Fredagskveld

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
God kveld damer :)
Hva gjør dere i kveld? :)

Her sitter jeg og strikker på et sitterunderlag som skal toves og ser filmen Grease :)

Ligger rett ut på sofaen og er irritert på mannen som sitter og snart sovner :shifty:

Sitter her alene og ser på home and away, avhengig av den serien:D

Mannen er ute med noen kompiser :)

Å det har jeg jo helt glemt bort, så jo helt til jeg ikke hadde mere og se og nå er det en god stund siden så nå kan jeg vell fortsette og ha litt å se på fremover :D

Surfer litt på nett og vurderer om klokka snart er mange nok til å legge seg. :hilarious:

Ligg med beina høgt i lag med mannjen på sofaen og ser på the call på tvn. Meeeeget spennende film ☺️☺️

Å det har jeg jo helt glemt bort, så jo helt til jeg ikke hadde mere og se og nå er det en god stund siden så nå kan jeg vell fortsette og ha litt å se på fremover :D

Har ganske mange episoder å ta igjen jeg å :D pleier å vente litt før jeg ser slik at jeg har litt episoder å se. Blir så oppslukt i serien og klarer ikke bare å se en episode :p

Godt og slappe av, har nå lagt meg i sengen, hadde lyst og prøve å få samboer med på å se en film eller noe før jeg sovner, men vi får se om han er like gira på det. :')

Sett på TV, grillet og bare slappet av. Er mye kvalm så ødelegger litt..men igjen ett godt tegn

Jeg la meg for en time siden, men selv om jeg var utrolig trøtt så får jeg ikke sove [emoji42][emoji42][emoji42]

Sett på film, men måtte avbryte litt over halvveis fordi vi begge var så trøtte.. Så skulle jeg legge meg, men får ikke sove x)

Sett på film, men måtte avbryte litt over halvveis fordi vi begge var så trøtte.. Så skulle jeg legge meg, men får ikke sove x)
typisk :o var også trøtt helt til jeg la meg. Nå ligger jeg og sambo i senga og ser senkveld med thomas og harald :)

Back
Topp