Fredagsprat

LilleBølla

Elsker forumet
God morgen[:)]

Endelig noen minutter å sitte på pc'en nå.. Vi stresser og holder på å ordne til konfirmasjon på søndag.
Er så mye som skal gjøres så er lite til til data[;)] Skal bli godt når det er over.. hehe.. Ikke alt går som planlagt
(lang historie[&o] )men nå er det meste snart i boks håper jeg..

Mia tok seg fri fra barnehagen i dag, og jeg har ferie dager.. Herlig. Sol og fint vær så blir å gå ut om en stund og kose oss i sola.

Hva skal dere gjøre i helgen?

god morgen[:)]
lykke til med konfirmasjonen lillebølla - håper det blir en flott feiring[:)]

Her er det også fridag i dag, så nå skal bare være ute å nyte solen - håper det varer hele helgen[:)]
ingen planer for helgen, men noe finner vi nok på tenker jeg...vi er veldig glad i å ut på tur, så det blir
det nok helt sikkert[:)]

ha en strålende dag alle sammen[:)]

Lykke til med konfirmasjon i helgen lillebølla!
Her har eg og ungene nettopp fått i oss middagen. Måtte lage noe som gik kjapt i dag for begge ungene var skrubbsultne, så da ble det spaghetti og pølser. Tord sitter fortsatt og spiser mens han lager go'lyder og ser ut som han har fått ansiktsmaling  (fullstendig dekt av ketchup) Er det noen som koser seg med maten når det er middag så er det han.
Skal bare slappe av litt nå, så er det i gang med kveldsbad og legging av Tord om en times tid. I kveld må jeg lage bursdagskort til broderen som fyller 40 år på tirsdag. Må få sendt det av gårde i morgen tidlig hvis det skal rekke frem i tide. Blir nok en tidlig kveld og for eg er stuptrøtt i dag

Back
Topp