Fredagspraten 21/1

x1x~Mandy~

Betatt av forumet
Blæææææææ...sitter her og er kjempekvalm..nå er det visst omgangssjuka vi har fått i hus..har enda ikke fått kasta ut influensaen engang..[:'(]

Jeg er trøtt og vurderer legge meg. Men er sur, deppa og lei i kveld[&o]

God bedring Mandy!!

God morgen! [:)]

Her ble jeg vekt kl 06.40. Det var litt tidlig, synes jeg. Trøtt etter ferien enda gitt!
Tilbake til hverdagen i dag. Ungene skal i bhg, og jeg skal på trening! [:D][:D] Det blir skikkelig, skikkelig deilig! Etterpå skal jeg innom optikeren og høre om brillene mine har kommet, før jeg skal hjem til det tårnet med klesvask. Sambo la jo 14 kg klesvask i dunken da han kom hjem i går, enda de faktisk har vaskemaskin i leiligheten!!! [&:] Altså, det var greit da han bodde på hotell, nå er det ikke like greit! Hva med å BRUKE vaskemaskina som står der da, så slipper jeg å vaske 2-3 maskiner hver dag i helga? [:@] Han må jo søren meg oppdras han også! Han fikk høre det i går kveld da, det er nemlig fra barn, fulle folk og trøtte-Skrållis man får høre sannheten! [8D]
Tenkte å slenge meg litt neppå før ungene hentes i bhg i dag. Mamma er en engel og hjelper til med kjøring i dag, ute er det jo holke de lux, og hun er uansett sykmeldt (opererte for grå stær på tirsdag) og kjeder rævva av seg! [:)]

I kveld blir det pizzakos med familien, det blir deilig! [:D]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

kan da hive meg på grytidlig praten jeg også............

er oppe, ungene har spist. Og snart skal eldsta på skolen og jeg kjører minsta i bhg.
Deretter skal jeg på bassengtrening. Fast greie på fredager.
Gleder meg, siden jeg ikke har fått trent på noen dager pga operasjonen.
I ettermiddag kommer svigers innom. Dem er så greie at dem tar med seg jentene for helga.
Så da har jeg barnefri.
Gubben må jobbe i helga nemlig. Men da får jo jeg bare mere fri og mulighet til å teste 3t for første gang.

jeg skal til jordmor kl halv elleve. Humøret er fortsatt dårlig og jeg er sur. Litt usikker på hvorfor men det er vel formen, gravidteten, vondter, sikkert enda 3 uker igjen av svangerskapet, gubben, fødsel, kaldt ute osv....Alt irriterer meg[:@]

Hurra for en herlig dag

Blir forresten deprimert av å henge inn på januar 2011 også for snart har alle født utenom meg[&:][&:]

Da kan du henge bare her Looney, for her er det ingen andre enn du som skal føde! [8D][:D]

Kjente på formen at jeg ikke har trent siden søndag altså.. og fytte grisen, for et vær det er!!! Skikkelig holke, og har de strødd mer enn ca 3 småsteiner? NEI! [:@]

Skrållan: jo takk for det[:D]
God bedring til Sukiheimen

Her er gubben skrall igjen, eller fortsatt....
Har vært på farten i hele dag. Hadde jordmor time og hun skjønte at jeg er LEI[:o] Og at jeg har mange forskjellige vondter både her og der. Så jeg ble strippet, og har ny time til mer stripping og sjekk på mandag. Litt utslag på urin og blodtrykket er jevnt høyt enda. Nå skal alt testes for å få bebbissen ut nemlig.

Nicholas hadde en trollete oppførsel hos oldemor og oldefar i dag så jeg tok han med hylende ut i bilen og hjem. Troll har vi ikke med oss på besøk nemlig.

Da vi kom hjem ville han ut så jeg sendte han ut for å leke. Da kom nabovenninna og de lekte ute i flere timer her. SÅ var de hjemme hos henne for pizzaspising og nå ser de tv og leker her inne. De ler og fjaser og har det fryktelig moro[:)][:D]

Jeg har vært ute og gått tur og et skal gjentas mange ganger gjennom helgen i tillegg til så kanskje det blir fødsel snart Humøret er iallefall adskillelig bedre nå.

Sikkert bedre å legge seg i senga og sove, enn å sove på sofaen med pcn i fanget.. god natt dere, og håper det blir fødsel på deg snart Looney! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Sikkert bedre å legge seg i senga og sove, enn å sove på sofaen med pcn i fanget.. god natt dere, og håper det blir fødsel på deg snart Looney! [:)]

ja er jo lov å håpe.....

Back
Topp