Fredagsskravling

Skrållan

Forumet er livet
God formiddag! [:)]

Ungene var sure og trøtte i morges, så jeg er glad de skulle i bhg, haha. Dro rett på trening etterpå, en god Step&Styrke-time. Stakk innom en gullsmed/parfymeri-butikk i sentrum etterpå, de etterlyser deltidsansatt nemlig, så jeg måtte høre litt om arb.tidene før jeg evt gidder å skrive en søknad. Men det var egentlig litt vanskelig å kombinere den jobben med den jeg har fra før, samt ungene.. Skal jeg jobbe der, MÅ jeg ha barnevakt de timene fra bhg stenger og til vakta mi er over kl 18, og det kan jo fort bli verre enkelte dager... [8|] Er så innmari praktisk når sambo aldri er hjemme altså!!
Jeg skal egentlig vaske hus nå, men mulig det får vente til i morra. Jeg er sliten nemlig... Også må jeg gå til bhg i dag for å hente ungene, og det tar jo faktisk godt over en time. Greit å spare litt på energien til da.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God dagens [:)]

Nå har jeg levert frøken fryd i barnehagen, trent, handlet og handlet litt til [8D] Mye som må kjøpes når det er bursdagsfeiring altså!! Sitter med en kopp kaffe og litt mat nå, skal straks i gang med å ordne hus og bord klart til storinnrykk imorgen.

Det meste av dagen går nok med til det, men i ettermiddag kommer søster' n på besøk en tur. Petter er fremdeles på reisejobb, så det er greit å ha masse å gjøre. Da går tiden fort [:D]

Ha en finfin dag snupper!!

Hei skjønne damer..

her har jeg fått en kjempe trist bedskje,bestemor ligger for døden[:(]Fikk slag for en uke siden å formen er forverret i dag..Så dette går vell bare en vei,desverre...Ekkelt,er livredd når telefonen ringer for er redd for hva jeg skal få høre..

Men ellers i kveld da så skal jeg å mannen min kose oss så godt som mulig med x-factor og taco til mannenes store fortvilelse[:D] Jeg skal værtfall kose meg med taco,nam nam.....

Klem fra meg......

Godag :*

Her er Sander nettopp blitt hentet av Mads, blir SÅ stille og rolig her da [&o] Men nå har vi jo fått oss kattebebis, så den er nå spinnvill her..

Idag har jeg gjort fint lite, sov lenge etter en dårlig natt, gjort litt husarbeid, vært på kafè og så hentet mini i bhg'n.

Nå er det straks trening, så blir det restaurant og kino ikveld [:)]

Håper alle får en fin kveld :*

hei hei..
idag var jeg 2(fra 7.30.9.30) hele timer på jobb,deilig at noen barn tar seg høstferie[:)]

så reiste rett hjem og ryddet,brettet klær og hengt opp-kl 11 hentet jeg ungene i b.hagen og så reiste vi til lekeland i drammen[:)]
koste oss masse..gikk 1time 45 min før de begynte å krangle[:'(]

sambo er på fotballkamp og vi skal kose oss med pizza nå før jeg skal dusje og legge ungene..
David har ikke sovet idag heller,så passe sliten stakkar..

hei hei jenter :)

vi har ikke gjort så mye på dagen, når vi kom hjem spiste vi middag og lekte litt før jeg pakket sekken til Phillip Markus og gikk til mamma og dem, har skal sove hos dem til i morgen [:)]

jeg, samboern og Leah er hjemme. Leah sover godt i senga si. jeg og samboern sitter å ser på tv og drikker vin og spiser godis, nam nam[:)][:)]

Back
Topp