Fredagsskravletråd!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
God morgen jenter!!! Nå sitter jeg her, klar tli å komme meg på jobb.. Her er det over 8 grader ute i dag! Blir jo helt svett av tanken.. [:D]
Nå er det som sagt jobb straks, så er jeg tidlig ferdig i dag, og i kveld er det jentekveld sammen med verdens beste jenter.. [:)] Gleder meg masse!

Håper dere får en fin fin dag!! Nå må jeg springe, for jeg er litt seint ute.. [8|] Men måtte bare gi livstegn fra meg først.. [8D]

Kos deg på jobb, Almyrida[:)] + jentekveld!!

Idag skal jeg og Mina på teater å se Albert Åberg[:)] Eller Åberg åberg som Mina sier[8D] Hun gleder seg masse og har hørt at de er flinke[;)]

I ettermiddag skal hun til pappaen sin og være der i helgen. Skal bli godt med litt etterlengtet med søvn[:)]

God Morgen [:)]

Heldigvis vært litt mer søvn her i natt, og nå sitter jeg og William og ser på Pingu.. Formen virker litt bedre i dag også, så det er bra. Når Leah våkner blir det å levere henne i barnehagen etterhvert, og i butikken en tur. Så skal barna til pappan sin i ettermiddag, første gang de skal være der bare i helgen, så det blir litt spennende, har prøvd å forklare de, men tror bare det er Leah som forstår noe av det foreløpelig [:)]

I morgen skal vi dra å se på Is rally, deeet gleder jeg meg til [:D][:D][:D]

Ha en super da, alle supre damer [:D]

Idag er jeg veldig våken. rart. Har heller ingen vondter i magen. kanskje stille før stormen som ingen vet når kjem...

Mannen våknet også tidlig, så vi hadde utrolig bra tid her til morgen.

Nå spekulerer jeg på hva jeg skal bruke energien på idag. kjenner at jeg er for rastløs til å sitte på sofaen hvis kroppen er grei....

Kos deg i dag Almyrida, jentekveld høres herlig ut!

Albert Åberg også, oslojente - fortell hvordan Mina likte det da, jeg vurderer å kjøpe billetter til forestillingen her i april, for å veie opp for en dårlig pippi-opplevelse (ja, teaterforestillingen var topp da)

Spennende å se om det skjer noe Olive - spørs om ikke det er et stille før stormen ja (det går i alle fall an å håpe)

Is-rally høres jo litt gøy ut Råsa. Spennende å se hvordan det går med å være hos pappa kun en helg nå da - jeg tenker at det blir bra for dere jeg

Her har jeg fått meg en veldig god natts søvn. I går kveld dristet jeg meg til og med til å spise noen flak med pringles og drikke noen glass med ingefærøl uten at det kom ut i rekordfart den ene veien eller den andre, så i dag skal jeg kanskje være så vågal at jeg prøver meg på litt mat?

Her er det ti varme i dag forresten, været snudde i går (forrige dagen hadde vi femten kalde, og det har ligget på ti-femten en stund, så varmegrader var en kjærkommen opplevelse). I dag skal jeg få vasket badet nede, og så skal jeg få luftet huset skikkelig, det har ikke vært gjort på en stund!

God "morgen" dere! [:D]

Hørtes veldig koselig ut med både teater og jentekveld, skulle gjerne gjort begge deler[:D]
Jeg sitter å sløver rett og slett. Skal på skolen 12-16 og senforelesningene er så tunge at jeg orker ikke bruke hodet til noe fornuftig før den tid, hehe.

