Fredagsskravling :)

God morgen kjære deg :-)

Har du det bra i dag? Hva står på planen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så hyggelig! God morgen.
Idag vet jeg ikke hva jeg skal gjøre gitt- litt rastløs. Får vel ta frem vaskebøtta og ordne litt og lufte hunden på tur før jeg henter i barnehagen.
Hva skal dere andre?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vesla har sovet borte i natt, så jeg skulle slippe å stresse med levering i barnehagen. ♥evig glad i mine foreldre♥
Mannen dro grytidlig på jobb, så i sengen er det bare pusen og meg. Og tro når det endrer seg?
Da vi fikk vesla villet ikke pusen være i sengen pga henne (han er innekatt), men nå er det jo hans plass igjen. Han ligger helst under dyna:D
Så jeg har bedt han om å nyte det maks nå:p Hehe

God morgen kjære deg :)

Har du det bra i dag? Hva står på planen?

TJa, formen er som vanlig! Magen får vrengt seg godt på morningen:D Jeg skal på "overtidskontroll" i dag, og har mange sommerfugler i magen!! Veldig veldig spent!
Så skal jeg hjelpe mamma og pappa med å ordne til konfirmasjonen som er i morgen:)

Fredagsplanene dine da?

TJa, formen er som vanlig! Magen får vrengt seg godt på morningen:D Jeg skal på "overtidskontroll" i dag, og har mange sommerfugler i magen!! Veldig veldig spent!
Så skal jeg hjelpe mamma og pappa med å ordne til konfirmasjonen som er i morgen:)

Fredagsplanene dine da?

Vrengt seg? Som i at du løper på do, har rier eller babyen styrer masse? :-)

Her skal jeg ringe sykehuset for å bestille overtidskontroll på mandagen. Utenom, særs lite planer :-P hahaaha.

Må vel finne på noe. Fødeavdelingen begynner snart. Det vil jeg se :-)

Så hyggelig! God morgen.
Idag vet jeg ikke hva jeg skal gjøre gitt- litt rastløs. Får vel ta frem vaskebøtta og ordne litt og lufte hunden på tur før jeg henter i barnehagen.
Hva skal dere andre?

Jeg er så vandt med å neste ikke gjøre noe om dagen, så jeg fins ikke rastløs:p Men mannen kan derimot glede seg til å komme hjem i dag. Får han skal få til helgerengjøringen, montere vugga, og brette tøy:D :D

Vrengt seg? Som i at du løper på do, har rier eller babyen styrer masse? :)

Her skal jeg ringe sykehuset for å bestille overtidskontroll på mandagen. Utenom, særs lite planer :p hahaaha.

Må vel finne på noe. Fødeavdelingen begynner snart. Det vil jeg se :)

Kaster opp:/ Men det er jeg jo godt vandt med :POg når jeg kaster opp, blir han stresset og spinnvill og da må jeg kaste opp pga der også:p
Så den fødeavd i går, så da blir jeg litt til i sengen. Hvor mange dager er du over nå?

Kaster opp:/ Men det er jeg jo godt vandt med :POg når jeg kaster opp, blir han stresset og spinnvill og da må jeg kaste opp pga der også:p
Så den fødeavd i går, så da blir jeg litt til i sengen. Hvor mange dager er du over nå?

Stakkars stakkars deg. Å kaste opp er det verste jeg vet.

Jeg er 5 dager over nå. Og er litt lei. Må innrømme det.

Idag våkna jeg med hodepine og er ganske kvalm. Har spist, men ingen av delene slipper taket... Skal prøve å hvile litt nå før jeg skal på et møte kl 13. Så blir det handling før ei venninne og datteren hennes kommer på middag ikveld. :-)
Igår da jeg la meg fikk jeg en skikkelig følelse på at noe kunne skje i natt, men nei da, våkna like gravid.... :-P

Stakkars stakkars deg. Å kaste opp er det verste jeg vet.

Jeg er 5 dager over nå. Og er litt lei. Må innrømme det.

