fredagsprat

Tutta

Elsker forumet
leeenge siden jeg har laget skravletråden vår, så var på tide[:)]
nettopp levert snuppa i bhg. har fri i dag, fri hver fredag, det er så godt. 2 gang nå, kan bli vant til dette[:)] snuppa kommer nok til å ha myye fredagsfri hun også, men i dag har jeg noen ærend jeg må få unna.. så skal jeg hente henne tidlig.  sitter å lurer på hva vi skal ha til middag, må få noen gode ideer...[:)] tenker at vi spiser middag alle sammen i dag etter sambo kommer fra jobb.
ellers så skal vi i bursdag i morgen til sambo`s farmor, da går heeele dagen til det[:)] søndag skal vi dra til mamma og de å feire mammas bursdag.. da tror jeg snuppa skal sove der til mandag[:)]
seinere i dag blir det vel ut å leke i det fine høstværet[:)]

hva dere skal i dag da og resten av helgen??

Hei og god formiddag[:)]

Her starta dagen alt annet enn bra... Sovnet av og dermed ble det ikke noe ryggskole i dag. Fikk heller ikke gjort de ærendene jeg skulle til morgenen. Men skal hive meg rundt snart nå og få gjort endel.
Snuppa er til pappaen sin og har visst vært dårlig i nattt, kasta opp to-tre ganger. Håper hun blir frisk fort[:)]

I helga skal jeg prøve å få malt litt, har et par dører og karmer som skulle hatt seg et strøk med maling. Har overhodet ingen andre planer, tar det som det kommer[:D]

Ønsker alle en riktig god helg!![:D]

hoy [:D]

skal straks hente Benjamin i barnehagen [:)] gleder meg til å ha kosekveld med han i dag [:D]
sambo skal på fest i dag, og eg i morgen... [:D][:D]

ellers har vi ikkje planlagt noe særlig.. bare at vi skal leke og kose oss [:D]

Hei, God fredag! Snuppa våkna 7, men sovnet oppå meg en time til! Godt for a mor[:)] har vært på besøk hos en jevngammel gutt, høygravid mamma og en baby! Koselig - vil ha kul på magen !!!!!!!!!!!!!!!

Gruer meg, skal på nattevakt[&:]

Back
Topp