Fredagsskravling

MrsPink

Forumet er livet
Noen her i kveld?
Dere driver med?

Jeg har akkurat spist litt mat, tent stearinlys, og satt godteskåla på bordet! SElvfølgelig står tv`en på med x-factor. [:D]

Jeg er her! satt meg akkurat ned [;)]
Har nettopp spist hjemmelaget pizza, så nå slapper jeg av i sofa'n å ser på X- factor [:)]

Deilig med helg! [:D]

ORIGINAL: dripdrop

Hva inneholder godteskålen din da, Mrspink? [:D]

Litt forskjellig smågodt, nonstop, biler.. tror det var det.. hehe

Nettopp komt hjem fra bursdagsfeiring for min mamma:)

Hun fikk ett "bilde" med dikt, og hånd og fotavtrykk av amalie, og barnehagebildet av henne[:)]
Så fikk hun rosendahl isasjetter og nøkkelskap av meg og min søster[:D]

Nå står xfactor på tven, og jeg og sambo hoster om kapp omtrent[:'(]

Har tent masse stearin lys tent i peisen vann på bordet(har hatt omgangsyken) slapper av med transformers 2 og pc. venter på gubben
deilig med helg.
Skäl dere i helga da?

ORIGINAL: camjul

Har tent masse stearin lys tent i peisen vann på bordet(har hatt omgangsyken) slapper av med transformers 2 og pc. venter på gubben
deilig med helg.
Skäl dere i helga da?

Æsj da, omgangsyken er noe dritt. God bedring. Venter på gubben jeg også, han har vært på jobb siden tirsdag, så gleder meg til å få han hjem. I morgen skal vi til søstra hans og spise middag og på søndag har vi ikke store planer, blir bare å små pusle litt hjemme, blant annet skifte til vinterdekk. Dere skal i helga da?

ORIGINAL: MrsPink

ORIGINAL: camjul

deilig med helg.
Skäl dere i helga da?

Æsj da, omgangsyken er noe dritt. God bedring. Venter på gubben jeg også, han har vært på jobb siden tirsdag, så gleder meg til å få han hjem. I morgen skal vi til søstra hans og spise middag og på søndag har vi ikke store planer, blir bare å små pusle litt hjemme, blant annet skifte til vinterdekk. Dere skal i helga da?

Bare slappe av, i morgen har vi planer om og ta med mat og drikke og dra på skogtur, etter at vi har vært i tbg og kjøpt nye støvler til store snupp. søndagen skal vi rydde bort ting ute er jo muligheter for snø til uka:)

Camjul: Ja, har hørt noen rykter om at det mulig kommer snø til uka! Jeg er ikke helt klar for snø ennå men men.. har ikke så mye valg.. hehe

Jeg syntes det er supert men så digger jeg snø da:)

Skal pakke bort leker og litt her i helgen. og hente snø fresen fra lagring i tilfelle.

Jeg syns det er gøy med snø jeg også, men den første snøen ligger ikke lenge og blir fort borte, det er kjedelig.. hehe.

ORIGINAL: Auliana

Jeg er fysen på kina mat...veldig...ekstremt fysen..mmmmm kinamat...

Du får dra å kjøpe et eller annet sted da! [8D]

ORIGINAL: Auliana

Jeg er fysen på kina mat...veldig...ekstremt fysen..mmmmm kinamat...

Å det fikk jeg lyst på også men ingen kina mat her på landet[:(]

ORIGINAL: MrsPink

Jeg syns det er gøy med snø jeg også, men den første snøen ligger ikke lenge og blir fort borte, det er kjedelig.. hehe.

Sant det men moro og se de små leke med den:)

Jeg sitter å venter på gubben. Han har jobba overtid hver dag denne uka...har såvidt sett han før leggetid hver kveld.
Tror gubben tar med seg en BigOne til kveldsmat (jeg fikk plutselig lyst på kinamat[8D]). Ellers ser jeg også på X-faktor...deilig med helg etter en stressende uke[;)]

God kveld! [:)]
Vi har akkurat sett x factor..trist at Tanita røyk ut syns jeg. Hun er flinkere enn mange andre der. Men men..

Ellers så har vi kjøpt elektronisk orgel til snuppa i bursdagsgave i dag. De har det i barnehagen, og hun synes det er såå gøy! Også hadde jeg det selv da jeg var mindre, så det var gøy for mor å hente frem litt gamle kunster også! [:D]

Blir vel tidlig kveld regner jeg med, er sliten etter lange dager på jobb. Så skal hele familien ut og spise i morgen på sambo's arbeidsgivers regning! [;)] Koselig! [:)]

Back
Topp