fredagsskravling!

*Carine*

Elsker forumet
Hei jenter,

hva gjør dere idag?
jeg er hjemme med lillegull. Vært en rolig dag etter operasjon idag, med mye disney playhouse og diverse barnetv. Er nydelig vær ute, men vi er i "pysj" enda begge to, så får se om vi kommer oss ut. Må bytte på han så fort det er noe i bleia, så kan ikke på veldig langtur.

Jordmor ringte idag og fikk avtalt time med henne. Virket som en koselig dame.

Ellers er jeg plutselig der at ingen mat smaker noe godt!! Fra ulvehunger de lux de første ukene, syns ingenting frister lenger. så går i brød med gulost [:)]

Sånn har i grun jeg det også med maten. Ikke mye som frister, men er fortsatt sulten. Men når jeg spiser blir jeg nesten uvel. Det jeg har blitt litt hekta på er kalkunkorv og potetmos!! Av alle ting.....[:D] Nesten det eneste som frister å ha til middag...alt annet sitter jeg bare å pirker i....

Ja ja...jeg driver med storrengjøring...det trengs etter 2 uker på sofaen. Endelig har formen blitt såpass bra[:)] Men fy så kjedelig det er å vaske!!!![:'(] 

GOD HELG!!!

æsj vaske burde jeg og gjort... får se når han her sovner...eller om jeg da legger meg på sofaen med Kamille og en kaffe latte[;)]

Jeg kjenner at jeg er litt i lykkerus i dag.. Var på ultralyd igår.. Viste et lite nurk med bankende hjerte.. Gikk endelig opp for oss at vi er gravide[:)]

Nå pakker vi for fullt. Reiser til Danmark i natt. Masse å huske med 2 barn, en mann og en liten kattunge som skal på kennel.
Gleder meg til en ukes ferie. Synes hele familien fortjener det![:)]

Håper dere får en flott helg, så snakkes vi om en uke!

*carine*: masse god bedring til gutten din! play house er genialt med syke barn[:D]

her har jeg endelig fått lønn igjen (etter mye problemer med sykmeldinger å lignende[:'(]) så nå skal jeg på en liten shoppingtur. sjekke ut priser på bag til vognen vår og litt sånne ting. (begynner tidlig ja[:D])

Heihei

Blir med på fredagsskravlinga jeg også:) Har endelig fått til å holde på maten og den smaker godt, så lenge jeg holder meg unna det jeg spyr av;p hvitost, juice og pastasaus.

Har fått tips av min mor som funker kjempebra, frokostmusli og joghurt, fiber og melk(-eprodukt), slik at både jeg og babyen får nokk næring, og det hjalp visst også på og gjøre melka til babyen god:)

Er hjemme fra jobb i dag, er blitt forkjøla, men også litt deilig å få slappe av. Lite mat tok nokk knekken på imunforsvaret mitt, men nå er jeg på bedringens vei og jeg har mat i magen, hurra!

Kos dere videre i helga:)

huff know what you mean...

jeg kastet opp uten noe i magen i dag...
var bare noe slimgreier som kom opp...

I dag har jeg en skikkelig møkkadag. Jeg har sykedag og takk og lov for det for jeg har allerede spydd to ganger!!! Har klart og få i meg to knekkebrød og har litt Pepsi Max. Må kanskje prøve og få i meg litt mer snart.

Ellers så blir det en rolig ettermiddag og kveld. Når barna kommer hjem må jeg ha tid sammen med dem, lage noe god mat og kose oss. Håper vel egentlig og få mannen min til å vaske huset. Gleder meg til å bare ta ting som det kommer denne helgen.

nå har jeg vært å handlet litt mat (ikke at jeg kommertil å få den i meg men resten av familien må jo få mat) så nå blir det avslapping til jeg skal hente guttungen i barnehagen og lage god kyllingmiddag.[:D]
Prøverpånummer3: så kjedelig at du har en oppkastdag. Får håpe at det gir seg snart.

min plan om husvask eller egotid mens ungen sov.... funket dårlig!! eneste stedet han ville sove, var oppå mammaen sin! og litt svak mamma idag så da lå jeg der da[:D]

tenkte vi skulle prøve oss ut en tur, men da var det plutselig tordenvær og øspøs... så da sitter vi med barnetv videre da...

