Jeg tok en sjanse og lagde en ny tråd for i dag jeg
God morgen jenter!!
God morgen jenter!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TJa, formen er som vanlig! Magen får vrengt seg godt på morningen Jeg skal på "overtidskontroll" i dag, og har mange sommerfugler i magen!! Veldig veldig spent!God morgen kjære deg
Har du det bra i dag? Hva står på planen?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
TJa, formen er som vanlig! Magen får vrengt seg godt på morningen Jeg skal på "overtidskontroll" i dag, og har mange sommerfugler i magen!! Veldig veldig spent!
Så skal jeg hjelpe mamma og pappa med å ordne til konfirmasjonen som er i morgen
Fredagsplanene dine da?
Jeg er så vandt med å neste ikke gjøre noe om dagen, så jeg fins ikke rastløs Men mannen kan derimot glede seg til å komme hjem i dag. Får han skal få til helgerengjøringen, montere vugga, og brette tøySå hyggelig! God morgen.
Idag vet jeg ikke hva jeg skal gjøre gitt- litt rastløs. Får vel ta frem vaskebøtta og ordne litt og lufte hunden på tur før jeg henter i barnehagen.
Hva skal dere andre?
Sent from my iPhone using BV Forum
Kaster opp:/ Men det er jeg jo godt vandt med Og når jeg kaster opp, blir han stresset og spinnvill og da må jeg kaste opp pga der ogsåVrengt seg? Som i at du løper på do, har rier eller babyen styrer masse?
Her skal jeg ringe sykehuset for å bestille overtidskontroll på mandagen. Utenom, særs lite planer hahaaha.
Må vel finne på noe. Fødeavdelingen begynner snart. Det vil jeg se
Kaster opp:/ Men det er jeg jo godt vandt med Og når jeg kaster opp, blir han stresset og spinnvill og da må jeg kaste opp pga der også
Så den fødeavd i går, så da blir jeg litt til i sengen. Hvor mange dager er du over nå?
Det skjønner jeg godt. Jeg gikk 14 dager over sist, mens denne gangen skal jeg ikke det. Men hadde gått over om jeg ikke skulle blitt satt i gang. "Alle" i familien vår går over. Babyene har det altfor bra i magenStakkars stakkars deg. Å kaste opp er det verste jeg vet.
Jeg er 5 dager over nå. Og er litt lei. Må innrømme det.
Å, den følelsen er litt fæl. Var formen annerledes eller ? Når har du termin?Idag våkna jeg med hodepine og er ganske kvalm. Har spist, men ingen av delene slipper taket... Skal prøve å hvile litt nå før jeg skal på et møte kl 13. Så blir det handling før ei venninne og datteren hennes kommer på middag ikveld.
Igår da jeg la meg fikk jeg en skikkelig følelse på at noe kunne skje i natt, men nei da, våkna like gravid....
Formen var som om alt hadde roa seg og jeg var veldig rolig. Føltes nesten som da det var rett rundt hjørnet med storebror.Å, den følelsen er litt fæl. Var formen annerledes eller ? Når har du termin?