Fredagspraten

lenemor

Forumet er livet
Ja, damer, så er det helg igjen - langhelg igjen til og med!

Jeg sitter og venter på besøk - ei venninne er sykmeldt, og hun skulle sitte barnevakt for en ettåring noen timer i dag, så de skulle ta turen hit på kaffe og kake og litt lek. August sover i vogna si - han våkna først før halv fem i morges, men sovnet etter litt mat såpass at jeg fikk lagt han tilbake i senga si (og meg i min) til ti over seks - det var deilig!

Johanna ville ikke i barnehagen i dag, men lot seg overtale når hun fikk på tights og kjole - grei bestikkelse det, for klær må hun jo ha på uansett. I ettermiddag og i kveld er jeg alene hjemme med ungene - G skal på blåtur med jobb

Hva skal dere denne fine vårdagen da?

Solveig har plukket opp et nytt utrykk fra nrk super (radio) i dag.. så hun var litt "småsyk" [8D][:D][:D][:D]
Men var fornøyd da hun kom til bhg!

Aslak har vert hos legen i dag. Han fikk så mye skryt at. Det er lett å undersøke han! Sitter helt i ro og kikker! Ørene var fine (Yes!!) og vi skal øke dosen av flutide nå når det er pollensesong og så skal han skrive et brev så gjør at Aslak kanskje får komme inn fortere til utredning for den refluxen! Aslak er kjempestresset og har vanskeligheter for å roe seg.

Etterpå fikk han fotsonebehandling! Var mye å behandle. Han ble så avslappet etterpå og sovnet fort i vogna! Jeg gikk en tur til butikken. 1 time t/r inkl handling! Var motbakke og motvind hjem så det gjorde utslag på pulsen! hehe Jeg har kvittet meg med noen løvetann og rensket opp i noen potter. Aslak sover enda til tross for at det er over spisetid! Men han får sove så lenge han vil!

Vi skal ha hjemmelaget pizza til middag og så skal vi kjøpe gaver i ettermiddag! Vi skal i TO bursdager i morgen! hehe

Back
Topp