fredagskveld

slapper av!
spiser varm kirsebærkompott med is

jeg har nett spist en bolle med salat, og lurer på om jeg også skal hente meg ett glass bayliss......!![:D] Står og venter på meg i kjøleskapet

venter på at gubben skal komme hjem.   

ORIGINAL: Lois Lane

jeg har nett spist en bolle med salat, og lurer på om jeg også skal hente meg ett glass bayliss......!![:D] Står og venter på meg i kjøleskapet

Det var iallefall kjempegodt med et glass, så anbefaler det på det sterkeste[:D]

ORIGINAL: *KidzMora*

ORIGINAL: Lois Lane

Det var iallefall kjempegodt med et glass, så anbefaler det på det sterkeste[:D]

*tussler ut på kjøkkenet å henter ett glass*[:D][:D]

Sitter her og savner mannen min som skal være borte hele helga [:(] Første gang jeg er alene på godt over 1 år....[&o]

Ser en film på tv, skal bare se den ferdig så skal jeg legge meg...
Har kosa meg med litt sjokolade og brus [;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Sitter her og savner mannen min som skal være borte hele helga [:(] Første gang jeg er alene på godt over 1 år....[&o]

Er ikke noe greit når en ikke er vant til det. Jeg har en mann som er på sjøen, og jeg prøver det jeg kan å kose meg når han er ute. F.eks at jeg kan bestemme hva jeg skal se på TV....[8D]

Slapper av med en baylis og kaffe jeg fikk servert av min datter. Skal snart legge meg, er tidlig opp imorgen med malekosten.. som jeg faktisk har lært meg å like godt nå etter 4 mnd med maling[:D]

Sitter å koser meg med en øl som sambo kom med i ste[:)] 

ORIGINAL: Rebecca85

Huff det hørtes ikke gøy ut.[&o] Får ikke sove når sambo er borte jeg, så krysser fingrene for at han slipper militæret igjen....

Sitter å ser på tv med ei venninne!

sitter å koser meg UTEN alkohol.. det er døyli

sitter her å glor.. akkurat lagt vesle gutten i vogna.
Gubben driv ute å skifter støt dempere på bilen min.
Hadde det ikke vært for at mamma og pappa har vært innom en tur i kveld, hadde jeg dødd av kjedsomhet tror jeg.

Back
Topp