Fredagspraten

lenemor

Forumet er livet
Hva skjer'a? Klokka er snart elleve og ingen pratetråd?

Her har det vært nok en slitsom natt - August blir dårligere og dårligere. Nå har vi fått legetime klokka 11:15, og jeg må innrømme at jeg håper nesten at de finner noenting galt... for å bli sendt hjem med beskjed om at dette går over av seg selv fikk meg til å gråte sist - når han er så tett at han slutter å puste har jeg ikke lyst å vente på at det skal gå over. Uansett skal vi investere i sterkere smertestillende og skikkelig nesespray i dag - han er så tett nå at saltvann ikke gjør noe særlig nytte

Det positive er at Johanna helt klart er på bedringens vei..

Lenemor: Jeg forstår deg godt at du håper nesten legen finner noe galt[&o] Slik håpet jeg også alle de gangene jeg var til legen med Mina, før hun begynte på astma medisiner. God bedring til lille klumpen[:)]

Idag er det planleggingsdag i bhg, så vi koser oss hjemme. Vi har vært en tur i byen for å handle litt. Nydelig vær[;)]

Mina skal til pappaen sin i helga, så vi toger inn til Oslo etterpå[:)] Jeg skal treffe en venninne og det gledeer jeg meg til[:D]

God dag.

Jeg sov lenge i dag, våknet kl 9, det var deilig, sto opp, ryddet og støvsuget, banket stue teppet ute, vasket gulvene, badet og kjøkkenet. Vasket stuevinduene i samme slengen, resten av vinduene tar jeg te uka.

Nå er det sen frokost, pc og tv før jeg dusjer og henter gull gutten tidlig i dag.

Lenemor: Stakkars August, håper legen ikke sender dere hjem med samme beskjeden.
Oslojente: Kos deg masse i helga.

Hallo damer.

Her ble jeg vekket i morges etter at mannen hadde mistet besinnelsen med Frida etter at hun hadde vekket Maja nettopp fordi hun ble fortalt at hun ikke skulle gjøre det og en Frida som ikke lot seg trøste. Jeg fikk roet Frida igjen. hun tester grenser noe veldig denne uka, så etter noen kamper til og frokost så kom hun seg omsider avgårde i finstasen for en av hennes beste venner blir fire år i dag. Jeg fikk sove litt til etter lenge og vel og ble vekket av mannen igjen. Legen hadde omsider vært hos farmoren hans i dag, og det viste seg å være hjerneslag hun hadde hatt, ikke drypp. Så nå har de bestemt seg for å la henne dø av seg selv. Mannen er der nå mens Maja og jeg er hjemme. Han blir sikkert hos henne en stund, så kanskje må Maja og jeg hente Frida i barnehagen. Vi får se. Jeg har sagt at han kan være så lenge han vil. Så var det helg igjen da... Vi har ingen planer. vi trodde pappa og dama hans kom i helgen, men han har fått bronkitt og holder seg hjemme.

God helg alle sammen.

God fredag jenter sitter på jobben og å titter ut på det fine været.
Chr er i barnehagen å gleder seg til 1 uke på fjellet nå. Må si at jeg er enig at skal bli deilig med 1 ukes ferie nå.
Så blir det spennede å se neste lørdag om kjetil klarer å forbedre tiden sin på Birken. har pakket ned bjelle og flagg til chr.
Har kjøpt inn så vi kan lage påske pynt hvis været blir dårlig.

I dag skal jeg ut med ei venneine på konster med HEINE TOTLAND OG GISLE BØRGE STYVE blir spennde.

Lenemor. Håper du fikk noe svar av legen så Agust blir bedre og bra å høre at Johanna er bedre.
Oslojente: kos deg i helga
Anjalef: god helg til deg også :-)
Namba: så tris med farmoren til mannen din da, håper dere får en fin helg. Ja disse 3 åringen kan tester grenser om dagen, har en her vi også.

Jah.. I dag våkna jeg her forfjupsa av vekkerklokka, for jeg var sikker på at det var lørdag i dag.. [:D] MEN kom jo på at jeg skulle på jobb da.. Og for en dag.. [&o] Spybeigen er da komt på huset, så det er jo smitterom ooooveralt.. Så jeg er GLAD for at jeg har frihelg, for å si det sånn.. [8|]

Nå skal jeg og sambo lage oss mat.. Biffstrimler med fløtesaus.. NAM! Steker bare biffstrimlene, og heller en liten kartong med fløte over det.. Så lar vi det putre en god stund.. Så har jeg blomkål og brokkoligrateng til.. Og stekte tomater.. N-A-M!! Han får nøye seg med de kjedelige fløtepotetene..

Håper at været ikke blir så altfor dårlig i morgen, for da skal vi gå lang tur..! Mate alle svanene og gjessene og endene osv.. [:D]

Back
Topp