Fredagsskravla 30.juli

Skrållan

Forumet er livet
God morgen dere! [:)]

Enn at juli snart er over, og vi har fremdeles ikke hatt så mye sommerfølelse... snakk om rævva sommervær! [&:]

I dag regner det. Igjen. Men dagen går vel uansett. Jeg skal nemlig være alene hjemme i et døgn nå! [:D] Første gang på ...ja, det blir vel kanskje første gang siden ungene er født det! Skulle ha tatt den helt ut med festing og greier, men sånn blir det ikke. Jeg er nemlig småsjuk og daff, og kvelden blir nok derfor tilbringt på sofaen med paracet, halsdrops og en god film. Jeg skal egentlig jobbe i ettermiddag også, men lurer litt på om jeg må be lillesøs ta vakta istedet. Skal se det litt an nå på morgenkvisten.
Sambo og ungene drar til Snåsa, på bursdag til deres oldemor. Jeg må være hjemme, siden jeg egentlig skal jobbe, og det ikke er plass til meg i bilen, hehe. Etter selskapet skal de på hytta til svigers sammen med svigers og onkelungene til sambo. Jeg merker det er helt greit at jeg ikke skal være på en liten hytte sammen med de hypre ungene der.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Jeg dro på jobb jeg, og der var det travelt i dag. Nå er jeg hjemme, i tomt hus, og det er egentlig pretty lovely! [:D][:D]
Har kjøpt meg en film, skikkelig chickflick, så i kveld skal jeg kose meg! [:)]

Vi har vært hos foreldrene mine etter jobb i dag vi. Nå har jeg en pause i vaskinga, og mannen skrur sammen ikeating[:)]

Lurer på om vi skal ut i morgen eller ikke[8|] har barnevakt, men frister liksom ikke i dette været...

Nyt alenekvelden Skrållan, og håper du koser det Shoppis!

Sitter å¨hotell i Geiranger med en overtrøtt. hyper og sjefete Nicholas som ikke vil sove. Herrlig...Har hatt noen topp dager i Ørsta og omegn da med fint vær og masse familiekos. Hvor ferden går i morgen er fortsatt usikkert faktisk..

Koselig looney!

traff du pappan min eller?

Hatt en usedvanlig spennende dag i dag gitt.
Sto opp, leverte unger i barnehage, dro på jobb kl 10, jobba til 21..
Nå sitter jeg her, T er på byn og kidsa sover.
Jobb i morgen også..!
Paaaarty!

.

Back
Topp