Fredagsskravel

SanderEliasSinMamma

Forelsket i forumet
Jeg må le litt av meg selv, gitt... Blir gal, det maurer fra topp til tå!! Trøtt er jeg også... Hadde en opptur tidligere her, men nå har da virkelig formen blitt redusert igjen også.. Nåja, en skal ikke klage :) Kroppen jobber godt, og det skal man være fornøyd med :) Er det sånn, skal det være sånn ;) 

Ellers er det lenge til UL.. gleder meg som en unge, men vi skal ikke vite kjønn denne gangen... wæh.. så fremt jeg ikke ser det selv på UL da... men da får jeg ikke si det til NOEN!

*edit* overskrifta..

Fler som plages med mauring i kroppen? Noen råd? :P
Og en ting til... Jeg er frustrert... Ingen av mine bh'er passer, og har aldri gjort det... har vært på ordentlig butikk for å få tilpasset, men det bare fungerer ikke.. Jeg får bare lyst til å gråte! bruker 70 E-F alt etter som... tror jeg! var hvertfall det vi fant ut... Plages skikkelig med at jeg ødelegger klær da jeg går og "hemser" på plass puppene... I tillegg koster en støødig og god BH sannsynligvis oppi 4-500 kr, og det kan jeg bare ikke betale for en BH! dagens syt det der... men ja, jeg spør vel egentlig bare om råd :O

Maurer? :-P 

BH råd har jeg heller ikke, pleier vel å kjøpe på lindex tror jeg, men sist kjøpte jeg på cubus, på salg, en kjempe god en, men nå begynner den selvfølgelig å bli for liten... Får typisk den pupp over kanten, sjarmerende :-/

Så ikke mye hjelp i meg, men litt mer klaging :-P

Haha, får de svarene man vil da, når man snakker med seg selv
Mauring, hva er det...??
Mtp bh, hva med å kjøpe sportsbh, husker fra sist at jeg fikk helt klaus av å bruke bh når jeg var langt på vei, så jeg brukte ammesinglettene fra hm, de har sånn pupp"løfter" så de ikke bare hang og slang

Jess!! fler med i skravlen :P

Mauring ja... Det maurer - altså veldig urolig i kroppen... Får liksom lyst til å hoppe rundt på gulvet og riste på hele meg :P

Bh-problemet er fra før jeg ble gravid også, og har altså blitt verre med monsterpupper av en annen verden... hm..

Kjenner godt til bh-problemet ditt. Selv er jeg 70 I. Og ja det koster å skaffe seg ordntlige bher da. Men jeg har konkludert med at to gode bher er mye bedre enn flere som ikke fungerer, og klær som blir ødelagt pga mye slitasje i det området. Jeg kan klart se på gensrene mine hvilke bher jeg har brukt mye under dem. Har hatt problemet siden jeg var ferdig med puberteten, og var klar over det lenge før det siden enormt store pupper ligger til familen. emoticon

ja, jeg har hatt det siden da selv :O ja jeg er veldig enig i at det er bedre altså! Men jeg tror jeg må spørre om ny hjelp til å tilpasse....

Det er lurt. De sier at brystene våre forandrer seg hele livet uansett om vi er gravide eller ikke. Jeg spør alltid etter ny tilpassning når jeg skal ha nye bher. Er nesten alltid noe forandringer fra forige gang. Og erfaringene mine sier at en butikk kan gi et svar på størrelse, men i neste butikk kan jeg få en annen størrelse samme timen samme dag. Vet jeg er heldig som har to butikker i nærheten som selger så store størrelser.

Back
Topp