God bedring Mandy!!
God morgen! [:)]
Her ble jeg vekt kl 06.40. Det var litt tidlig, synes jeg. Trøtt etter ferien enda gitt!
Tilbake til hverdagen i dag. Ungene skal i bhg, og jeg skal på trening! [:D][:D] Det blir skikkelig, skikkelig deilig! Etterpå skal jeg innom optikeren og høre om brillene mine har kommet, før jeg skal hjem til det tårnet med klesvask. Sambo la jo 14 kg klesvask i dunken da han kom hjem i går, enda de faktisk har vaskemaskin i leiligheten!!! [&:] Altså, det var greit da han bodde på hotell, nå er det ikke like greit! Hva med å BRUKE vaskemaskina som står der da, så slipper jeg å vaske 2-3 maskiner hver dag i helga? [:@] Han må jo søren meg oppdras han også! Han fikk høre det i går kveld da, det er nemlig fra barn, fulle folk og trøtte-Skrållis man får høre sannheten! [8D]
Tenkte å slenge meg litt neppå før ungene hentes i bhg i dag. Mamma er en engel og hjelper til med kjøring i dag, ute er det jo holke de lux, og hun er uansett sykmeldt (opererte for grå stær på tirsdag) og kjeder rævva av seg! [:)]
I kveld blir det pizzakos med familien, det blir deilig! [:D]
Ha en fin dag alle sammen! [:)]