Fredagskveld :)

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Deilige de fredagskveldene :) Selv om jeg går hjemme, er de liksom ekstra gode :) Her er jeg hjemme alene da sambo er på jobb, og guttene våre er hos sine andre foreldre :) Da koser jeg meg med sushi, med peanøttkubbe og godt og blandet til dessert :) Hva gjør dere og hva skal dere kose dere med i kveld? :)

Sitter nå her i sofaen. Samboeren løp nettopp ut døren for å skaffe noe digg, så her blir det straks melkesjokolade m/kvikklunsj :) I morgen skal snuppa overnatte hos farmoren og farfaren sin, og samboeren og jeg skal ha litt alenetid. Tenkte oss en tur på kino og restaurant hvis formen tillater det :) Ellers har jeg også bestilt time til klipp og farging av håret, det gleder jeg meg veldig til. Er nesten to år siden jeg var hos frisøren sist! :eek: :P

Sitter nå her i sofaen. Samboeren løp nettopp ut døren for å skaffe noe digg, så her blir det straks melkesjokolade m/kvikklunsj :) I morgen skal snuppa overnatte hos farmoren og farfaren sin, og samboeren og jeg skal ha litt alenetid. Tenkte oss en tur på kino og restaurant hvis formen tillater det :) Ellers har jeg også bestilt time til klipp og farging av håret, det gleder jeg meg veldig til. Er nesten to år siden jeg var hos frisøren sist! :eek: :P
Så deilig med en sånn dag da! :) Blir jo gjerne en stund til neste gang, så greit å benytte seg når en kan :) Kos dere masse i morra! :)

Så deilig med en sånn dag da! :) Blir jo gjerne en stund til neste gang, så greit å benytte seg når en kan :) Kos dere masse i morra! :)

Takk for det! :)
Både gleder og gruer meg :P Vi har bare hatt snuppa på overnatting en gang tidligere - jeg har litt vanskeligheter med å gi slipp! Og nå er det nesten sånn at jeg har dårlig samvittighet for at vi skal låne henne bort. Hun fortjener jo litt kvalitetstid med oss også før lillebroren kommer, og i hverdagen blir tiden litt knapp. Men innerst inne vet jeg at både jeg og samboeren har godt av en natt uten barn, men det gnager litt alikevel :P

Takk for det! :)
Både gleder og gruer meg :P Vi har bare hatt snuppa på overnatting en gang tidligere - jeg har litt vanskeligheter med å gi slipp! Og nå er det nesten sånn at jeg har dårlig samvittighet for at vi skal låne henne bort. Hun fortjener jo litt kvalitetstid med oss også før lillebroren kommer, og i hverdagen blir tiden litt knapp. Men innerst inne vet jeg at både jeg og samboeren har godt av en natt uten barn, men det gnager litt alikevel :P
Jeg ser den, jeg kjenner meg godt igjen i samvittighet som gnager. Men som du sier, dere har nok godt av det. Så får dere heller kose dere litt ekstra med jenta deres på søndag :)

Ligger på sofaen å lurer på om jeg bare skal gå p legge meg:) gubben og storebror er på hytta, ble igrunn litt kjedelig utn dem:) er ikke vant til p gå så lenge uten noe å gjøre lengre:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Herlig med helg ja!! :) Her har jeg nettopp komt hjem fra shopping (stelleveske, kosedress til meg, sparkebukse + body til babyen - får strikket jakke + lue :), barselgaver til storebrødrene, litt mer ull til lille osv :)) har nå nesten alt til babyen kommer, mangler bare babykrøniken (et must! ;)). Så nå kan sykehusbagen pakkes ferdig så snart klærne er vasket :D

I kveld blir det litt tv, ikke så mye matkos tror jeg, har så halsbrann for tiden :(

Vi koser oss med voice i kveld ;);) å satt på litt kjeks med sjokoladebiter i som jeg har fått dilla på.....;) ik bare jeg da, tror nemlig unga digger det oxo;)

TV kos og på bordet litt smågodt og potetgull som kom fram straks sjarmøren vår var i seng ;) Vaskemaskinen begynte akkurat å streike, så vi løper litt sånn til og fra.

Lurte på å lage vårruller... hehe men var litt trøtt og har noen kjedlige kynnere konstant som plager meg døgnet rundt for tiden så er litt usikker :p

Har vært på besøk til ei venninne og hilst på hennes to uker gamle sønn - *smeeeelt*! Satser på at babykosen setter i gang litt rier nå i helga ;-)

Har kost meg med litt digg i kveld og sett på The Voice og nå kjenner jeg at jeg trenger å sove litt snart :)

Back
Topp