Fredagsnakkis

Buffi

Forumet er livet
[:D]

god morgen!

leste mye om problemer med middag og legging og det var litt godt. for thomas er nesten enten eller  når det gjelder middag, han får også veldig plutselig vondt her og der og det er ikke måte på hvor mammadalt han har blitt... og legging?? jadda, han sovner vel ca mellom 8 og halv 9, og nå i det siste våkner han rundt kl6, gjerne før 6 også.. huff. han må da bli trøtt???

i dag snør det her igjen, er ikke det litt feil kanskje???? jaja, håper det blir mildt og smelter i helga[:D]

I dag våkna vi opp til tja 15 cm med snø......hva skjer a[8|][8|]

Har begge jentene hjemme i dag og jeg..Men føler jeg er veldig usikker altså på hva jeg skal gjøre med Vilde på mandag..over halvparten av ungene på hennes avd har omgangsyken..Og dem er veldig strenge på 48 timers regelen nå..Kjempebra[:)]

Men så tenker jeg på Heidi og hvor dårlig det er for henne å ha omgangsyken nå etter operasjonen
Frister ikke å sende Vilde i bhg men det ser jo at hun kjeder seg litt hjemme da
What 2 do[8|]

ble forresten vekt kl halv 2 i natt av at thomas måtte på do, han hadde skikkelig diare stakkars[&o] sa han måtte kaste opp så vi spratt opp begge 2, henta bøtter og greier. var helt sikker på at han kom til å spy, men det ble ikke mer enn med den doturen. MEN det som irriterte meg da, var at mannen ble småsint og snakket HØYT og sprang i trappa opp og ned. irritert på meg for at jeg hadde tatt bort bøtta og knakken på badet (som er ca 2kvm[8|]. vi har do og bad hver for seg, veldig praktisk. åja, vi skal bytte det ut!!) så han måtte ned og hente. er vel ikke alle som har spybøtta stående klar i tilfelle rottefelle. jaja, bra jeg er så rolig og avbalansert[:D]

Netopp skiftet ei helv.... bleie[X(] Vi snakker til og med bæsj i håret faktisk[&:] Hvit body er nå blitt mer eller mindre gul body. SNuppa var så fin i body, tights og ny tunika i max ti min før det var bæsj alle steder. Deilig[X(]

Men eller sen meget god morgen i huset her. Nicholas er bare god og flink storebror, og snuppa er stort sett blid. Snart skal vi en tur til barnas oldeforeldre på besøk. N skal være igjen der for henting av pappaen senere i dag nemlig for vi andre skal til Trysil i helgen på hyttetur. Blir kos med snowboardkjøring, barnevogntrilling, god mat og litt vin[:)]

buffi: Jeg hadde nok holdt Vilde hjemme en liten stund til, særlig om du KAN ha henne hjemme. Spying er nok ikke ideelt for Heidi nå altså.. [:)]
MaRtE: Godt det ikke ble oppkast ut av det! [:)] Håper han er i bedre form nå, god bedring i heimen, og hahaha til mannen! [:D]
Looney: Haha, snasent med bæsj i håret! [:)]

Hei sveis! [:)]

Ungene sov til 7 i dag også, og da var det rett bort til hamster-leiken. Var så vidt jeg fikk sendt dem i bhg, de ville jo bare leke, hehe. Ida har VM-dag i dag, så hennes avdeling er oppe på fjellet og går på ski i dag! [:)] Håper været der oppe er litt bedre enn her, her blåser det surt og snør bittelitt.
Jeg har vært på Step&Styrke, og nå skal jeg dusje før jeg skal vaske masse klær og kose meg hjemme alene. I ettermiddag blir det hjemmelaga pizza, og kl 19.30 har jeg lovt Ida at hun skal få se Dyrepasserne, det er fra Kristiansand dyrepark, og hun liker sånne program så godt. Varer bare en halvtime, så det får gå! [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

Unger opp før 6 i dag og[>:] fatter ike at det skal være sånn.... A er jo stup trøtt kl 19 og ber om å få legge seg..... skal prøve å holde dem opp til hvertfall kl 20 i kveld, så kanskje ei sover til sju i mårra[X(]
Skal snart ut på kafe med bestemor mi[:)] Lurer på om det har blåst fælt ute i natt[8|] syntes jeg hørte t det ula rundt husveggene her.....
Får ringe legen min i dag og, nå vil jeg ha UT spiralen men, den er bare noe dritt[:'(]
Så kommer mamma på middag senere i dag[:)][:)]
Ja også har jeg noen sykt rare og litt skremmende drømmer om nettene[:-]

Sånn, ha en fin dag jenter[:)][:)]

Ja, huff [&o][&o] fikk hjertet litt i halsen da jeg først fikk høre det, to tremenninger dro nemlig nettopp til det jeg trodde var Japan, men det viser seg at de er i Seoul. Litt tryggere der, men fremdeles alt for nærme... [&o] håper det går bra med dem, mora deres takler ikke noe annet, siden faren deres døde så alt for tidlig for noen år siden.

Ida har storkosa seg på fjellet i dag, og nå sitter ungene og deler gullmedaljen hennes (sånn diger en med sjokkis inni). Tobias hadde tidenes trasseanfall i stad, han lå på badet og hylgråt i et kvarter, haha!

Jeg er SINNA.
Dumme dumme nav. Her har jeg samlet inn papirer fra herrens mange år tilbake i tillegg til noe nytt.
Og dem har kunn hatt fokus på en ting og ikke alle tingene samlet.............grrrrrr.
Så no er det klagebrev som skrives her.
Krever at alt skal bli tatt med i saken.
Er dette navs måte å sjekke hvor lenge en holder ut eller? Og håper på at en heller skal gi opp???!!!??!?!!?!?
Da har dem møtt feil dame altså.............

Fader ass... Sivert har spysjuka. [:'(]
Spydde som en gris i går kveld så jeg håpet det skulle være bedre i dag. Men han spyr bare han får mat i munnen. [&o] Stakkarn har spist to kjeks og to biter va en brødskive i dag og ALT kom i retur. Da jeg skulle legge ahn prøvde jeg å få litt vann i ham men han vrei seg unna, har tydeligvis skjønt at det kommer i retur. [&o]

Og i morgen skulle vi egentlig i bursdag. Får sende Hannah alene om Sivert ikke er bedre i morra. [8|]

håper sivert er bedre[:)]

Back
Topp