FREDAGSPRATEN:)

MaRtE:)

Gift med forumet
GOD MORGEN[:)]

holdt på å skrive lørdagspraten for i dag har vi lørdag her. er planleggingsdag og alle mann hjemme. deilig så langt[:D]

vi skal til mamma og pappa i dag og bli der til i morgen eller søndag, vi får se hva vi gidder. bestefar blir 98 år i dag, så det skal feires! han ønsker seg geitost, tyttebærsyltetøy og melkesjokolade. det må vel la seg ordne[:)]

fin fredag!

God morgen! [:)]

-18 grader her, pappa kommer og kjører ungene i bhg. Jeg stikker på Step&Styrke kl 9, og etterpå skal jeg på butikken før jeg skal hjem og sove litt siden jeg er trøøøøøøtt [&o]
Ellers skal jeg og ungene skrive ønskebrev til nissen i dag, siden nissen kommer på julegateåpninga i morgen. I ettermiddag skal vi en tur opp til bestis før de stikker til syden i 2 uker i morgen (lucky them!!!) før det blir fredagspizzakos her hjemme.

Ha en fin dag dere! [:)]

Fri fra skolen her i dag[:)] Nå er barna levert på skole og bhg og jeg koser meg med frokosten under et varmt teppe og fyr i peisen. Kaldt er det ute, men desto koseligere å være inn!! Blir egenpleie og sløving i dag[:D][:D] Kjeder jeg meg for mye så blir det kanskje noe skolearbeid[8D]

Skal man levere sjefen i bhg snart da? Jeg skal på ekstra legekontroll av blodtrykket kl elleve, og vurderte puls spinning fra halv ti til halv elleve, men slå slo det meg at det kanskje ikke hjelper inn på blodtrykket. Blir kanksje en time i ettermidag isteden.

Ellers må jeg shoppe litt i dag, også lage noe middag til meg og N for gubben skal trene rett etter jobb visstnok. Ja ja helg igjen da dere[:)][:)]

Ungene er i bhg og jeg har trent som vanlig[:)] Kjenner det blir lettere og lettere å ta 30 min på elipsemaskinen..Kanskje på tide å gå opp til 4o min på den[8|]

Ellers så kan jeg fortelle at buksene er litt store men t sjortene strammer rundt skuldrer og armer[&:] på tide å roe ned styrketrening kanskje hehe

Jaja nå er det snart helg og i morgen får vi ny sofa og jeg gleder meg

Må bare nevne at det er bikkjekaldt her i dag...............brrrrrrrrrrrrrrrrr vi har 13 minus og det er kaldt på vestlandet....

Sitter å venter på at mannen skal komme hjem og ta over husholdningen. Jeg skal til Oslo å spise sushi med ei venninne. [:)]

Tror jeg skal begynne å legge igjen bankkortene mine hjemme for jeg bare klarer ikke å la være å shoppe! Svidd av sikker 2000 kr i dag på ting til meg og ungene, også like før jul da.....[8|] Skjerpings.

Jeg har klart å knekke minibankkortet mitt jeg!
Knakk i to, rett under chipen..
Da tenkte jeg at nå ble det lite handel fremover.. Men jeg mÅTTE jo prøve da, og de funker enda,..
Det var den sparekuren, hehe

Ungene har skrevet ønskeliste i dag, vil dere se?

Ida si er litt oppdiktet da, jeg aner ikke hva alt er, særlig den lekestjerna...

Tobias sin er litt mer beskjeden, hehe. Han skjønte ikke helt at han kunne ønske seg flere ting!

Koselige ønskelister[:D]

Lillemor sin ser sånn ut:

1 Barbie
2 Sil med blomster til å ha inne (ikke spør meg hva det er[&:])

Hjemme alene i helgen jeg og lillemor. Min jobb har julebord i dag, og mannen er i Kristiansand på julebord hele helgen. Jeg kunne vært med på begge, men sitter nå her av egen vilje.... angrer litt nå da.... Ganske mye faktisk akkurat nå[>:]

Nicholas har to siders ønskeliste han da, med kart i bunnen slik at julenissen finner frem når han kommer. Viktigst punktet på lista er superhelter og liten postkasse til dukkehuset i hagen[:)]

Jeg har vært hos legen og blodtrykket er en smule bedre etter å hatt en hjemme uke. Skal tilbake til kontroll på torsdag så får vi se om det blir tilbake til jobb eller mer hjemmetid på meg. Så dro jeg hjem og sov halvannen time på sofaen før henting i bhg. Gubben var og trente fotball så jeg og N dro på besøk hos oldemor og oldefar. Oldefar har visst hatt et illebefinnende og detti i går, og måtte ha hjelp fra 113. Men det går greit nå.

Så ble Nicholas med mormor hjem for middag for da kunne han få pannekaker.

Jeg har shoppet advents"juletre"staker til mine store stuevinduer i dag, og det ble kjempe bra sammen med slike store lilla papirstjerner. Nicholas og samboeren har og hengt opp stjerne i vinduet til N.

Nicholas har nettopp sovnet og vi ser tv. Skal se filmen om Robin Hood i løpet av kvelden også, for den skal leveres i morgen.

Ellers må jeg melde om at formen er shitty om dagen og jeg trodde jeg skulle besvime på Skeidar tidligere i dag, og blir helt skutt av å gå mellom etasjene i huset. Ønsker meg for øyeblikket en heis! Hva har skjedd med meg??
I helgen MÅ jeg forresten trene, men hvordan skal jeg orke det?

Nei, det er vel på tide å ta kvelden kanskje. Natti natt[:)]

Back
Topp