lenemor
Forumet er livet
Her har det allerede vært en aktiv formiddag - i natt ble jeg (og G) vekket flere ganger av ei gråtende jente som hadde så vondt i øret sitt. Det hjalp til slutt med paracet og ekstra pute under hodet, men på morgenen ble det en telefon til legesenteret. Mens vi ventet på timen vår var jeg en tur på jobb for å diskutere fremtidig jobbsituasjon - jeg er jo tilbudt et vikariat på jobb og måtte diskutere betingelser... de venter jeg på på mail nå (jeg har i prinsippet takket ja til jobben under forutsetning at jeg ikke går ned i lønn). G var hjemme med Johanna mens jeg var på jobb (August ble levert i barnehagen på veien), så dro han på jobb da jeg kom tilbake igjen.
Nå har JOhanna og jeg vært hos legen som konstaterte ørebetennelse. Ettersom det ikke er veldig betent fikk vi beskjed om å prøve med nesespray og paracet i to-tre dager - er det ikke bedre da må vi på antibiotika. Johanna har fått første dose nesepray uten protester - det er sannelig mye som blir enklere når barna blir større.
Vi har også vært og handlet bursdaggave til kusina til Johanna - hun fylte seks år i går, men skal feire i morgen - da håper jeg Johanna er i god form
Nå ligger frøkna under dyna på sofaen og ser Prinsessen og Frosken - så skal vi snart kose oss med muffinsrester etter bursdagen her på tirsdag
Hva gjør dere i dag da?
Nå har JOhanna og jeg vært hos legen som konstaterte ørebetennelse. Ettersom det ikke er veldig betent fikk vi beskjed om å prøve med nesespray og paracet i to-tre dager - er det ikke bedre da må vi på antibiotika. Johanna har fått første dose nesepray uten protester - det er sannelig mye som blir enklere når barna blir større.
Vi har også vært og handlet bursdaggave til kusina til Johanna - hun fylte seks år i går, men skal feire i morgen - da håper jeg Johanna er i god form
Nå ligger frøkna under dyna på sofaen og ser Prinsessen og Frosken - så skal vi snart kose oss med muffinsrester etter bursdagen her på tirsdag
Hva gjør dere i dag da?