Det skjønner jeg godt. Jeg gikk 14 dager over sist, mens denne gangen skal jeg ikke det. Men hadde gått over om jeg ikke skulle blitt satt i gang. "Alle" i familien vår går over. Babyene har det altfor bra i magen:D

Idag våkna jeg med hodepine og er ganske kvalm. Har spist, men ingen av delene slipper taket... Skal prøve å hvile litt nå før jeg skal på et møte kl 13. Så blir det handling før ei venninne og datteren hennes kommer på middag ikveld. :)
Igår da jeg la meg fikk jeg en skikkelig følelse på at noe kunne skje i natt, men nei da, våkna like gravid.... :p
Å, den følelsen er litt fæl. Var formen annerledes eller ? Når har du termin?

Her tror jeg det kommer til å gå i avslapping. To dager over nå, og de to siste dagene har vært brukt til alt for mye butikker og styr, mamma har akkurat kommet hjem fra husfruetilværelsen sin i usa for å være med meg og den lille nye, så vi har skravlet masse og gjort småærend. I dag er jeg sliten, og kommer liksom ikke i gang. Har ikke lyst å starte på noen slags prosjekter, føler jeg ikke vil bli ferdig... Ingen formening om når det blir bebis heller.

I dag har jeg vært på 4 års kontroll med jenten min. Alt sto bra til der :-) 101 cm og 15 kg stor ;-) Levert henne i bhg, og handlet inn til "lefse og kjøttdeig" hun liker ikke taco :p som vi skal kose oss med. Vi skal ha jentedag :-) Pappaen skal på jobbfest, så da blir det strikking og avslapping i kveld på ho mor :-)

Håper ventetida er over for dere som er på overtid snart! :) Her har vi hatt første natt hjemme med lillebror. Mannen måtte på jobb i dag, og selvfølgelig er storebror blitt syk. Heldigvis går det over all forventning så langt. I ettermiddag så blir det vel litt besøk som vil se lillebror tenker jeg :)

I dag har jeg tredje dag alene med snuppa mi mens mannen er tilbake på jobb. Vi har bare slappa av og kosa oss hjemme de andre dagene, men i dag skal vi ut på trilletur, bare vi to :) må handle litt, og butikken er på toppen av en lang og bratt bakke, så får trent litt og ;)
Så får jeg en kamerat på besøk i kveld :)

God dag :)
Vært hos jordmor idag, protein i urinen og litt høyt undertrykk (ift. hva jeg har pleid å ligge på).
Fikk kommentar på vann i ansiktet, "fødetryne" :p
Ble også sjekket der nede, myk og moden, 1 cm åpning og 1-2cm cervix, så her kan det kanskje skje ting snart..
Fått ny time dagen før termin for stripping, så kanskje det setter igang noe :D spennende nå...:happy093

1star.png

Beate 83Første møte med forumet
Hei, første uken hjemme i permisjon, deilig men også litt rastløs til tider. Bare 2 uker og 5 dager til termin :). Går egentlig bare å venter på å bli ferdig snart. Er lite forundrings spørsmål, er veldig øm i underlivet, kjennes ut som jeg er mørbanket der nede, er dette vanlig? Vondt å gå, snu seg i senga, etc. Noe man kan gjøre, føler jeg gruer meg litt til å føde hvis det skal være like vondt frem til fødsel :(

Å, den følelsen er litt fæl. Var formen annerledes eller ? Når har du termin?
Formen var som om alt hadde roa seg og jeg var veldig rolig. Føltes nesten som da det var rett rundt hjørnet med storebror. :-P
Men formen er fortsatt shabby...småkvalm, men hodepina er borte! ;-)
Har ikke termin før 23.......

Her sitter vi å venter på hjemmebesøk av helsesøster. Hun kommer kl 14.
Lille baby skal måles og veies og så skal hun vel sjekke om vi har et skikket hjem til prinsessen:)

Gleder oss til å møte helsesøster og ikke minst til å se hvor mye baby har lagt på seg.

Back
Topp