Fredagsmiddag :)

julibia

April 2013s Kreative sjel
Sensommerbarna 2019
Desemberskattene 2024
Hva har dere hatt, eller skal dere ha til middag i dag?

Skulle egentig til en vennine, men hun var ikke i form.. Samboer kommer hjem fra jobb litt før kl 20.00, så får lage noe godt som vi kan kose oss med mens vi ser på TV :)

Noen forslag-...? Sist jeg handlet hadde jeg så lyst på junk-food, så har hamburgere, pommes frites og løkringer i frysen...Kanskje det blir burger i kveld da... Selv om det ikke frister å lage mat i kveld...Kan bli på sofaen en stund til uansett :P

Hjemmelaget burger er jo digg :D Her blir det gryterett og potetstappe i ovnen!! =)

Taco får jeg også halsbrann av. Ellers har det liksom vært fredagskos her. Men blir det vel igjen etterhvert tenker jeg ;)

Her blir det svin indrefilet med sesamfrø, chilli og koriander. Salt og ovnsstekte poteter, løk, squash, stekt sopp og saus til:-)

Pleier egentlig og ha taco på fredager, men det er vi bedt bort på, på søndag.. Helt feil dag men;-)

Vi fikk kaffebesøk til middagstid så her ble det vafler :) Men nå kjenner jeg at jeg har veldig lyst på noe varmt og salt... popcorn kanskje :P

jeg har kokt pasta ravioli, somjeg har fløtegratinert, og hatt baconbiter i! enkelt,kjapt og sinnsykt godt!! :-)

Har bestilt Dominos pizza :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp