Fredagsskravling

Jeg skal i forening med godjentene mine her:) så skal spise masse god mat med de og bare kose meg og slappe av:P

Jeg er hjemme fra jobb i dag. Planen er å gå meg en tur om litt. Deretter skal jeg til frisøren:)) I dag står taco på menyen og det gleder jeg meg til:) God fredag jenter!

Vesla mi har reist på skolen, og lillegutt er levert i barnehagen. Nå skal jeg ta noen minutter foran dataen før jeg setter i gang med husarbeid, og litt skolearbeid senere :)
På ettermiddagen i dag skal jeg reise med ei venninne til Sverige. Bare kose oss å gå å kikke litt. Barna mine skal til pappaen sin i helga, så blir stille og rolig helg på meg :) Være med venner bare :)

God helg

Jeg skal på UL om 2 timer :o) Ellers blir det en sofakveld på meg. Merker jeg har veldig lyst på indisk eller taco til middag i dag. Hmm
God fredag til dere alle

Jeg skal på min første time hos manuellterapeut. Det blir spennende, sitter og småspiser litt nå, og håper at jeg greier å komme meg gjennom det uten å kaste opp.

I helgen skal sambo på guttetur, og bestemora skal passe lille poden (så jeg slipper å ha han hele helgen alene), men da må jeg nesten bort og spise middag med de både idag og i morgen, kjenner jeg. Kan ikke være en hel helg uten gutten min :)

Og fredagskveld er bekkensvømmingskveld for meg. Blir godt å flyte litt rundt i vektløs tilstand i varmtvannet!! :)

God helg, damer!

Skal snart ordne meg og dra en tur ut, trenger litt luft kjenner jeg. Kvalmen har holdt meg inne såå lenge nå, så nå må jeg bare presse meg til å gå en tur :)

Eller skal vi slappe av med film og god mat i kveld :)

Høres ut som mange har koslige planer:))
Her sov jeg plutselig bort turen min.....satser på å få den i ettermiddag/kveld i stedet. Nå skal jeg til nav å se om de kan gjøre meg litt klokere på skjemaveldet. Bare å mote seg opp:))

Hei jenter!

Eg er heima frå jobb i dag, skal komma meg ned på politistasjonen for å fornya passet så snart det sluttar å regna. Ellers har eg ei litt kjedelig helg framfor meg, er heima aleina. Har ein del jobb eg skulle fått gjort, men kjenner at eg slett ikkje har lyst :p

Jeg har fridag i dag, så har såvet leeeeenge :)
Nå er kaffen ferdig på kanna og kanelsnurrene ferdig stekte og en god venninde er på tur hit :) skravle-skravle  
Ellers blir det litt forbereding til vi skal i barnedåp på søndag ( 11. sept er herved en lykkens dag :-) ) Vi skal begge to være fadder til verdens fiiineste Nora :)

det er SOOOOOOOOL ute idag!!

Jeg har vært på jobb idag (som vanlig), men dro en time tidligere pga. dårlig form :(

Blir så sliten av denne hodepinen at alt jeg har lyst til er så legge meg på sofaen å sove.....

Fortsetter det neste uke må jeg nok vurdere sykemelding.....

sitter og STORTUTER til idol........

Back
Topp