Fredagspraten

lenemor

Forumet er livet
En litt urolig natt - August har tulla litt i natt, så jeg har vært litt våken på grunn av det, i tillegg til alt som kverner i hodet mitt med jobb, med vakter jeg må si fra meg, med intervju jeg må avlyse... jeg tenker på meg selv som en som er litt slapphendt med ting innimellom, men jeg merker at moralen fins når jeg synes det er så vondt å måtte bryte forpliktelser

Nåja, jeg har fått sagt fra meg vaktene, med løfte om å stille om hun ikke klarer å få inn andre i stedet for meg i løpet av formiddagen...

Ungene er levert i barnehagen, og jeg skal opp og begynne å rive tapet på soverommet vårt. I høst og i våres hadde vi vannlekkasjer på ene soveromsveggen, som ser ut som kommer fra taket. Vi fikk byttet en takstein som lå skjevt og trodde problemet var løst, men når vi har hatt skikkelig regnvær her noen dager nå (tidligere i uka) så ser vi at det renner igjen - nå har parketten begynt å bølge seg også [:'(]. Svigerfar skulle sende en av gutta fra verkstedet i dag for å se om han finner hvor det kommer fra, så må vi få fikset det og tapetsert og malt opp igjen den veggen... viktig å få det tørt før vinteren, men også å få det pent før det skal selges (jeg har litt flere oppussingsplaner jeg, men det vet ikke min gode husbond... får se hvordan de planene slår til nå som jeg plutselig begynner nærmest i full jobb)

Ellers har jeg planer om å farge håret i dag, og i kveld skal jeg feire jobb med pils og kebab [:D]

Jeg skulle egentlig til Stoff og stil i dag, men hun jeg skulle sitte på
med har to syke barn hjemme, så får ta det neste uke.

Fillip våknet 05 i dag!!! Zzzzz....sto ikke opp før 07, men...

I helgen skal jeg prøve brudekjole, og så skal vi i konfirmasjon i mrg.
Prøvde brudekjole i går (på salongen Silje anbefalte), men fant ingen jeg likte.
Nora sin brudepikekjole ble kjøpt da, fikk den til 50%.

Lykke til med jobb, Lene [:)]

God morgen!

Endelig sov Mina normalt i natt etter hele 5 netter, hvor hun har vært mye våken. Ble vekt kl 0815[:D] Det var jo nesten luksus da[;)]

Idag skal vi på lunsj til oldemor og Mina gleder seg masse[:)]

I ettermiddag blir Mina hentet av pappaen og Therese, for det er hans helg. Vi har byttet litt, så må si jeg ser litt frem til å være sosial i helga[:)] Skal se Varg Veum på kino i morgen.

I ettermiddag skal jeg besøke en venninne og hennes nydelig lille gutt[:D] Lille Melvin på 3 mnd.

Rolig morgen på oss - bare jentene i dag. Mann på jobb og guttungen har vært på overnatting med hele klassetrinnet. Venter han hjem om en eller to timer.

Skal snart "hive" meg rundt å sjekke hva som må gjøres til i morgen. Da skal Amalie ha selskap. Håper alle de 4 venninnene kommer[:)] Hun er veeldig opphengt i å få pakker - masse pakker - og spør meg hver dag om jeg har kjøpt en pakke til henne igjen[:D] Syns det er veldig kjekt å se hvor mye hun setter pris på å få gaver nå - uansett hva det er[:)]

Må ut å handle litt også ser jeg....vet enda ikke om det blir pølse eller pizza til i morgen. Tenkte på sånne små pizzaer i så fall. Og så skal vi lage kake, men det blir den enkel varianten (så tar man en kakemix og blander med olje - og vips inn i ovnen[8D][:D]).

Kvelden blir rolig - mannen tar med seg eldstemann på "Rått og råde" og jeg blir hjemme med jentene[:)]

Ha en flott fredag!

Nå har vi akkurat kommet hjem etter frokost hos svigers, Sander ble traff bhg på tur på hjemveien, så han er overlevert der. Elias tar en blund og jeg skal i gang med å lage og farge mmf[8D]
Sander ønsker seg Chick Hicks kake til barneselskapet i morgen, kan bli en festlig opplevelse å få til det [8|]
(tror nesten jeg må ha en kake i bakhånd i tilfelle det ikke bli like bra som jeg har planer om[8D]

Skal hente Sander litt tidlig i dag, må avgårde og kjøpe presang til han skal i selskap på søndag.
Puh, september er en travel bursdagsmåned!!

