Fredagsskravling 5/11

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er Tobias klar for dagen, Ida sitter på gulvet og er Prinsesse Vil-ikke. Men det er jo ikke noe nytt [;)]
De skal i bhg i dag, jeg tenkte å sykle dem opp, men hører det regner ganske bra der ute. Mulig vi sier jatakk til skyssen min mor tilbød oss i går...
KL 9.15 er jeg å finne på trening, Step&Styrke! [:)] Etterpå tenkte jeg å stikke innom interiørsjappa i byen, så på facebook at de har fått inn juleting, og jeg likte trenissene! [:)][:)]
Når ungene er hentet i bhg, så skal vi til søstra mi og lille nevø. De har fått en liten kattunge, et lite nøste som tydeligvis ikke har noe hjem, så mens hun venter på at eierne evt melder seg eller Dyrebeskyttelsen henter katta, så bor hun til dem. Lille nevø har blitt sååååå glad i katta, så synd at hun ikke vurderer å beholde den... Men vi skal i allefall bort og kose litt på pusa! [:)]
I kveld blir det hjemmelaga pizza med dem oppe, det blir koselig! [:D]

Ha en fin fredag store og små! [:)]

Da er Nicholas levert i bhg, og jeg spiser frokost. Ble sittende oppe til kl to i går så er trøtt i dag. Men N sov i allefall til halv åtte i morges, og det hjelper en sliten mamma. Snart skal den slitne mammaen og samboeren på storshopping. Må ha pc, tv, kommode, stellebord, hente sengen til snuppa, stekepanne til induksjon, barskap, tvbenk, hylle til rommet til N, og ja hva var det mer??

Jo en tur på posten og ta sol. Og i ettermidag skal N kjørs til pappaen og jeg MÅ trene. Trene blir bra selv om jeg er psykisk og fysisk utslitt om dagen. Trening hjelper jo på humøret i allefall[:)][:)]

Busy og dyr dag med andre ord[:D][:D]

Hei og hopp[:D][:D]

Her starta dagen som vanlig den[&o] med et stk trassetroll som nekter å kle på seg[:'(]..Sambis kler på minsten og så prøver vi hver dag at Heidi skal kle seg selv..Men i følge hun selv så klarer hun det ikke, snålt mtp at hun kler seg selv i barnehagen.

Var også innom treningen, hærligt med minus en ting....Jeg er lei av å være snulta[&o][&o] Må snyte meg masse under treningen..Så dem lurer fælt på hvorfor jeg springer til stadighet innom toalette hehe

I kveld skal jeg ut med juni gjengen[:)] Vi skal treffes på Dolly og kose oss[:)]

Fader så imponert jeg er over deg Looney som trener! [:)] Og Skrållan også. Jeg spurte fysioen min i går når hun trodde jeg kunne begynne å trene vanlig igjen og da sa hun kansje til sommeren....[&o]

Nå sover Sivert, håper vi rekker å shoppe litt før vi henter Hannah i bhg. Ligger laaaangt etter med julegaver. Jeg bør være ferdig med de fleste 1. desember siden jeg skal reise nordover 3. desember og tenkte å ta med de som skal dit da.

vondt i halsen, trøtt etter ei laaang uke og betennelse i skuldra[X(] jadda... men nå er ungene i seng og det er DEILIG!!!

i morgen skal vi på vitensentret og ut å spise på dolly etterpå, det blir kos[:)] er så deilig å ikke ha store planer i helgen, bare slaffe og ta det med ro[:)]

ble forresten veldig dårlig av tablettene i går så har ikke tatt noen i dag før nå da. håper de virker jeg og at jeg ikke får mer mageproblemer av de.

god fredagskveld[:)]

Oj dæven og vi har shoppet i dag[:D] Helt villt hva vi har fått kjøpt. Tvbenk, tøff hylle til stua, stekepanne, bokhylle og en annen hylledigns til N, stellekommode til snuppa, hentet sengen til snuppa, et barskap til kjellerstua, svært speil til å ha over sofaen i hovedstua mer hylle til å ha over tv'en i stua, og WEEEEE NY PC!!! Eneste på lista som ikke ble kjøpt er tv. Fant ikke helt ut hvilken vi ville ha så da avventer vi og tenker litt over helgen[:)]

Nå har jeg skrudd sammen det meste av møbler, for det er jeg rååå på!! Merker jeg begynner bli sliten nå, men klarer liksom ikke gi meg.

Foreløpig veldig fornøyd med pc valget mitt, og endelig har jeg fått rød pc[:D][:D]

Back
Topp