*Fredagsskravel*

Kvitre

Forumet er livet
God morgen jenter!!

Hør: Jeg sitter og drikker KAFFE!!! WOW.... det har jeg ikke gjort på 2 uker, men i dag fikk jeg faktisk litt lyst til å prøve meg på en kopp, og det var jammen godt! Maiken ligger fremdeles og sover, og jeg har hatt den beste morgenen min på et par uker. Den skal nytes (så lenge den varer [8D])

Fra i går av er jeg 20% sykmeldt, dvs at jeg begynner 9.15 istedenfor 8.15 på jobb. Det er alfa omega. Trenger den søvnen (jeg kan jo liksom ikke legge meg FØR 20 om kvelden for å få nok søvn [8D]) + at formen stort sett er jalla om morgenen. Derfor ble vi enige om at jeg skulle prøve å starte senere et par uker i håp om at jeg da klarer å jobbe litt[:)]
Satser på det går greit, men det blir spennende å se hvordan dagen i klasserommet med 20 viltre 8-åringer går. Men da har jeg iallefall prøvd!!!

Ellers kommer min Kjære hjem fra reisejobb idag, så ettermiddagen og kvelden blir brukt på å kose oss. Det blir sikkert litt husrydding og vasking, og i kveld x-faktor og noe god mat. Men hva er det som frister?!? Hmm.... ikke så mye for tiden, men når jeg først spiser smaker det jo godt da. Det er bare tanken på mat som er så kvalmende...

Ute er det skyfritt, tror dette blir en bra helg [:D]
Kos dere jenter!!

Lykke til med kvalmen Kvitre! [:)]

God morgen! [:)]

Her er Tobias klar for dagen, Ida sitter på gulvet og er Prinsesse Vil-ikke. Men det er jo ikke noe nytt [;)]
De skal i bhg i dag, jeg tenkte å sykle dem opp, men hører det regner ganske bra der ute. Mulig vi sier jatakk til skyssen min mor tilbød oss i går...
KL 9.15 er jeg å finne på trening, Step&Styrke! [:)] Etterpå tenkte jeg å stikke innom interiørsjappa i byen, så på facebook at de har fått inn juleting, og jeg likte trenissene! [:)][:)]
Når ungene er hentet i bhg, så skal vi til søstra mi og lille nevø. De har fått en liten kattunge, et lite nøste som tydeligvis ikke har noe hjem, så mens hun venter på at eierne evt melder seg eller Dyrebeskyttelsen henter katta, så bor hun til dem. Lille nevø har blitt sååååå glad i katta, så synd at hun ikke vurderer å beholde den... Men vi skal i allefall bort og kose litt på pusa! [:)]
I kveld blir det hjemmelaga pizza med dem oppe, det blir koselig! [:D]

Ha en fin fredag store og små! [:)]

God dag...i dag skinner sola, å da blir humøret litt lettere kjenner jeg[:D]Ikke att jeg er ute å nyter det,men skal vertfall gå opp til postkassen i dag[:D]hehe
Ellers i dag skal jeg prøve å få støvsugd litt her,å tørke litt støv..ja jeg skulle gjort så mangt,får bare gjøre det som formen tilsier så får vi se..

I kveld er det x-faktor,mannen, mikael og god mat som gjelder[:D] Ha en fin helg dere[:D]

God helg alle sammen!!!

Back
Topp