Fredagsskravling

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her ble jeg vekt kl 06.40. Det var litt tidlig, synes jeg. Trøtt etter ferien enda gitt!
Tilbake til hverdagen i dag. Ungene skal i bhg, og jeg skal på trening! [:D][:D] Det blir skikkelig, skikkelig deilig! Etterpå skal jeg innom optikeren og høre om brillene mine har kommet, før jeg skal hjem til det tårnet med klesvask. Sambo la jo 14 kg klesvask i dunken da han kom hjem i går, enda de faktisk har vaskemaskin i leiligheten!!! [&:] Altså, det var greit da han bodde på hotell, nå er det ikke like greit! Hva med å BRUKE vaskemaskina som står der da, så slipper jeg å vaske 2-3 maskiner hver dag i helga? [:@] Han må jo søren meg oppdras han også! Han fikk høre det i går kveld da, det er nemlig fra barn, fulle folk og trøtte-Skrållis man får høre sannheten! [8D]
Tenkte å slenge meg litt neppå før ungene hentes i bhg i dag. Mamma er en engel og hjelper til med kjøring i dag, ute er det jo holke de lux, og hun er uansett sykmeldt (opererte for grå stær på tirsdag) og kjeder rævva av seg! [:)]

I kveld blir det pizzakos med familien, det blir deilig! [:D]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God morgen!

Her er vi hjemme idag også...*sukk* Maiken har suppebleier, noe som ikke egner seg for barnehagen. Formen hennes er fin da, men alt er "nei, vil ikke" og "klare selv", så ser for meg at dette blir en herlig dag [8D][:)]

Har ikke sååå mange planer idag, men vi må i butikken og handle loff, blåbær og mer håndsprit, tenkte jeg skulle skure badet, og ta meg en spinningøkt + tøying når Maiken sover. Mulig vi triller en tur idag også [:)]

Nå gleder jeg meg til søndag, da kommer Min kjære hjem fra Dryene i Afrika [;)][:D]
2 uker er lenge å være borte, spesielt med sykdom, lite energi og til tider trassen frøken.

Ha en finfin dag!

hei hei[:)]

idag våknet david kl 8 så da stod vi opp,men storsøster hadde stått opp kl 7..
Sambo reiste på kurs igår og kommer ikke hjem før på søndag.

Idag skal storsøster ha med seg ei venninne hjem fra b.hagen som skal overnatte her..blir spennende[;)]

Ellers idag skal jeg rydde nede(rommet til Pia emilie spesielt) og skifte på sengene.mulig jeg tar en tur på barnashus å kjøper dresser til ungene til neste vinter.

ha en fin dag alle sammen..

God bedring alle syke og pjuske! [:)]

Kjente på formen at jeg ikke har trent siden søndag altså.. og fytte grisen, for et vær det er!!! Skikkelig holke, og har de strødd mer enn ca 3 småsteiner? NEI! [:@]

God bedring til alle dere som er syke å ikke i form i dag....

God dagen...

i dag er det svært lite på min tapet,begynnte på mine nye tabeletter i går,å huttetu for en form jeg er i dag[:o]
Svimmel,hodepine,føler meg drita rett å slett[:)] Fysj,etter denne sykdomsperioden kommer jeg til å bli helt avholds menneske[;)]

Ellers blir det bare å vente på mine to gull skal komme hjem fra jobb å bhg..
I kveld håper jeg att jeg er i form til å kose meg med litt snop...Det hadde vært godt det[:D]

Back
Topp