Snart2 - hva i all verden er chick hicks??+ Lykke til med baking forresten - og du, ikke legg mmf'en i kjøleskapet, da blir den beinhard (ja, snakker av erfaring [8D])

Elimor - høres da ut som et greit selskap.. jeg har så mange planer i hodet jeg, men det blir pølser og 123-kake her også tenker jeg, når det ser ut som om det blir full jobb på meg neste uke

ORIGINAL: lenemor

Snart2 - hva i all verden er chick hicks??+ Lykke til med baking forresten - og du, ikke legg mmf'en i kjøleskapet, da blir den beinhard (ja, snakker av erfaring [8D])

Elimor - høres da ut som et greit selskap.. jeg har så mange planer i hodet jeg, men det blir pølser og 123-kake her også tenker jeg, når det ser ut som om det blir full jobb på meg neste uke

Hehe, har hatt kjølekspaskald mmf jeg også.... Måtte jukse og hive den i kjøleskapet før utkjevling[8|][:D]

Chick hicks er den grønne bilen i cars

(og nei, dette er ikke min kake... tviler på at min blir like proposjonert[8D])

Men gaaaaad for ett graps å smelte marshmallows - serlig når bolla jeg smelter i viste seg å være LITT for liten[&o]

God dag.

Sovet sånn passe i natt, sliten. Jobbet noen timer og nå er jeg hjemme hos meg selv, slapper av litt før jeg skal finne støvsugeren og støvsuge og vaske gulvene, har satt på en maskin med tøy og skal henge opp når den er ferdig.

Reiser te mamma i helga, skal være der mens mamma er på tur, blir bare bror, vofsen og jeg der i helga siden pappa er på sykehuset.

Nei, jeg får begynne å gjøre no mens jeg har arbeidslyst.

Jess.. Da var huset shina, eller nesten hele huset da.. Gangen blei jeg liksom ikke ferdig med.. Hehe.. Well well..
Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, så får vi skrive en handleliste og få hjem noe mat så vi ikke sulter neste uke heller.. [8D] Så skal Sindre i bursdag til ei i barnehagen i morgen, så da må vi kjøpe gave også.. SÅ skal jeg endelig få avgårde hemmelig venn gaven.. [:)]

Ellers så vet jeg ikke hva jeg skal finne på til middager neste uke, men i kveld tror jeg det blir pizza.. [:D] Keto-sådann.. Mmmmmmmm!!!

ORIGINAL: Snart2!!

Nå har vi akkurat kommet hjem etter frokost hos svigers, Sander ble traff bhg på tur på hjemveien, så han er overlevert der. Elias tar en blund og jeg skal i gang med å lage og farge mmf[8D]
Sander ønsker seg Chick Hicks kake til barneselskapet i morgen, kan bli en festlig opplevelse å få til det [8|]
(tror nesten jeg må ha en kake i bakhånd i tilfelle det ikke bli like bra som jeg har planer om[8D]

Skal hente Sander litt tidlig i dag, må avgårde og kjøpe presang til han skal i selskap på søndag.
Puh, september er en travel bursdagsmåned!!

Gleder meg til i morgen!!! [:D][:D]

Nå er ungene sendt avgårde med mormor. Litt usikkert om mormor får sove noe i natt men pytt pytt! Jeg og mannen skal ut med jobben hans!! RAI RAI! nå er jeg pyntet og klar! [:D] 

Blir herlig å få en natt uten småfolk som våkner i utide![8D][:D]

Tidlig morgen i dag asså Først gråt sønnen til kjæresten i fem tida fordi det var mørkt på rommet, så kom William inn i senga litt over 6 .. Heldigvis sov han til litt over halv åtte Jeg har krangla litt på nav i dag, også har jeg handla inn alt som trengs til bursdagsfeiring for September barna mine på Søndag - det blir kos Så i morgen blir det å bake, bake, bake og vaske litt
I kveld har jeg alle 4 barna her, mens kjæresten er på fest!! De sitter å ser barne tv, men må innrømme at det skal bli litt godt å legge barn og slenge seg på sofan med pc, tv og en godispose i kveld assa

Snart 2!! : Tipper nok at kaken blir kjempe fin [:D]
Kunne ønske jeg hadde slike evner, men tviler sterkt på at det hadde sett bra ut om jeg prøvde [8D]

Back
Topp