god bedring prøverpånummertre, håper det går fort over!
Nyskjerrig: god shopping. oppdatering om det blir vogn på deg da!

hei hei!
Eg har bare slappet av i dag. Sløvet forran tv og sovet i senga!
Nå ska eg snart stelle meg litt for å ta en tur på senteret for å finne noe smykker til en kjole eg ska gå med i morgen og prøve å finne på en gave til mannen som har bursdag på søndag! E helt håpløst å finne på noe til han for han ønsker seg jo aldri noe spennende![&:] men men... finner nok på noe[:)]

I kveld ska jeg til søs på jentekos med reker[:)] Først e d bowling, men d står eg over. Kjenner eg ikke føler helt for å bowle i dag. Mulig eg tar turen bort på bowlingen for å se på når de spiller, men...
Gleder meg til REKER ihvertfall!![:D]

Min mann og datter e snart i kristiansand hvor de ska være i helgen[:)] Ska en tur i dyreparken så klart og så ska de på sommerfest hos tanten hans. Var invitert jeg også, men orket ikke reisen med den formen eg e i om dagene! Sitte i en bil i 8 timer[&:] Spyr av tanken[&:][:'(] Kan heller bli ferdig med kvalmen før eg begir meg ut på lange bilturer!
Men e deilig å være alene også da! Bare slappe av og kose meg! Gjøre d eg vil når eg vil og spise d eg vil spise[;)][:D]
Har heldigvis verdens snilleste svigermor som lot meg låne bilen hennes i helgen da hun ikke trengte den siden hun også sku til kr.sand og sku ikke bruke sin bil! [:D]

Ha en fin fin fredag og en god helg![:)]

I dag er jeg alene hjemme.. skal bare slaske foran tv og ikke gjøre noen ting [;)] Lille gutt er hos mormor i Danmark og kommer hjem på mandag og sambo er hos gutta og skal ha musikk kveld( han spiller trommer og gitar) så da blir det Atene kvalitets kveld..

Chrisjanuarbabyy: nå fik jeg virkelig lyst på Potetmos og falukorv [:D]

Mhm! Potetmos og falukorv<3<3<3 *sikler som homer*.

I kveld blir det dassing på sofaen. Sliten i føttene. Har akkurat vært på cafè med sambo og spist lasagne<3 Nom!
Skulle egentlig se sex in the city, men ble utsatt til søndag^_^. Så da får man finne på noe annet=).

Håper alle får en flott helg!

Her står vi på farten og skal hjem til foreldrene våre i helga, så får vi se om vi slipper nyheten nå eller drøyer det til neste uke når vi skal dit på sommerferie (og har passert 12 uker).

Så ha ei fin helg, alle sammen [:D]

Nå skal jeg kjøpe mat og godis! Det er tid for fredagskooooooooos! Men det blir ikke noe kiiiiims!

her har jeg faktisk hatt litt ork til å gjøre rent :D vært og spist grilla laks og ørret hos svigers i dag... og var kjempe hyper når vi kom hjem hehe... så nå sitter jeg og slapper ta med en kaffe hehe...

Jeg har vært på kafe med en venninne idag[:D] en kort tur da for ikke lett når ingenting i menyen frister[:'(] men klarte nå å presse ned noen pizzastykker.[:)] Fikk også kjøpt noen klær til guttene mine. I kveld har vi kost oss med taco, og nå er det slappings på sofaen[:D]

Hei :)

Har vert lite aktiv her inne nå, har ikke hatt overskudd om kveldene, er så trøtt og oppblåst!! Men har vert inne å lest litt da:)

I dag har jeg vert hjemme med godgutten min, han hadde feber når han la seg i går, og litt når han vakna. så da holdt jeg han hjemme fra bhg. Veldig greitt for meg å ta en dag hjemme, for da nytta jeg muligheten til å sove mens han sov på dagen.. deilig:) går bare på jobb om dagene å gjesper!

er 9 +5 i dag, så nå gleder jeg meg til å si det til alle snart:) Dette har gått utrolig fort må jeg si! :)

Håper det går bra med alle, og at spirene holder seg på plass hos di som er igjen her! :)

Back
Topp