I ettermiddag blir det nok lite action, mor er sliten da[8D] men nå har heldigvis været blitt litt mildere, og jeg tror det regner faktisk... Er visst snakk om underkjølt regn så det stivner på ruteten og bakken, men det er meldt regn og varmere i helga! Og det betyr at vi har mulighet til å være ute igjen! [:D] Fikk Jonasmaske (varmemaske) levert på døren til lillemor i går (vi har ventet siden lenge før jul), men snuppas var ikke med [&:] den kommer forhåpentligvis snart da, selv om jeg har mine tvil om at de faktisk kommer til å godta å bruke de[8|]

Dere får ha en fortsatt fin fredag alle sammen [:D]
Og håper du får i deg noe mat Lenemor, formen stiger jo som regel raskere med litt mat i magen[:)]

Jeg har spist mat, takk for omsorgen Mibah. Maten sitter også, til min store forundring.. litt kvalm, og massiv hodepine, men det går. Har vært ute en tur - levert regntøy i barnehagen (det er demninger, dammer og elver over alt nå), handlet, og så har jeg fått vasket bilen!! Den har altså vært så skitten at det har vært flaut.. jeg grua meg litt til å kjøre inn i bilvasken, for det har jeg aldri gjort før, men det var nå ingenting å grue seg for

Nå er det tid for en episode til av Buffy

God fredag damer!!

Skikkelig drittvær i dag, så Lukas sover inne i dag også. Nathalie ble levert i bhg i dag som Tingeling! Karneval i dag, så de skal nok kose seg[:)].

Jeg har egentlig veldig mye å gjøre mens minsten sover nå, men jeg finner ikke arbeidslysten[&:]...

God fredag :-) Her har vi hatt en rolig start på dagen. Chr har vært hos bestemor i natt Siden vi har i oslo på madcon konsert og så på premieutdeling[:)]
Nå skal jeg snart ta en tur til legen skal sjekk jernivået mitt var på 8 sist så vi får håpe det har gått opp igjen.
Ellers så skal jeg på kino med ei vennine i kveld skal se på Burlesque gleder meg kjempe masse.
Gutta skal kose seg med å male og rydde i huset.

Ønsker alle en strålende fredag

Godt å høre at formen er bedre lenemor.

Da har vi kommet hjem fra teater om Albert Åberg[:)] Det var kjempe gøy!! Mina lo og synes det var kjempe gøy hun også. Jeg likte det også[:)] Anbefaler det absolutt!!

Noen som har vært på Karius og Baktus forresten?? Det går nå i Oslo. Tenker kanskje vi skulle fått med oss det også når vi først er i gang[8D][;)] Teater er jo såå GØY!!!

Ikke minst greie priser også 150,- for 1 barn og 1 voksen[:D]

ORIGINAL: oslojente1980

Da har vi kommet hjem fra teater om Albert Åberg[:)] Det var kjempe gøy!! Mina lo og synes det var kjempe gøy hun også. Jeg likte det også[:)] Anbefaler det absolutt!!

Noen som har vært på Karius og Baktus forresten?? Det går nå i Oslo. Tenker kanskje vi skulle fått med oss det også når vi først er i gang[8D][;)] Teater er jo såå GØY!!!

Vi har vært på det, når det var her [:D] Leah synes det var veldig spennende, men litt skummelt.. William fulgte nøye med hele tiden, og synes det var veldig spennende [:D] Anbefaler det [:D]

Christian var der på karius og baktus på onsdagen synnes det var kjempe gøy så kan anbefalle det også

Hvor går Karius og Baktus?[:)]

ORIGINAL: SuperBerta

og hvor lenge? Å nei, de tar pause dagen før vi kommer til oslo, så typisk altså :( Går på oslo Nye Teater fant jeg ut..[:)]

ORIGINAL: Monsoon

og hvor lenge? Å nei, de tar pause dagen før vi kommer til oslo, så typisk altså :( Går på oslo Nye Teater fant jeg ut..[:)]

Jepp, på Oslo nye teater[:)] Hørt at det er flinke.. Må vel få med oss det også[8D]

ORIGINAL: Monsoon

Jepp, på Oslo nye teater[:)] Hørt at det er flinke.. Må vel få med oss det også[8D]

Takk! Da skal vi på teater en dag snart! [:D]

Back
Topp