Fredagspraten - eller helgepraten kanskje?

lenemor

Forumet er livet
Her har det allerede vært en aktiv formiddag - i natt ble jeg (og G) vekket flere ganger av ei gråtende jente som hadde så vondt i øret sitt. Det hjalp til slutt med paracet og ekstra pute under hodet, men på morgenen ble det en telefon til legesenteret. Mens vi ventet på timen vår var jeg en tur på jobb for å diskutere fremtidig jobbsituasjon - jeg er jo tilbudt et vikariat på jobb og måtte diskutere betingelser... de venter jeg på på mail nå (jeg har i prinsippet takket ja til jobben under forutsetning at jeg ikke går ned i lønn). G var hjemme med Johanna mens jeg var på jobb (August ble levert i barnehagen på veien), så dro han på jobb da jeg kom tilbake igjen.

Nå har JOhanna og jeg vært hos legen som konstaterte ørebetennelse. Ettersom det ikke er veldig betent fikk vi beskjed om å prøve med nesespray og paracet i to-tre dager - er det ikke bedre da må vi på antibiotika. Johanna har fått første dose nesepray uten protester - det er sannelig mye som blir enklere når barna blir større.

Vi har også vært og handlet bursdaggave til kusina til Johanna - hun fylte seks år i går, men skal feire i morgen - da håper jeg Johanna er i god form

Nå ligger frøkna under dyna på sofaen og ser Prinsessen og Frosken - så skal vi snart kose oss med muffinsrester etter bursdagen her på tirsdag

Hva gjør dere i dag da?

Huff da Ikke godt med ørebetennelse, god bedring til Johanna. Husker bestemor varmer olje på dott som jeg hadde i øret når jeg hadde ørebetennelse som liten.
Spennde med ny jobb da :-) håper kravene dine går gjennom.

Her skjer det ikke stort, tar livet med ro, heldigvis får jeg beholde litt mere mat så litt mer energi har jeg fått, men tar litvet med ro.I dag skal vi ut å handle inn mat kansje se på litt baby klær og handle inn noen bursdagsgaver.. Helga går med til å gjøre klart huset til salg.

God helg jenter

god formiddag.... :) eller det er vel snart ettermiddag... anyway... god er den iallfall.. for min del! :)

huff.. ikke godt med ørebetennelse.. jeg bare venter på det her i huset...det pleierå være noen runder i løpet av høsten.. håper hun kvikner til raskt igjen, så hun får med seg bursdag i morgen...

fru2: lykke til med salg av huset... spennende da.. :)

her driver jeg og rydder soverrommet.. i klær, papirer som har hopet seg opp.. og diverse smårot som ligger overalt.. jeg blir sprø av det... meningen har vært å starte for leeeeeeenge siden.. men jeg er såå slapp for tida.. så er avhengig av å sove på dagen... :s og sånn går no dagan...

men det er deilig å tenke på at om tre uker sitter jeg forhåpentligvis i praga.. dersom det ikke er forsinkelser på flyet.. det blir deilig... håper bare formen ikke er like slapp da. :)

Tjoho!

Her har vi sovet noen hele netter alle sammen, og det er så deilig! Morgenen starter riktignok litt tidlig, men det går greit bare man kommer igang.. :)

Rasmus og mannen sover, Bertine ser på barnetv, og jeg venter på å få dra på trening 1030. Det er sååå deilig å starte dagen med trening! Får masse energi av det!

Idag skal vi mate dyrene i bhg til Rasmus, høner og kaniner, det blir sikkert morsomt. Og i ettermiddag skal vi bade! I varmtvannsbasseng, det skal bli deilig, og gøy!

Ha en knallfin dag alle sammen! :)

I går var det sol her, og vi hadde en nydelig ettermiddag på terrassen, med pizzahorn og brus til middag. I dag regner det igjen:-(

Fikk gjort noen ærend på hm i dag. KJøpte med en mammabukse, jeg har bare en bukse som passer nå... og jeg fikk kjøpt et par joggebukser til Lukas. Stakkar gutt, de buksene han har er plutselig blitt knebukser hehe;-D

Ellers har vi kost oss inne med tegning og lek med barbiedukker. Bekkenet mitt krangeler som bare søren nå, sliter med å gå. Å da er det ekstra tungt å være alene med to unger. Lukas er inne i en mammaperiode og vil helst bæres og sitte på fanget, og Nathalie vil også bare kose. Men det er ikke så lett nå mamma ikke finner verken sittestillinger eller liggestillinger som er gode:-S Gubben har vært borte hele dagene i tre dager nå. Så jeg er alene med småingene når de er våkne. Håper været blir skikkelig guffent i morgen, så han må holde seg hjemme hehe;-D

Å så må jeg jo fortelle at jeg har blitt "tante" til en liten jente i dag!! Gleder meg til å se nurket, kanskje det går opp fpr meg hva som skal skje hos oss og om noen mnd;-)

Back
Topp