FREDAGSPRAT:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen!

det regner og blåser ute, er skikkelig surt. men så lenge snøen forsvinner skal man ikke klage[:D] hagla litt her i går så jeg ble litt redd for ny snø, men det gikk helldigvis bra.

jeg har bestilt og betalt fly med kort på tirsdag, men det er ikke trekt enda. sånt tar kanskje litt tid??

vi har spist og snart klar for bhg, så da drar vi snart.

ha en flott fredda[:D]

God morgen[:)][:)]

Gutta har reist, og jeg og snuppa slapper av hjemme. Planen er barsel workout kl halv elleve, så møte ei venninne, så lage middag og deretter kjøre N på pappaens jobb. Jo også en tur på senteret innimellom der. Må bestille kake og hente støvlettene mine som er blitt reparert hos skomakeren.

morn[>:]

Irritert på legekontoret jeg[>:] ingen time og oppdrive før 3 uker, og timen min er allerede blitt avlyst to ganger av legen[>:][>:] og jeg vil ha ut spiralen nåååååååå!! den kødder det så til for meg[&o]
Jaja nå skal jeg smile[:)]
Ungene er levert i BHG, i dag i uteklær for dem pleier og gå ut på denne tiden..... men så klart ikke i dag når jeg hadde tatt på klær..... TYPISK!!
A hadde nesten ikke tid til å si hade, for kameraten hans kom og da ble det full rulle for dei skulle i gymsalen..... haaadeeeeeeeee mammaaaaa, en raske klem og han var borte[8D] hehe
Jeg skal snart hoppe i dusjen, så er det ut og gå en lang tur....[:)][:)] Var hos pappa i går, og da fikk jeg den gamle steameren hans[:D] den er jo like god, så når jeg flytter kan jeg stå hjemme og vaske bilen min[:D][:D] weeee!!!
I morgen skal hele familien ut og spise pga jeg ble gammel[8D][:D]

Ha en flott fredag da jenter!!![:D][:D]

Ferdigtrent! Tuuungt i dag. Men nå er lunsjn spist,kroppen dusja og jeg skal suse en tur til byen for å kjøpe ny løpetights. Den gamle er for STOOOR nemlig[:D][:D][:D] - 6 kg siden oktober og 2 kg til maimålet mitt...spørs om jeg klarer 2 kg til utgangen av mai. Hadde egentlig 1 mai som mål men har jo ikke trent på 5 uker etter operasjon.
Godt å være i gang igjen hvertfall[:D]

suki: Noe sånt du tenkte på? Akkurat disse er syntetiske da, jeg tenkte mer på stilen! http://www.skoringen.no/sko/kvinner.aspx?type=25 Jeg mener både de fra Cult og B&Co. Vi har mange flere enn det som vises på nettsiden, så ta turen og se om du finner noe du liker [:)]

Heisann!

Endelig litt tid til å sette seg! Dro på Step&Styrke kl 9, etter å ha levert ungene i bhg. Småløp så hjem, dusja, og dro på foreldresamtale i bhg, Tobias sin tur i dag. Mye skryt, og nå er jeg hjemme igjen. Spiser lunsj nå, og om ca 2 timer skal ungene hentes igjen.
Etter middagen i dag skal jeg på shopping med bestevenninna mi, det blir deilig å komme seg ut litt! [:D]

Ha en fin dag alle!

Ut i morgen eller ikke ut? Dagens nøtt![8|]

Jeg har hittil ombestemt meg firehundre millioner ganger. Er visst ikke så lett å ta en avgjørelse i kveld[&:][&:][&:] Blir helt svett av meg selv jeg.

Stkk ut og kos deg i morgen Looney[;)][:D][:D]

Dæven har gått tur i 3 timer i dag!!! puh!! først en tur på en time på dagen, så en tur opp til en bratt knatt på 2 timer med unga på slep[;)] dei var kjempe flinke og gikk omtrent hele turen!! så belønningen ble godteri og potetgull etterpå[;)] eller potetkull som A sier hehe

Jeg hadde ikke gidda å ut jeg heller Looney, men så skal jeg på jobb i morgen jeg da, og har jo vond rygg, og det kombineres dårlig med festliv!

ORIGINAL: Skrållan

Jeg hadde ikke gidda å ut jeg heller Looney, men så skal jeg på jobb i morgen jeg da, og har jo vond rygg, og det kombineres dårlig med festliv!

Jeg skal jo hverekn jobbe eller har en vond rygg så sånn set burde jeg vært festklar Men så går jeg jo glipp av kosetid med sjefssnuppa mi da, og mister ei treningsøkt på søndag.

Men har overtalt mamma til en legren gåtur  morgen som avsluttes med at hun spanderer lunsj på meg[:)] Samboeren er nemlig borte på dagen i morgen.

så flink du har vært da, mamma06&08[:)]

shoopis; huff[&o] thomas har slitt med søvn hele livet, blitt bedre, men ikke bra. skulle ønske vi søkte hjelp når han var mye mindre. nå må vi bare være streng, det funker etterhvert, men ikke hyggelig[&o] har desverre ingen råd, ønsker dere lykke til[:)]

Har slitt mye med N vi og. Mitt råd er å ta kampen og være streng, men ser at det ikke er lett.

Jeg har denne gang gjort alt for å unngå tull fra Josephine. Hun har sovet i egen seng fra dg en og på eget rom siden hun var 3 uker. Og hun kjenner ikke til annet. Håper det hjelper på.

Har du prøvd disse forresten?
http://www.midtimellom.no/Midtimellom.no/vare_tjenester.html

Back
Topp