*Fredagspraten*

Mamma Propell

Glad i forumet
God Morgen Jenter!

Fysj for en natt altså. Blåste noe helt villt her i perioder i natt, og det ulte rundt husveggene. Det gir grobunn for mange skumle tanker for en som har altfor livlig fantasi og som også er "mørkeredd"..he he altså meg, ikke ungene. Begge guttene kom tussende inn når stormen ulte som verst, så da ble vi tre i sengen. Likevel har jeg slåss med drapsmenn som vil inn å ta oss og mye mer i hele natt...huff slitsomt.

Nå er det kaffetid, før jeg å guttene kler på oss. Barnehage på dem og jobb på butikken for min del. Har flere tlf å ta, bla til legen og til nav, så håper det blir rolig selv om det er januarsalg..

Etter jobb må det handles inn til helga før guttene hentes. Ikke mye av planer i ettermiddag, er snøstorm så blir innedag i dag igjen[8|] I kveld skal jeg baaaare slappe av....muligens begynne på en fotobok og bestille bilder til babybøkene til guttene...jepp, er altfor sein, men sånn er det...

Ha en herlig dag snupper

God morgen! [:)]

Jeg sov litt bedre i natt, hurra! Men Ida hoster så hun kaster opp igjen... hun hosta litt da vi la oss, så hun fikk Bricanyl av sambo. Men i 4-tiden så hosta hun så mye, og kava så innmari med det selv, så hun kasta opp litt. Så i dag må jeg bestille ny legetime til henne, det er tydelig at dette er noe Bricanyl ikke klarer å roe ned.
Ungene skal i bhg i dag, sender henne dit selv om hun kasta opp, jeg vet jo at hun ikke er syk og smittsom. De ligger og sover enda da, så må vekke dem straks. Jeg stikker på Step&Styrke kl 9.15, og etterpå skal jeg innom helsestasjonen for å bytte tid til 4-årskontrollen til Ida, og fikse nevnte legetime.
Skal begynne å ta ned jula når jeg kommer hjem igjen, og i ettermiddag skal vi visst til svigers for å spise fredagspizza. Håper jeg rekker meg en tur opp til bestis også, de får besøk av noen jeg ikke har sett på evigheter!

Ha en fin fredag jenter! [:)]

Åh, nå kom jeg på at ungene blir sikkert kjempeglad når de står opp og ser dvd'ene pappaen kom hjem med i går, bygave, hehe! Barbie-dvd til Ida, og Elias-dvd til Tobias. Jeg fikk forresten også gave, en Armani-parfyme som lukta friskt og deilig!

Back
Topp