God kveld damer
Hva gjør dere i kveld?
Her sitter jeg og strikker på et sitterunderlag som skal toves og ser filmen Grease
Hva gjør dere i kveld?
Her sitter jeg og strikker på et sitterunderlag som skal toves og ser filmen Grease
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sitter her alene og ser på home and away, avhengig av den serien
Mannen er ute med noen kompiser![]()

Å det har jeg jo helt glemt bort, så jo helt til jeg ikke hadde mere og se og nå er det en god stund siden så nå kan jeg vell fortsette og ha litt å se på fremover![]()
Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb, ser senkveld med Thomas og Harald før jeg kryper til køys.... Jobb igjen i morgen tidlig![]()
Har ganske mange episoder å ta igjen jeg åpleier å vente litt før jeg ser slik at jeg har litt episoder å se. Blir så oppslukt i serien og klarer ikke bare å se en episode
![]()
Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb, ser senkveld med Thomas og Harald før jeg kryper til køys.... Jobb igjen i morgen tidlig![]()
Samme her, må ha litt og se når jeg først skal se :')![]()
Strikker og ser på the hunger gamesGod kveld damer
Hva gjør dere i kveld?
Her sitter jeg og strikker på et sitterunderlag som skal toves og ser filmen Grease![]()
Så koseliStrikker og ser på the hunger games![]()
Huff, sånn kan jeg og ha det av og til.. litt slitsomtJeg la meg for en time siden, men selv om jeg var utrolig trøtt så får jeg ikke sove [emoji42][emoji42][emoji42]
typiskSett på film, men måtte avbryte litt over halvveis fordi vi begge var så trøtte.. Så skulle jeg legge meg, men får ikke sove x)