. klager ikke, godt det også, men elg er det ikke ;p

ha en fortsatt fin fredag :)

Idag skal vi i bursdagsbesøk til broderen som blir 29år=) På snitter og kaker <3 ELSK! Haha.

Og imorgen er det 30års dag så blir en heftig helg=) Men sikker veldig koselig!

God fredag.
Jeg sitter på jobb og tar meg en pause på BV. Det blir en rolig kveld på oss i dag. Skal bare kose oss hjemme. I morgen kommer mamma og pappa for å hjelpe oss å få kjørt bort noen skap (4 stk) som har stått på stua siden vi flyttet inn i juni. Skal bli deilig å bli kvitt de. Plutselig kommer vi til å få mer plass. Skal be pappa ta med drillen, så vi får hengt opp lameller i stua + speil og knagger i gangen. Rart hvor lang tid enkelte ting tar.
God helg til dere alle.

Back
Topp