Fredagsmiddag

MoJo

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Mailykke 2018
I morgen er det endelig HELG!! :D

Hva skal dere ha til middag i morgen? Er det tacofredag hos alle sammen? :laugh:

her blir det pizza :)

Herlig! Skikkelig helgemat! :) Vi pleier også ha noe mat som liksom hører med når det er helg. Hehe. Aner ikke hva vi skal ha i morgen da. Kjenner jeg trenger noe lettvint. Hehe. Da er jo taco ganske greit.... ;) :P

det har jeg ikke tenkt på enda.. må handle først :p blir nok ikke taco, gubben er ikke så glad i det, blir i såfall uten tacokrydderet i karbonadedeigen...

det har jeg ikke tenkt på enda.. må handle først :p blir nok ikke taco, gubben er ikke så glad i det, blir i såfall uten tacokrydderet i karbonadedeigen...

Vi lager noe vi kaller "falsk taco" for jeg taklet ikke tacokrydder i graviditeten :P
Steker kjøttdeig og har oppi pepper, grov pepper, chillikrydder, hvitløkspepper, mais, kidneybønner og hakket chilli på slutten. Så har vi vanlig tacotilbehør til :)

Vi lager noe vi kaller "falsk taco" for jeg taklet ikke tacokrydder i graviditeten :P
Steker kjøttdeig og har oppi pepper, grov pepper, chillikrydder, hvitløkspepper, mais, kidneybønner og hakket chilli på slutten. Så har vi vanlig tacotilbehør til :)

Blir vel nesten som å lage tacokrydder selv? Ville tro din variant er mye sunnere :)

Tror det blir Taco ja.. :D
Spiser det ikke hver fredag.. men ganske ofte. Lettvindt og greit og så er barna glad i det. ;)

Vi lager noe vi kaller "falsk taco" for jeg taklet ikke tacokrydder i graviditeten :p
Det hørtes godt ut :) Vi lager eget krydder til taco´n, etter oppskrift fra meny-reklamen :)

ofte jeg lager eget tacokrydder om jeg ikke har posekrydderet, er spiskummin som lager tacosmaken så er egentlig bare å droppe det :p

Back
Topp