fredagspraten 14.mai:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

nå begynner jeg virkelig å bli lei av at thomas våkner litt over 5[:'(][&o] jeg skal på jobb så da tok jeg han, lå til 06.15, men likevel..

i dag er det planleggingsdager her så ungene er hjemme med papsen, mens jeg skal planlegge høsten på jobb. spent på kontrakten som venter meg på jobb, men uansett om det er fast eller ikke så har jeg jobb 1 år til. kjedlig å gå sånn år til år, 3.året nå.

anyways, i går skjedde dette; * jeg ble tante til en liten gutt, første tantebarn på min side * maria lærte seg å sykle

sånn, dagens morgenprat fra meg. ha en strålende dag, jenter[:)]

Hurra for tantebarnet og Maria som sykler! [:D][:D] Grattis! [:D]

God fredagsmorgen! [:)]

Litt har dag dette, arbeidsdag midt inne i alle fridagene... jeg har fri da, men ungene skjønte ikke helt at pappa var på jobb da de våkna i dag.
Skal på trening snart, step&styrke i dag. Resten av dagen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, men det blir nok mye krangling på ungene som vanlig, så dagen går vel!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God bedring suki! Er innmari kjedelig å miste stemmen og omtrent hoste kundene i fjeset! [&o]

Da har jeg trent! [:)] Ungene har vært flinke, som vanlig! [;)] De hadde lagd kremmerhus i dag, hehe, og Ida kunne fortelle at man brukte å ha godteri i kremmerhus før, så da vi kom hjem leta jeg frem hver sin Smil som de fikk i kremmerhusene sine. Stor stas i Skrållan-hjemmet! [8D]
Nå løper de rundt her med hver sin dukkevogn og "bebi!" - som Tobias sier. Håper de ikke krangler så mye i dag, det er jo tross alt freddan, og hodet mitt trenger snille barn, merker jeg...

Gratulerer som tante MaRtE[:)][:)]

I dag sto vi opp til fint vær. Litt skyer på himmelen nå og varmt og godt[:)][:)]

Snuppene er i barnehagen og jeg har trent i dag[:)] Så nå driver jeg med rydding og har vasket badet nå, Helt  utrolig hvor skittent det blir på en uke altså[:'(][:'(]

Neste uke så skal tuppene mine ha ferie i 2 uker[:)] Så før jeg henter dem i dag må jeg ta en handlerunde, må ha mat og slikt klart for neste uke for jeg gidder nemlig ikke å ha dem med meg når jeg skal handle. Så lenge jeg slipper så er det enklere for meg[:)]

Blir uvant men utrolig kjekt å ha dem hjemme...Lurer på hva vi skal finne på for noe[8|] Jaja glad vi har barnepassen på treningen min ivertfall hehe så kan dem være der på formiddagen....

snakkis seinare tenker jeg...må rydde videre[:)]

ha en kul dag videre[:D][:D][:D][:D]

hei
nå er det lenge siden jeg har skrevet her, men det har vært travle tider
med selskap og besøk, pakking og reising.
nå er vi på hjemplassen til mannen, og blir her halvannen uke.
deilig med litt barnefri, trening uten barna rundt beina og sove litt lengre på morran!!!

ha ei suoer helg alle sammen[:D][:D][:D][:D]

Hellooo

Jeg var på Power styrke time kl 06.30 i morges jeg dusjet på treningssenteret og dro rett på jobb. Så jobbet jeg med sykt mye å gjøre til litt over fire og nå ligger jeg mett på sofaen og sløver. Må få lest litt i løpet av kvelden.

Heldig som jeg var med trekningen av tidspunkt for muntlig eksamen så ble jeg først den første dagen. Men det er forsåvidt like greit for da blir jeg ferdig med det, og kan jobbe resten av uken. Det kjipe er at jeg må gå i tre dager og vente på karakteren for den får vi ikke før alle er ferdige. Men jeg er fornøyd med sensoren min da, tror jeg. Kunne vært adskillelig værre.......

[:)]

Back
Topp